Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νέα Τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νέα Τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Σχεδιασμένη η πτώχευση των λαών για να έλθει η Παγκόσμια Κυβέρνηση λέει ο Bob Chapman!


O διεθνής Αμερικανός αναλυτής Bob Chapman, μέσα από την συνέντευξή του στην Eλληνικής καταγωγής δημοσιογράφο Helen Skopis, (για το ‘Athens International Radio 104.4 FM’) μιλώντας για την κατάσταση σχετικά με την οικονομική κρίση στην Ελλάδα λέει φοβερά πράγματα!


Είχε προβλέψει προ 10ετιας ότι η Ελλάδα θα ήταν από τις πρώτες χώρες που θα έφευγε από την Ευρωζώνη!

Αναφέρεται στις παρανομίες της Goldman Sachs και χαρακτηρίζει την χώρα μας ότι γίνεται ο ‘αποδιοπομπαίος τράγος’.

Η Ελλάδα είναι μόνο μία από τις 19 χώρες που έχουν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα.

Μιλάει για παγκόσμια οικονομική ύφεση που θα γονατίσει όλον το κόσμο, για επερχόμενο πόλεμο, πιθανότατα παγκόσμιο (!) και τελικά την επιβολή της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ από την διεθνή ελίτ…

---------------------------------------

Ο κ. Τσάπμαν δεν είναι κανένα τυχαίο πρόσωπο. Είναι ένας πασίγνωστος πολιτικο-οικονομικός αναλυτής.

Μεταφέρω από το ιστολόγιό τουhttp://bobchapman.blogspot.com/

Ο κ. Chapman, επίσης γνωστός ως ‘The International Forecaster’ (είναι ο τίτλος της ιστοσελίδας του), είναι 74 ετών.

Γεννήθηκε στην Βοστώνη των ΗΠΑ και σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Northeastern διαχείριση επιχειρήσεων.

Υπηρέτησε τρία χρόνια στον Αμερικάνικο Στρατό στον τομέα της Αντικατασκοπίας, κυρίως στην Ευρώπη.

Μιλά Γερμανικά και Γαλλικά και είναι εξοικειωμένος στα ισπανικά. Έζησε στην Ευρώπη για έξι χρόνια, τρία χρόνια στην Αφρική, ένα χρόνο στον Καναδά και ένα χρόνο στις Μπαχάμες.

Ο Chapman έγινε χρηματιστής το 1960 και αποσύρθηκε το 1988. Τα 18 από αυτά τα χρόνια είχε δική του χρηματιστηριακή εταιρεία. Ήταν, ίσως, ο μεγαλύτερος χρηματιστής σε χρυσό και ασήμι, στον κόσμο κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου. Όταν αποσύρθηκε είχε πάνω από 6.000 πελάτες.

Ξεκινώντας το 1967, ο Chapman άρχισε να γράφει άρθρα σχετικά με τις επιχειρήσεις, τη χρηματοδότηση, την οικονομία και την πολιτική, τα οποία έχουν τυπωθεί και ανατυπωθεί, όλα αυτά τα χρόνια, σε πάνω από 200 δημοσιεύσεις.

Σήμερα είναι ιδιοκτήτης και εκδότης του ‘The International Forecaster’ (“Διεθνής Προβλέπων”), όπου συλλέγονται πληροφορίες για τις επιχειρήσεις, τη χρηματοδότηση, την οικονομία και τα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο, με 10.000 επενδυτές και χρηματιστές μηνιαία, ενώ μέρη από τις δημοσιεύσεις του διαβάζονται από 60 διαφορετικούς δικτυακούς τόπους εβδομαδιαίως, παρουσιάζοντας τις ιδέες του σε πάνω από 10 εκατομμύρια επενδυτές την εβδομάδα.



Αρχαία τοιχογραφία μέ θέμα τό Φρέαρ τής Αποκάλυψης πού βρίσκεται στήν αυλή τής Ιεράς Μονής Διονυσίου, στό Άγιον Όρος...

Τό άνοιγμα τού φρέατος τής αβύσσου, παραβολική απεικόνιση ενός μεγάλου πολέμου μέ χρήση πυρηνικών όπλων ( μανιτάρι σήμερα ), καί μέ ανθρώπους μέ φτερά ( αεροπλάνα ) να πετούν γύρω του, είναι μία πολύ προφητική προσέγγιση αυτών πού συνέβησαν στούς δύο Παγκόσμιους Πολέμους μέ κύριο αίτιο τήν πολεμική μηχανή τής Γερμανίας, καί ενός Τρίτου Παγκόσμιου Πολέμου πάλι από τήν Γερμανία μέ τήν Οικονομική της τώρα μηχανή καί Δύναμη!

Παρακάτω όλη η συζήτηση:

Helen Skopis: Ο ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του ‘International Forecaster’ Μπομπ Τσάπμαν, πρόβλεψε προ 10ετιας ότι η Ελλάδα θα ήταν από τις πρώτες χώρες που θα έφευγε από την Ευρωζώνη. Τι τον έκανε να το πιστεύει τότε; Του μίλησα για να το μάθω.


Bob Chapman: Ήξερα ότι δεν είχαν τις προϋποθέσεις να μπουν στην Ευρωζώνη και "μαγείρευαν" τα βιβλία τους. Η Ιταλία έκανε τα ίδια. Η Γερμανία κι η Ολλανδία έκαναν τα στραβά μάτια και τους επέτρεψαν να μπουν με βάση το ότι ήθελαν να έχουν επιτυχία και ήθελαν να συνεργαστούν με την Ελλάδα σε μια περιορισμένη περιοχή 14 μελών.

HS: Πολλοί θεωρούν ότι το πρόβλημα είναι μόνο Eλληνικό κι ότι η Ελλάδα πρέπει να το αντιμετωπίσει μόνη της. Εσείς τι πιστεύετε; Είναι μόνο Eλληνικό το πρόβλημα;

BC: Όχι βέβαια. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έπρεπε να'χε δημιουργηθεί εξ αρχής η Ευρωζώνη. Η Ελλάδα και η Ιταλία δεν έπρεπε να συμπεριληφθούν. Η Ελλάδα είναι μόνο μία από τις 19 χώρες που έχουν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα. Συμπεριλαμβάνονται και οι ΗΠΑ και η Μεγάλη Βρετανία.

HS: Γιατί δεν έπρεπε να είχε δημιουργηθεί η Ευρωζώνη εξ αρχής;


BC: Γιατί νομίζω ότι η Γερμανία ήταν πολύ ισχυρή για να έχει αυτά τα πιο αδύναμα μέλη. Απαρτίζουν σχεδόν το 40-45% του συνολικού ΑΕΠ στην περιοχή κι αν συμπεριληφθεί και η Γαλλία, πιάνουμε τα 70%.

Οπότε, όλοι οι άλλοι είναι στην ουσία ελλειμματικοί παίχτες. Εξ άλλου, δημιουργήθηκε πολύ γρήγορα και σύμφωνα με τους κανόνες στη συνθήκη του Μάαστριχτ έπρεπε να κρατήσουν το χρέος στο 3% του ΑΕΠ. Σχεδόν ποτέ δεν έγινε αυτό. Δεν θα βρεθεί κανένας...Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στα τεκταινόμενα της Ευρωζώνης.


HS: Η ΕΕ ανακοίνωσε ένα συντονισμένο σχέδιο βοήθειας για την Ελλάδα. Μιλάνε για 20 με 25 δις Ευρώ για την περίπτωση που θα τα χρειαστεί η Ελλάδα. Θεωρείτε ότι αυτό θα βοηθήσει να μειωθούν οι ανησυχίες των αγορών για το ελληνικό χρέος;

BC: Οπωσδήποτε. Αλλά δε θα λύσει το πρόβλημα μακροπρόθεσμα, διότι η Ελλάδα δεν είναι η μόνη. Δείτε τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Εσθνονία, τη Ρουμανία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, τη Δανία και τις PIIGS δηλαδή, τις Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ελλάδα και Ισπανία.

Όλες έχουν πρόβλημα και απλά κερδίζουν χρόνο. Πιστεύω ότι αργότερα αυτό το χρόνο θα γίνει μεγάλη σύσκεψη, όπως τις συσκέψεις Σμισθόνιαν στις αρχές της δεκαετίας του '70 και θα μαζευτούν, θα υποτιμήσουν τα νομίσματα και θα....(γυρίσουν το νόμισμά τους ? ) Νομίζω ότι εκεί οδηγούν όλα αυτά.

HS: Τι προβλέπετε για την Ελλάδα βραχυπρόθεσμα;

BC: Νομίζω ότι βραχυπρόθεσμα μπορούν να τα συμμαζέψουν. Όπως έγραψα στην αυριανή έκδοση του International Forecaster, Ο Ελληνικός λαός δεν πρέπει να βγει στους δρόμους για να διαφυλάξει την εργασία του. Οι διαδηλώσεις και η βία δεν βοηθούν. Οι περικοπές στο 30% του Δημοσίου είναι σημαντικές. Έχει ξεφύγει ο έλεγχος, όπως και σε άλλες χώρες. Πρέπει να τακτοποιήσουν τα του οίκου τους και αυτό πρέπει να γίνει τώρα.

HS: Και η Ευρώπη; Έχει μέλλον;

BC: Σε εξατομικευμένο επίπεδο έχει, αλλά το μεγαλύτερο λάθος που έγινε στην Ευρωζώνη ήταν το "ένα επιτόκιο για όλους". Αυτό ήταν πλήρης παραλογισμός. Δεν μπορεί να λειτουργήσει έτσι. Το έγραψα πριν από χρόνια, όταν άρχισαν να το κάνουν. Αυτό δημιούργησε τα προβλήματα στην Ιρλανδία, την Πορτογαλία και την Ισπανία.

Ξανοίχτηκαν πολύ με την οικοδομή και προέκυψε σοβαρό οικονομικό πρόβλημα γιατί τους προέκυψαν χαμηλά επιτόκια που δεν είναι φυσιολογικό γι’ αυτές τις χώρες. Γι 'αυτό θεωρώ ότι στο τέλος, το Ευρώ θα "σπάσει".

HS: Θεωρείτε ότι η Ελλάδα πρέπει να γυρίσει στο νόμισμά της;

BC: Δε θα χρειαστεί ( να είναι μόνον αυτή ), γιατί στο τέλος πιστεύω πως όλοι θα επανακάμψουν ( στο νόμισμά τους…). Αν ήμουν ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, θα δήλωνα πτώχευση.

Και τα άτομα στην Ελλάδα, και η Goldman Sachs που ενεπλάκησαν σε παράνομες ενέργειες θα πρέπει να διωχθούν ποινικά γι’ αυτά που έκαναν.

HS: Αυτό θα χρειαζόταν πολιτική βούληση από την Κυβέρνησή μας.

BC: Πολύ σωστά το λέτε. Κάθε κυβέρνηση αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα με τον τρόπο της. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ο παράγων επίσπευσης, που είναι η Goldman Sachs.

Αυτοί τους είπαν πως θα τους δείξουν πώς να κάνουν τα βιβλία τους να φανούν εντάξει ενώ δεν ήταν, κι έτσι θα έμπαιναν στην Ευρωζώνη και θα συνέχιζαν.

Έδωσαν ψευδή στοιχεία...

HS: Όμως ο μέσος πολίτης, καλείται να πληρώσει αυτά τα χρέη. Τι να κάνουν;

BC: Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με το μηχανισμό που κανόνισε η ΕΕ θα πρέπει να πληρώσουν τα σπασμένα. Δεν έχουν επιλογή.

Τα ίδια έπαθαν και οι Αμερικανοί πολίτες. Έχουμε την κλοπή του ιδιωτικού Federal Reserve που φορτώνουν στον Αμερικανό φορολογούμενο 23,7 τρις δολάρια! Η Ελλάδα έχει πρόβλημα με 400 δις μόνο; Νομίζω πως μπορούν να τα διευθετήσουν. Θα πρέπει να τα ξεπληρώσουν.

Τα πράγματα δείχνουν ζοφερά αλλά δεν είστε οι μόνοι, είναι άλλες 50 χώρες που έκαναν το ίδιο πράγμα. Η Ελλάδα χρησιμοποιείται σαν αποδιοπομπαίος τράγος. Το δημόσιο χρέος είναι περίπου το ίδιο στις ΗΠΑ. Νομίζω ότι θα καταλήξουμε σε υποτίμηση, με τις συσκέψεις που σας περιέγραψα.

Όλοι θα επανακάμψουν στο νόμισμά τους και θα κάνουν αμέσως υποτίμηση.

Αυτό θα γίνει, αλλά θα ακολουθηθεί από μια ύφεση που θα διαρκέσει πολύ και μάλλον, αν διαβάζετε ιστορία, θα δείτε ότι θα γίνει κι άλλος πόλεμος για να αποσπάσει την προσοχή των λαών.

HS: Σε ποια χρονική στιγμή προβλέπετε να γίνει αυτό, κ. Τσάπμαν;

BC: Μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.

HS: Όταν λέτε πόλεμο, μιλάτε για Παγκόσμιο Πόλεμο;

BC: Κατά πάσα πιθανότητα, ναι.

HS: Πόσο θα διαρκέσει;

BC: Το πιο ελκυστικό θύμα, λόγω της προπαγάνδας που γίνεται, είναι το Ιράν φυσικά. Αν εμπλακεί το Ιράν σε πόλεμο με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ σίγουρα θα εμπλακούν η Ρωσία και η Κίνα. Και θα γίνει χαμός.

HS: Ποιοι είναι οι λόγοι πίσω από όλα αυτά; Γιατί γίνεται αυτό ανά τον κόσμο;

BC: Κατ’αρχήν σχηματίστηκε Η ΕΕ, και μετά η Ευρωζώνη, με πρόθεση να διευρυνθεί σ’όλη την ΕΕ.

Πρόσφατα, η ΕΕ πέρασε αυθαίρετα ένα Σύνταγμα που κανείς δεν ήθελε. Είναι μια προσπάθεια σχηματισμού ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Ο λόγος που γίνονται αυτά και χρησιμοποιείται η Ελλάδα σαν αποδιοπομπαίος τράγος, ή εξιλαστήριο θύμα των κρατικών χρεών είναι όπως είπα και νωρίτερα, για να γίνει η σύσκεψη όπου όλοι θα κάνουν υποτίμηση και θα επανακάμψουν στο νόμισμά τους. Όταν γίνει αυτό, θα προκύψει ύφεση από την υποτίμηση.

Όταν γίνει αυτό, ο κόσμος σ’όλο τον πλανήτη θα γονατίσει. Και τότε ο στόχος των διεθνιστών, είναι να γίνει μια παγκόσμια κυβέρνηση.

Αυτό επιδιώκουν, γι’αυτό τα βιώνουμε αυτά. Δεν είναι βλάκες. Αυτό δεν έγινε τυχαία. Αυτά τα πράγματα προσχεδιάζονται πολλά χρόνια πριν γίνουν.

HS: Μιλάτε για έλεγχο...

BC: Για τον απόλυτο και ολοκληρωτικό έλεγχο ( των λαών ). Το χρήμα είναι δευτερεύον.

HS: Πώς μπορεί να αντισταθεί ο κόσμος;

BC: Να ενημερώνεται γι’αυτά τα άτομα και γιατί κάνουν ό,τι κάνουν στα κέντρα εξουσίας πίσω από τις κυβερνήσεις.

Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας είναι μέλος της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ. Θέλουν ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

Ρωτήστε τον… Θα σας το πει…



ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Διεθνής μηχανισμός καταστολής των λαών

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Στήνεται διεθνής μηχανισμός καταστολής των λαών!
Ασκήσεις του Ελληνικού Στρατού για αντιμετώπιση «απειλών» σε αστικό περιβάλλον και στρατολόγηση μέσω «σεμιναρίου» παραστρατιωτικών για βρώμικες αποστολές εκτός, αλλά και εντός των χωρών του ΝΑΤΟ.
Επιτείνεται και στην Ελλάδα η οικοδόμηση ενόςκατασταλτικού πλαισίου από στρατιωτικές καιπαραστρατιωτικές δυνάμεις, στη βάση των κατευθύνσεων του ΝΑΤΟικού δόγματος περί αντιμετώπισης των «ασύμμετρων απειλών» και με αντικειμενικό σκοπό τη στοχοποίηση των λαών και των κινημάτων τους, εντός και εκτός των χωρών μελών του, για θωράκιση του αστικού συστήματος και της δικτατορίας των μονοπωλίων.
Το πλαίσιο αυτό, είναι απόρροια της νέας στρατηγικής αντίληψης του ΝΑΤΟ και των «απειλών»που ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει, εν μέσω μάλιστα βαθιάς και συγχρονισμένης καπιταλιστικής κρίσης. Ενδεικτικό των όσων σχεδιάζονται είναι ότι πλέον, οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις, στο πλαίσιο των ασκήσεων που διεξάγουν, δίνουν καθαρά διάσταση και τέτοιας προετοιμασίας. Κατά καιρούς διεξάγονται και ασκήσεις που έχουν καθαρά χαρακτήρα εσωτερικής καταστολής, όπως πέρσι, στις αρχές Φλεβάρη στην Αργυρούπολη του Κιλκίς.
Την Πέμπτη δημοσιοποιήθηκε στο διαδίκτυο και δεν αμφισβητήθηκε από τις αρμόδιες στρατιωτικές αρχές, έγγραφο του ΓΕΣ προς τις μονάδες, περί διεξαγωγής άσκησης στο πλαίσιο «Σχολείο Προχωρημένης εκπαίδευσης Αμυνας – Φρούρησης», η οποία θα ξεκινήσει στις 12 Νοέμβρη 2012. Παράλληλα, προετοιμάζεται να γίνει στη Θεσσαλονίκη, στις 12-18 Μάρτη, σεμινάριο για εκπαίδευση ιδιωτών – παραστρατιωτικών σε «επιχειρήσεις υψηλής έντασης σε περιοχές υψηλού κινδύνου».
Από παλιότερη άσκηση των Ειδικών Δυνάμεων σε κατοικημένες περιοχές στη Νέα Πέραμο
Η παραπάνω άσκηση του ΓΕΣ αποτελεί μέρος του γενικότερου σχεδιασμού, για εκπαίδευση του Ελληνικού Στρατού, ιδιαίτερα των Ειδικών Δυνάμεων, σε επιχειρήσεις σε αστικό περιβάλλον και εντός κατοικημένων περιοχών – πόλεων. Για των εξοικείωση των ασκουμένων, η συγκεκριμένη άσκηση θα διεξαχθεί σε κτίριο της πρώην 140 ΣΗΠ (Σμηναρχία Ηλεκτρονικού Πολέμου) στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας (112 Πτέρυγα Μάχης), όπου θα υλοποιηθεί σενάριο «ατομικής τακτικής μάχης σε κλειστούς χώρους»!
«Τεχνογνωσία» από τις ΗΠΑ
Υπενθυμίζεται πως στις αρχές Φλεβάρη είχε αφιχθεί στον ίδιο χώρο με μεταγωγικό αεροσκάφος «C-9» μια μονάδα των Ειδικών Δυνάμεων των ΗΠΑ. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ήταν μέλη των γνωστών «Seals», δύναμη η οποία αναλαμβάνει μυστικές επιχειρήσεις σε ξένα εδάφη, όπως αυτή της εξόντωσης του Οσάμα μπιν Λάντεν στο Πακιστάν. Η δύναμη αυτή πήρε μέρος σε άσκηση συνεκπαίδευσης ελληνικών και αμερικανικών Ειδικών Δυνάμεων το διάστημα 6-16 Φλεβάρη στον κόλπο των Μεγάρων.
Οι δραστηριότητες αυτές συνδέονται με τη συμμετοχή των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων στο «Συντονιστικό Κέντρο Ειδικών Επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ» (NSCC). Το σχετικό νομοσχέδιο για την ελληνική συμμετοχή εγκρίθηκε τον Αύγουστο, με τη στήριξη ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ. από την αρμόδια επιτροπή Εξωτερικών και Αμυνας της Βουλής, σαν «Μνημόνιο κατανόησης» της κυβέρνησης με τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ. Πυρήνα και κορμό των NSCC, αποτελούν οι αμερικανικές Δυνάμεις Ειδικών Επιχειρήσεων.
Με τη συγκρότηση του Συντονιστικού Κέντρου Ειδικών Επιχειρήσεων (NSCC), επιχειρείται η καθιέρωση ενός ενιαίου επιχειρησιακού χώρου και αντίστοιχου επιχειρησιακού κέντρου, που θα εδρεύει στις Βρυξέλλες, υπό Αμερικανό διοικητή, το οποίο τίθεται υπεράνω των χωρών – μελών και με ανοιχτό το ενδεχόμενο να αναλαμβάνει αποστολές «ανορθόδοξου πολέμου» και εντός των χωρών – μελών, σε συνεργασία ακόμα και με τις αποκαλούμενες «μη κυβερνητικές οργανώσεις», όταν τα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα το απαιτήσουν και χωρίς κάτι τέτοιο να γίνεται δημόσια γνωστό.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην αιτιολογική έκθεση του σχεδίου νόμου για την κύρωση του μνημονίου αυτού (Memorandum of Understanding /MOU), ως «έθνος – πλαίσιο» του NSCC ορίζονται οι ΗΠΑ. Σκοπός είναι η άμεση σύνδεσή του με τις δυνάμεις ειδικών επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ, η παροχή συμβουλών στον SACEUR (ανώτατος ΝΑΤΟικός διοικητής στην Ευρώπη) όσον αφορά «στη χρησιμοποίηση των Δυνάμεων Ειδικών Επιχειρήσεων για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την εκτέλεση επιχειρήσεων», η ανάπτυξη και έκδοση δογμάτων ειδικών επιχειρήσεων και ο συντονισμός, συγχρονισμός και υποστήριξη της εκπαίδευσης και των ασκήσεων των ειδικών επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ.
«Ειδικές επιχειρήσεις» εντός χωρών του ΝΑΤΟ
«Αποστολή του NSCC είναι κυρίως η υποστήριξη των ειδικών επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ σε ολόκληρη τη Συμμαχία (σ.σ. και στο εσωτερικό των χωρών – μελών του ΝΑΤΟ), η παροχή στον Ανώτατο Διοικητή Συμμαχικών Δυνάμεων Ευρώπης (SACEUR) και τους υπόλοιπους Διοικητές των Συμμαχικών Διοικήσεων Επιχειρήσεων έγκαιρων και αποτελεσματικών συμβουλών για τις Special Operations Force (Δυνάμεις Ειδικών Επιχειρήσεων) προς υποστήριξη του σχεδιασμού και εκτέλεσης των επιχειρήσεων σε καιρό ειρήνης και κρίσεων», σημειώνεται στο Μνημόνιο. Δηλαδή, «ειδικές επιχειρήσεις» και εντός των χωρών – μελών του ΝΑΤΟ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εμπέδωση της ιμπεριαλιστικής «τάξης και ασφάλειας», με καταστολή των λαϊκών κινημάτων.
Μάλιστα, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη δυνατότητα συμμετοχής και μη ΝΑΤΟικών χωρών, καθώς και διεθνών οργανισμών, αλλά και μη κυβερνητικών οργανώσεων (ΜΚΟ), «οι οποίες συμμετέχουν σε δραστηριότητες του ΝΑΤΟ ή σε ΝΑΤΟικές επιχειρήσεις της NSCC». Αυτό σημαίνει συνεργασία με πράκτορες, παρακρατικές δυνάμεις, αλλά και εταιρείες ιδιωτικών μισθοφορικών στρατών «παροχής πολεμικών υπηρεσιών», όπως ήδη γίνεται στον πόλεμο του Ιράκ, όπου ιδιωτικές εταιρείες πολέμου σφάζουν, χωρίς να αναγνωρίζουν κανένα όριο και περιορισμό στη δράση τους.
Το μέγεθος της ελληνικής εμπλοκής αποκαλύπτεται από το γεγονός ότι υπάρχουν και στις ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις τμήματα με αποστολή τη συμμετοχή και τη διεξαγωγή «ειδικών επιχειρήσεων», όπως αυτές που διεξάγει ο αμερικανικός στρατός. Επαληθεύεται έτσι πως, εντός των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και κυρίως στις Ειδικές Δυνάμεις, έχουν συγκροτηθεί ομάδες «ειδικών επιχειρήσεων» που εκπαιδεύονται και προετοιμάζονται για αποστολές μη συμβατές με την αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων. Μάλιστα, οι δυνάμεις αυτές, με τη δημιουργία του ΝΑΤΟικού «συντονιστικού κέντρου», θα έχουν κοινό αντικείμενο εκπαίδευσης και θα πραγματοποιούν κοινές αποστολές με τις άλλες «συμμαχικές» δυνάμεις.
Σεμινάριο για παραστρατιωτικούς
Το παραπάνω πλαίσιο έρχεται να «κουμπώσει» με την ενεργοποίηση διαφόρων παραστρατιωτικών ομάδων που φέρουν τη σφραγίδα των «Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων», η συνδρομή των οποίων άλλωστε θεσμοθετείται μέσω του παραπάνω μνημονίου περί συμμετοχής της Ελλάδας στο «Συντονιστικό Κέντρο Ειδικών Επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ (NSCC)».
Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σεμινάριο με αντικείμενο την«άμυνα εκ του σύνεγγυς»που διοργανώνεται από την «NNK Group»στη Θεσσαλονίκη μεταξύ 12 και 18 Μάρτη 2012. Πρόκειται για μια εταιρεία ιδιωτικού στρατού που εκτός των άλλων αναλαμβάνει και αποστολές προστασίας των θαλασσίων μεταφορών, πράγμα που εκ των πραγμάτων συνδέεται και με τους «ράμπο» που ετοιμάζονται να βάλουν στα εμπορικά πλοία, στο όνομα της αντιμετώπισης της «πειρατείας».
Το σεμινάριο, στο οποίο θα συμμετάσχουν πρώην στελέχη των βρετανικών ειδικών δυνάμεων SAS, «αποσκοπεί στην προετοιμασία των συμμετεχόντων για επιχειρήσεις υψηλής έντασης σε περιοχές υψηλού κινδύνου σε ολόκληρο τον κόσμο». Βέβαια, οι ασκούμενοι δεν θα είναι στρατιωτικοί αλλά ιδιώτες, πράγμα που παραπέμπει κατευθείαν σε διαδικασίες στρατολόγησης «εθελοντών» για ιδιωτικούς στρατούς. Είναι ενδεικτικό πως το εν λόγω σεμινάριο περιλαμβάνει «αξιολόγηση απειλών, επισκέψεις σε τοποθεσίες, σχεδιασμός διαφορετικών φάσεων επιχειρήσεων, ασκήσεις προστασίας στατικών και κινούμενων στόχων, προστασία αυτοκινητοπομπών, τηλεπικοινωνίες ναυτιλίας, ενημέρωση για αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς (IED), τεχνικές αντιμετώπισης ενεδρών».
Περιλαμβάνει ακόμα «εκπαίδευση πάνω στη διαχείριση προσωπικού, σύνταξη αναφορών ασφαλείας για χώρες, εκμάθηση των τοπικών θρησκευτικών και εθιμικών κανόνων και νόμων, αντίληψη τακτικής κατάστασης και τέλος ασφάλεια χρήσης και μεταφοράς όπλων».

http://www.tsantiri.gr/apokalypseis/apokalipsi-stinete-diethnis-michanismos-katastolis-ton-laon.html

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Η Λέσχη Bilderberg συνεδριάζει στο Ισραήλ για να κηρύξει τον πόλεμο!

Στο ξενοδοχείο που συμπτωματικά έχει την ονομασία “Hotel Rothschild”, στην Χάιφα της κατεχόμενης Παλαιστίνης και μάλιστα πριν από το Μάη που είχε ανακοινωθεί ότι θα γίνει, χωρίς μάλιστα να καθορίσουν οι νταβατζήδες του πλανήτη τη χώρα διεξαγωγής. 


Προετοιμάζοντας την ιμπεριαλιστική επίθεση στη Συρία και το Ιράν, τα γεράκια του πλανήτη επέλεξαν το σιωνιστικό ναζιστικό καθεστώς του Ισραήλ για να τονώσουν και προετοιμάσουν τα σχέδια της σφαγής των ανυπότακτων λαών. Σχεδιασμοί που θα ανοίξουν "δουλειές" με φούντες στους νεκροθάφτες και κατασκευαστές φέρετρων για τους μισθοφόρους τους.


πηγη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί ο Παπούλιας φορά Ροδόσταυρο; Ποιοι ήταν οι Ροδόσταυροι;




Οι ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΙΤΑΙ

Η Μυστική Εταιρεία των Ρόζενκρόυτσερ (ήτοι των Ερυθροσταυριτών) οφείλει το όνομά της εις τον Γερμανοεβραίον Ροζενκρόυτς, όστις γεννηθείς τω 1378 απέθανε τω 1484, ήτοι εις ηλικίαν 105 ετών.

Μόλις δεκαεξαετής ο Ροζενκρόυτς, επεχείρησε μακράν περιοδείαν εις Τουρκίαν, Αίγυπτον και Αραβίαν, μυηθείς εις την μυστικήν εβραϊκήν εταιρείαν των Καμπαλιστών¹.

Επιστρέψας εις Γερμανίαν ίδρυσε την ρυθείσαν μυστικήν εταιρείαν, η οποία ταχέως εξηπλώθη εν Ευρώπη και συγκατέλεξε μεταξύ των οπαδών της διασήμους άνδρας. Αι συνεδριάσεις αυτής ετηρούντο τόσο μυστικαί, ώστε πολλοί την εθεώρουν ως εταιρείαν φαντασιώδη. Εν τούτοις είναι εξηκριβωμένον, ότι τω 1622 υπήρχον στοαί αυτής εις Χάγην και Παρισίους.

Ο Εβραίος Βαλεντίνος Ανδρεέ συνέγραψε τω 1614 δύο συγγράματα υπό τον τίτλον «Φήμη Αδελφότητος» (Farma Fraternatis) και «Εξομολόγησις Αδελφού Ροδοσταυρίτου» (Confessio fratum Rosa-crucis), εις τα οποία παρέχει πολλάς πληροφορίας περί της μυστικής ταύτης εταιρείας.
Ο Κούτι Ντε Καντιλέ λέγει ότι οι Ροδοσταυρίται έλκουν την αρχήν των εκ των Ταμπλιέρων². Κατ’ αρχάς κατέκτησαν την Γερμανίαν και Βοημίαν. Το ρηθέν έργον «Farma Fraternatis R.C.» ψάλλει το εγκώμιον του τάγματος και αποτείνεται προς όλους τους πεπαιδευμένους και αρχηγούς των ευρωπαϊκών κρατών. Το πρώτον εξεδόθη εις την λατινικήν γλώσσαν, αλλά κατόπιν μετεφράσθη εις την γερμανικήν υπό του Γουλιέλμου Μένερν, όστις, διακιολογών εαυτόν, λέγει ότι έκαμεν την μετάφρασιν, ως διψών αλήθειαν, φως και ειρήνην. Η μετάφρασις του του Γουλιέλμου Μένερν εξετυπώθη εις Κασίλ τω 1614 (Σούστερ τόμ. Ι, σελ. 280).

Η μυστική αύτη εταιρεία και επεδίωξε μεταρρυθμίση όλον τον κόσμον και οδηγήση δήθεν την ανθρωπότητα εις την αληθή φιλοσοφίαν, την οποίαν εγνώρισεν (;) ο Αδάμ μετά την πτώσιν του και την οποίαν ηκολούθησεν ο Μωυσής και ο Σολομών (Σούστερ τομ Ι σελ 289).

Εις την αληθή φιλοσοφίαν κατ’ αυτούς εγκλείεται η δήθεν «Ανώτατη Γνώσις».
Λέγεται ότι 120 έτη μετά τον θάνατον του Ροζενκρόυτς ήνοιξαν τον τάφον του και εύρον εκεί χειρόγραφον έκθεσιν του μυστικού του τάγματος.

Εις το έγγραφον τούτο εκαλούντο πάντες οι αληθώς διανοούμενοι να προσχωρήσουν εις την μυστικήν οργάνωσιν του τάγματος και να δράσουν εν πνεύματι αυτού. Κατόπιν του εγγράφου τούτου ανεφάνησαν και άλλα τινά έργα ταχέως διαδοθέντα εν Ευρώπη και τα οποία έδωσαν νέαν ζωήν εις την οργάνωσιν, η οποία επεξετάθη εις Αγγλίαν, Ιταλίαν, Γαλλίαν και αλλαχού.
Οι «αδελφοί Ροδοσταυρίται» ήσαν υποχρεωμένοι να εξασκούν δωρεάν την ιατρικήν και ούτω να έρχωνται εις επαφήν με όσω το δυνατόν περισσότερα πλήθη. Ισχυρίζοντο ότι το δόγμα του βαθμού του διδασκάλου ήτο το υψηλότερον αφ’ όσα ποτέ επενοήθησαν και ότι οι ίδιοι εγνώριζον εκ θείας αντιλήψεως εκείνους, οι οποίοι ήσαν άξιοι να μετάσχουν της Εταιρείας των. Οι Ροδοσταυρίται εκαυχώντο ότι δεν υπέκειντο ούτε εις την πείναν, ούτε εις την δίψαν, ούτε εις τας ασθενείας, ότι διέτασσον όλα τα δαιμόνια και όλα τα πνεύματα. Η μυστική αύτη εταιρεία συνεχωνεύθη βραδύτερον με άλλας, δια να εντείνη την δράσιν της κατά της χριστιανικής θρησκείας και ηθικής.


***
¹Η Μυστική Εταιρεία των Καμπαλιστών στηριζομένη εις την Καμπάλ (εβραϊκήν παράδοσιν) κηρύσσει τον πανθεϊσμόν, την υπεροχήν του εβραϊκού έθνους και την ανηθικότητα. Η Καμπάλ είναι η ψυχή της ιεράς εβραϊκής βίβλου «Ταλμούδ», η οποία εικονίζει την Ιουδαϊκήν υπεροψίαν. Κατά την παράδοσιν των Εβραίων, ο Ιεχωβά προφορικώς παρέδωσε την Καμπάλ εις τον Αδάμ, τον Σημ, τον Ισαάκ, τον Μωυσήν και τον Δαυίδ. Όλοι οι Ραββίνοι αποδέχοντο ότι άνευ της γνώσεως της Καμπάλ δεν είναι δυνατόν να εννοήση τις την Παλαιάν Γραφήν ήτις είναι γεγραμμένη με αλληγορικόν πνεύμα. Η πρώτη γραπτή διατύπωσις της Καμπάλ απηγορεύθη υπό του Ιεχωβά δια να μη περιπέση εις χείρας ανθρώπων αναξίων τοιούτων υψηλών εννοιών.
²Η μυστική Εταιρεία των Ταμπλιέρων ή Ναϊτών, είναι μία εκ των αρχαιοτέρων και σπουδαιοτέρων Μυστικών Εταιρειών της ιστορίας. Ιδρύθη τω 1118 μ.Χ. εις την Ιερουσαλήμ υπό του Hughes des Paiens και άλλων Σταυροφόρων, δια να προστατεύη του χριστιανούς προσκυνητάς και τους αγίους τόπους. … Ο ιστορικός Clavel λέγει ότι το τάγμα των Ταμπλιέρων είναι κλάδος των Γνωστικών (εβραϊκής οργανώσεως) και τέκνον της αρχαίας αιρέσεως των Οφιτών. Κατά τον Dechamps (τομ. ΙΙ σελ. 40), οι Σταυροφόροι εμυήθησαν εν Ασία εις τας εβραϊκάς μυστικάςοργανώσεις. Τούτο άλλως τε αποδεικνύεται από τας σχέσεις των Ταμπλιέρων με την φοβεράν οργάνωσιν των Ασασίνων (Δολοφόνων). … Οι Ταμπλιέροι αφού πρόδωσαν την χριστιανικήν θρησκείαν, κατέστρεψαν το έργον των Σταυροφόρων και υπενόμευσαν τα χριστιανικά κράτη, τα οποία τους παρέσχον δύναμιν, πλούτον και τιμάς και ούτω ο χριστιανισμός έχασε την ισχύν του εν τη Ανατολή (Φίνδελ τμ.Ι σελ 39- 41).


ΠΗΓΗ: Ο ΙΟΥΔΑΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ, Οι Αφανείς Εχθροί της Ανθρωπότητας, ΔΡος Αριστείδου Ι. Ανδρόνικου, 1927 Αθήναι, σελ. 44.

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Δώδεκα σχέδια προώθησης της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης


Του Adrian Salbuchi (Pakalert Press)

Οι παγκόσμιες οικονομικές ελίτ που κρύβονται πίσω από τις διάφορες κυβερνήσεις των ισχυρών κρατών του κόσμου, έχουν βάλει σκοπό την εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης.
Υπάρχουν σήμερα 12 τουλάχιστον «σκανδάλες», που ίσως να πυροδοτήσουν τα γεγονότα που θα ολοκληρώσουν τους στόχους αυτών των ελίτ.

Πριν από μερικά χρόνια, η εφημερίδα Financial Times του Λονδίνου εξέφρασε αυτήν ακριβώς την άποψη, μέσω άρθρου του επικεφαλής συντάκτη διεθνών θεμάτων της, του Gideon Rachman. Το άρθρο, που δημοσιεύτηκε τον Δεκέμβριο του 2009, είχε τίτλο «Έτοιμοι για μια παγκόσμια κυβέρνηση». Τα ίδια ακριβώς σχέδια, αντηχούν και οι διάφοροι συμμετέχοντες στις συνεδριάσεις των Bilderberg, Council on Foreign Relations, της Τριμερούς Επιτροπής, ακόμη και αξιωματούχοι του Βατικανού.

Η μακροδιαχείριση του πλανήτη μας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Απαιτεί τακτικούς και στρατηγικούς σχεδιασμούς, εκ μέρους ενός απέραντου δικτύου δεξαμενών σκέψης, που συνδέονται με επίλεκτα πανεπιστήμια, ακαδημαϊκούς, λομπίστες, στελέχη των ΜΜΕ, και κυβερνητικούς αξιωματούχους, με άφθονη χρηματοδότηση από την παγκόσμια επιχειρηματική και τραπεζική ελίτ.

Υπάρχουν χρηματοπιστωτικές σκανδάλες, που διακινούνται με την ταχύτητα του φωτός, χάρη στην ηλεκτρονική επανάσταση, και εξαιτίας της οποίας ανεβάζουν ή κατεβάζουν τις αγορές, τα νομίσματα, ακόμη και ολόκληρα κράτη, μέσα σε διάστημα ωρών, ή και ημερών.
Υπάρχουν οικονομικές σκανδάλες, που κινούνται πιο αργά, αφού η κατασκευή αυτοκινήτων, αεροσκαφών, ενδυμάτων, κτισμάτων, κλπ. απαιτεί περισσότερο χρόνο.
Υπάρχουν πολιτικές σκανδάλες, συνδεδεμένες με το «δημοκρατικό σύστημα», που τοποθετούν κάποιους πολιτικούς σε θέσεις εξουσίας για ορισμένο χρονικό διάστημα.
Υπάρχουν οι πολιτισμικές σκανδάλες, που απαιτούν γενιές ολόκληρες για να εφαρμοστούν.

Η διαχείριση όλων των απαραίτητων διαδικασιών απαιτεί πρόληψη, και για αυτό υπάρχουν πάντα εναλλακτικά σχέδια Β, Γ, κλπ. που εφαρμόζονται όταν προκύψει ανάγκη. Σήμερα, οι ελίτ χρησιμοποιούν ως όχημα για την επιβολή μιας παγκόσμιας κυβέρνησης, την παγκοσμιοποίηση!

Οι 12 παρακάτω σκανδάλες είναι συνδεδεμένες και διαπλεκόμενες μεταξύ τους, με ελαστικές και ευέλικτες τακτικές, αλλά σταθερές και άκαμπτες στην επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων τους.
1) Χρηματοπιστωτική κατάρρευση. Από το 2008, το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα ζει με μηχανική υποστήριξη. Ο Ben Bernanke, ο Timothy Geithner, η Goldman Sachs, η CitiGroup, και η JPMorganChase, σε αγαστή συνεργασία με την Τράπεζα της Αγγλίας και την ΕΚΤ, αποκλείεται να κάνουν το οτιδήποτε για να στηρίξουν την οικονομία και να βοηθήσουν τους λαούς! Απλά ρίχνουν τρισεκατομμύρια στις τραπεζικές ελίτ, επιβάλλοντας τον μύθο ότι κάποιες τράπεζες παραείναι μεγάλες για να καταρρεύσουν. Γιατί; Μα επειδή δεν είναι οι κυβερνήσεις που ελέγχουν και ρυθμίζουν τις ως άνω τράπεζες, αλλά το αντίστροφο.
2) Οικονομικές κρίσεις. Σήμερα βλέπουμε τον καταστροφικό ακραίο καπιταλισμό να γκρεμίζει τις εθνικές οικονομίες, και να τις μετατρέπει σε διεθνή σκλαβοπάζαρα, που θα ζήλευε ακόμη και ο Στάλιν. Η πραγματική μας οικονομία είναι ουσιαστικά ανέπαφη, αυτή που πάσχει είναι η ψεύτικη, η επίπλαστη οικονομία του τραπεζικού, χρηματοπιστωτικού, και κερδοσκοπικού τομέα.
3) Κοινωνικές αναταράξεις. Καταρρεύσεις στην Ελλάδα, στην Ιρλανδία, στην Πορτογαλία, στην Ισλανδία, στην Ιταλία, κλπ που θα πυροδοτήσουν λαϊκές εξεγέρσεις στην Αμερική και στην Αγγλία.
4) Πανδημίες. Ετοιμαστείτε για περισσότερες εκπλήξεις τύπου «γρίπης των χοίρων», που θα μας οδηγήσουν σε υποχρεωτικούς εμβολιασμούς. Μια καλή ευκαιρία δηλαδή, για να τοποθετηθούν τσιπάκια στα σώματά μας, και να δοκιμαστούν κάποιοι ευφυείς ιοί. Μπορεί άραγε να υπάρχουν ιοί που είναι επιλεκτικοί όσον αφορά σε φυλετικές και εθνολογικές ιδιαιτερότητες, και που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δραστική μείωση των πληθυσμών;
5) Παγκόσμια υπερθέρμανση. Όσο η παγκόσμια οικονομία μπαίνει σε φάση μηδενικής ανάπτυξης, οι οικονομικοί «κινητήρες» μετακινούνται από την ανάπτυξη προς την συστολή της κατανάλωσης. Μήπως οι επερχόμενοι φόροι άνθρακα, θέτουν τις βάσεις για έναν μελλοντικό απόλυτο έλεγχο της κοινωνίας;
6) Τρομοκρατικές επιθέσεις τύπου False Flag. Οι ελίτ χρησιμοποιούν αυτόν τον κρυφό άσσο, όποτε θέλουν να ξεκινήσουν κάποιες νέες κρίσεις για την επίτευξη των σκοπών τους. Μήπως θα δούμε κάποιες νέες επιθέσεις τύπου 9/11, για να δικαιολογηθούν κι άλλοι πόλεμοι, εισβολές, και γενοκτονίες; Μια πυρηνική έκρηξη, για παράδειγμα, πάνω από μια πόλη, για την οποία θα «φταίνε» οι εχθροί των παγκόσμιων ελίτ;
7) Γενικευμένος πόλεμος στην Μέση Ανατολή. Αυτήν την ώρα, ήδη υπάρχουν προετοιμασίες στρατιωτικής επέμβασης στη Συρία, και επίθεσης στο Ιράν.
8) Οικολογικά-περιβαλλοντολογικά «ατυχήματα». Το πυρηνικό ατύχημα του Τσέρνομπιλ το 1986, ήταν η αρχή του τέλους της ΕΣΣΔ, αποδεικνύοντας σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά και στους ίδιους τους Σοβιετικούς, ότι το καθεστώς δεν μπορούσε να διαχειριστεί επιτυχώς τις πυρηνικές του εγκαταστάσεις. Κάτι ανάλογο έγινε και τον Απρίλιο του 2010 στον Κόλπο του Μεξικού (ΒΡ), και πιο πρόσφατα στην Φουκουσίμα της Ιαπωνίας. Ήταν όλα τυχαία;
9) Μια δολοφονία κάποιας σημαντικής παγκόσμιας πολιτικής ή θρησκευτικής προσωπικότητας, για την οποία θα κατηγορηθούν οι αντίπαλοι των ελίτ. Οι Mossad, CIA, και MI6, γνωρίζουν καλά αυτό το παιχνίδι.
10) Επίθεση σε κράτη παρίες. Ιράκ, Λιβύη… Ποιος θα είναι ο επόμενος στόχος; Το Ιράν; Η Συρία; Η Βενεζουέλα; Η Βόρειος Κορέα;
11) Κάποιο στημένο θρησκευτικό συμβάν. Η ανάγκη των λαϊκών μαζών να βρουν κάποιο νόημα στη ζωή, καθιστά τους ανθρώπους εύκολα θύματα στημένων (Χολυγουντιανά) γεγονότων, εικονικής πραγματικότητας, τρισδιάστατων εφέ, κλπ που θα ενορχηστρώσουν μια δευτέρα παρουσία. (Πρόκειται για το πρόγραμμα Blue Beam) Μπορεί να δούμε μια ηλεκτρονικά προγραμματισμένη και μεταδιδόμενη μεσσιανική φιγούρα, η οποία όλως τυχαίως θα δρα σύμφωνα με τους στόχους των ελίτ. Σε μια τέτοια περίπτωση, ποιος θα τολμούσε να αντιταχθεί στη θέληση του ίδιου του Θεού;
12) Μια σκηνοθετημένη επαφή με εξωγήινους. Αυτό μπορεί ήδη να ετοιμάζεται. Εδώ και αρκετές δεκαετίες, μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας έχει προγραμματιστεί να πιστεύει στους εξωγήινους. Η τρισδιάστατη τεχνολογία μπορεί να στήσει μια προσγείωση διαστημόπλοιου στο γκαζόν του Λευκού Οίκου, τονίζοντας την «ανάγκη» για μια ενιαία εκπροσώπηση της ανθρωπότητας απέναντι στους εξωγήινους επισκέπτες. Τι άλλο χρειάζεται άραγε για να αποδεχτούμε μια παγκόσμια διακυβέρνηση;

Τι κοινό έχουν όλα τα παραπάνω; Η υπερθέρμανση, οι πανδημίες, η διεθνής τρομοκρατία, η οικονομική κατάρρευση, η παγκόσμια ύφεση, ακόμη και η επαφή με εξωγήινους; Το κοινό τους στοιχείο είναι ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν από ένα μόνο κράτος, ή από κάθε κράτος ξεχωριστά. Άρα αυτό που χρειάζεται είναι μια παγκόσμια κυβέρνηση! Το 2012 θα πρέπει όλοι μας να είμαστε σε εγρήγορση, και να αντιληφθούμε επιτέλους ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως μας τα δείχνουν τα ΜΜΕ, ή όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουμε πως είναι…

Πηγή: Antinews

Το CNN ‘έκοψε’ στρατιώτη που δήλωνε υπέρ του Ron Paul και κατά των πολέμων και τώρα ο στρατός απειλεί να τον τιμωρήσει!


Ο στρατός των ΗΠΑ ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να τιμωρήσει τον δεκανέα Jesse Thorsen, τον στρατιώτη που μίλησε κατά της μιλιταριστικής εξωτερικής πολιτικής στο ράλι του Ron Paul μετά τις προκριματικές στην Αιόβα. Η δημοσιογράφος βρίσκει έναν στρατιώτη έξω από ένα εκλογικό κέντρο με τατουάζ του δίδυμους πύργους... "Λαβράκι" σκέφτεται η δημοσιογράφος θα τον θάψει τον Ron Paul... Τον ρωτάει αν θα είναι καταστροφική η ιδέα του Ron Paul για αποχώρηση των στρατευμάτων από τη Μέση Ανατολή και ίδιος απαντά προς έκπληξη της δημοσιογράφου τα εξής: "Εγώ θα ψηφίσω Ron Paul...Είναι πιο τρομακτικό να ξεκινήσουν νέοι πόλεμοι από τις ΗΠΑ εναντίον χωρών επειδή το θέλει το ΙΣΡΑΗΛ και οι Εβραίοι...." και κάπου εκεί....ΤΥΧΑΙΑ...ΒΛΑΒΗ στο κύκλωμα και..... επιστροφή στο στούντιο!

Δείτε το video:




Αφού συντομεύθηκε η διάρκεια της συνέντευξης του Thorsen στο CNN, ο οποίος έχει υπηρετήσει δύο θητείες στο Αφγανιστάν και επρόκειτο να πάει για τρίτη, προσκλήθηκε από τον ο ίδιο τον Paul να μιλήσει στους επευφημούντες υποστηρικτές του. "Εάν υπάρχει οποιοσδήποτε άνθρωπος εκεί έξω που έχει ένα όραμα, είναι σίγουρα ο Ron Paul," δήλωσε ο Thorsen. "Η εξωτερική πολιτική του είναι κατά πολύ, καλύτερη από οποιοδήποτε άλλο υποψήφιο και είμαι βέβαιος ότι όλοι σας το γνωρίζετε. Δεν χρειάζεται να πάρει διεξάγουμε μάχες στο εξωτερικό και πιστεύω ότι και όλοι οι άλλοι το ξέρουν αυτό."

Προφανώς κάποιος εντός τους στρατού δεν είδε με καλό μάτι τις παρατηρήσεις του Thorsen, και καταπιάστηκε με την προσπάθεια να τιμωρήσει τον 10 ετών βετεράνο για τα λόγια του. Οι επικριτές θα καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες να επισημάνουν ότι, όσα είπε ο Thorsen ήταν κατά παράβαση του στρατιωτικού πρωτοκόλλου.

Σύμφωνα με την οδηγία 1.344,10 του Υπουργείου Άμυνας επιτρέπει στους στρατιώτες να παρακολουθήσουν πολιτικές δραστηριότητες εφ 'όσον δεν φορούν στολή. «Ο στρατιώτης που μίλησε απόψε για λογαριασμό του Ron Paul θα έχει πρόβλημα», έγραψε ο Paul Rieckhoff, ιδρυτής της οργάνωσης υπεράσπισης των βετεράνων του Ιράκ και του Αφγανιστάν.

Στο μεταξύ ο "Πατέρας της Κλιματικής Αλλαγής", Al Gore λέει: "Θεωρώ ότι οι νέοι δεν ξέρουν ποιόν ψηφίζουν...Ο Ron Paul είναι μια ανόητη υποψηφιότητα...".

http://redskywarning.blogspot.com/2012/01/cnn-ron-paul.html


Προφανώς, το σύστημα κάνει ο,τι περισσότερο μπορεί για να ΜΗΝ εκλεγεί ο Ron Paul. Φαίνεται πως είναι πολύ ενοχλητικός για κάποιους με όσα αποκαλύπτει για "περίεργες" εμπλοκές της Bilderberg, της Trilateral, του διεθνούς σιωνισμού και μασωνίας στις επεκτατικές πολιτικές που ακολουθεί εδώ και χρόνια το κράτος των ΗΠΑ καθ'υπόδειξη των εβραίων, καθώς και στις παγκόσμιες οικονομικές εξελίξεις που μεθοδεύονται από συγκεκριμένα κέντρα!
Να τονίσουμε πως πολύ πρόσφατα η εταιρεία που συλλέγει τα "εκλογικά αποτελέσματα" και "μετράει" με ηλεκτρονικά μηχανήματα τις ψήφους στην Αμερική, "κατά λάθος" δημοσιοποίησε εβδομάδες νωρίτερα το τελικό αποτέλεσμα των εκλογών των Ρεπουμπλικάνων του 2012! "This country is based on tha fantasy that the government is the voice of the people! We will, from now on, keef safe the illusion of democracy for all America!" λέει ευθαρσώς εκπρόσωπος της εταιρείας! Όσο για το βράδυ των εκλογών "The same great show that you have always seen...We will be pretending to count votes and we will be running an ongoing total throughout the night"!
Η πιο τρανή απόδειξη ότι δεν κυβερνά στην πραγματικότητα ο αμερικανικός λαός είναι εδώ! Το σύστημα στο οποίο επιτίθεται ο Ron Paul έχει ήδη αποφασίσει το νικητή των εκλογών των Ρεπουμπλικάνων! Ας μην ξεχνάμε κιόλας πως ο βασικός του αντίπαλος Romney είναι άνθρωπος της Goldman Sachs (όπως ο δικός μας Παπαδήμος!) και έχουμε γράψει σχετικά εδώ: http://onnedrafinas-pikermiou.blogspot.com/2012/02/mitt-romney-goldman-sachs.htmlΤο ερώτημα είναι πώς όταν με τόσο θράσος κάποιος σου λέει κατάμουτρα ότι είναι "φαντασία" πως η κυβέρνηση είναι η φωνή του λαού, ότι η δημοκρατία είναι ψευδαίσθηση και ότι το βράδυ των εκλογών θα "υποκρίνονται πως μετρούν ψήφους" γιατί δεν εξεγείρεται αυτός ο λαός;

Δείτε το video εδώ: