Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Επιστολή που σοκάρει από τεχνοκράτη στο νέο πρωθυπουργό!




"Αξιότιμε Κύριε Παπαδήμο


Σας γράφω αυτή την επιστολή σε μια προσπάθεια να βοηθήσω τον τόπο μου αλλά και τον πλανήτη. Ο καθένας επιλέγει το πώς θα διαμαρτυρηθεί. Πράγματι είναι αξιοθαύμαστες οι υπηρεσίες σας σε μεγάλους τραπεζικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Τους υπηρετήσατε άψογα. Τώρα καλείστε να τους υπηρετήσετε ακόμη μία φορά.Αυτή η φορά δεν είναι και πολύ διαφορετική από τις άλλες φορες. Αυτή την φορά όμως θα καταδικάσετε η μάλλον θα «εκτελέσετε» ανθρώπους και στο τέλος απλά θα «εκτελεστείτε»!


Να πως... Κολέγιο εσείς κολέγιο και εγώ, ΜΙΤ εσείς κατι παρόμοιο και εγώ. Αμερικάνικες πολυεθνικές εσείς, πολυεθνικές κι εγώ. Ευρωπαϊκές εσείς, ευρωπαϊκές κι εγώ. Άριστα υπηρετουσα κι εγώ. Περίπου ίδια τα σεμινάρια που κάναμε. Ξέρετε σε ποια σεμινάρια αναφέρομαι, αυτά που σου μαθαίνουν πως «να δημιουργείς εσύ τις εξελίξεις» σαν μανατζερ!

Ένα πρόβλημα υγείας ήταν ικανό να σταματήσει την πορεία μου αλλά και να με καθηλώσει. Το χειρότερο ήταν όταν σκέφτηκα τελικά τι άφησα πίσω.Γιατί μοιραία κάνεις τον απολογισμό σου κάποια στιγμή. Τώρα που δεν με καθοδηγούν και με εκπαιδεύουν οι πολυεθνικές τα μυαλό μου λειτούργησε διαφορετικά Διαπίστωσα ότι τελικά εκείνοι οι μεγάλοι και τρανοί παίζουν πολύ περίεργα οικονομικά παιχνίδια στις πλάτες μας. Και στις δικές μας αλλά και σε αυτούς που «καθοδηγούμε». Η ανταμοιβή μας είναι η ικανοποίηση της ματαιοδοξίας μας.Μια ικανοποίηση που άθελα μας θάβει άλλους ανθρώπους. Το ξέρω έχετε καλές προθέσεις, είστε καλός άνθρωπος. Απλά δεν βλέπετε τι κάνετε γιατί έχετε μάθει, όπως και εγώ να βλέπετε μόνο αριθμούς. Το περίεργο είναι ότι σαν και εσάς σύντομα θα έχουν όλα τα κράτη. Κατά κάποια περίεργη σύμπτωση θα είστε όλοι από τα ίδια σχολεία – για να βάλω μια Ελληνική λέξη που πολύ μου αρέσει . 

Ποια θα είναι η κατάληξη; Θα έχετε σώσει τα κράτη αλλα με τα 2/3 του πληθυσμού ζημιωμένο. Τώρα δεν το ξέρετε είμαι σίγουρος. Αλλά όταν θα το μάθετε θα είναι αργά, πολύ αργά. Εχετε 90 μέρες να αποφασίσετε. Εάν το οικονομικό πείραμα με έναν τεχνοκράτη πετύχει τότε θα γίνει το ίδιο και σε άλλα κράτη εκτός από Βέλγιο και ΗΠΑ. Εκει έχει γίνει!

You have to see the big picture! Βλέπετε μιλάμε την ίδια γλώσσα.Δεν σας μιλά ένας κουκουλοφόρος ουτε ένας του ΚΚΕ.ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΣΥΡΙΖΑ ΛΑΟΣ ή Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.  Σας μιλάει ενας από εσάς και σας ζητά να μην πετύχει το πείραμα. Τότε θα μείνετε στην ιστορία και πιστέψτε με θα αξίζει! Αλλιώς κάποια στιγμή που δεν θα μπορείτε να υπηρετείτε άλλο απλά θα σας ...χαιρετίσουν. Τότε θα σας περιμένει ο λαός και το χειρότερο η συνείδηση σας. Θα σας πονέσει πολύ να το ξέρετε. Εγώ δεν θα συναινέσω!"

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6220.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου