Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αβραμόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αβραμόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Οι δύο αντιμνημονιακές Βουλευτίνες πρώτες στην Α' Αθήνας δείχνει νέα δημοσκόπηση!


Σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις μετά την ψήφιση του νέου Μνημονίου, οι δυο αντιμνημονιακές Βουλευτίνες της Α΄ Αθηνών φλερτάρουν με την κορυφή.
Πιο συγκεκριμένα…
Πρώτη έρχεται η γοητευτική δικηγόρος Ελίζα Βόζεμπεργκ και με μικρή διαφορά, ακολουθεί στη δεύτερη θέση η ομορφότερη ίσως μητέρα Βουλευτίνα Έλενα Κουντουρά.
Πρωτόγνωρο το φαινόμενο για τα εκλογικά χρονικά τόσο της (πρώην) ΝΔ όσο και του ευρύτερου πολιτικού συστήματος. Βέβαια, γίνεται το παν για να κρατηθούν στο σκοτάδι οι εν λόγω μετρήσεις, αλλά όπως πάντα στο τέλος θα λάμψει η αλήθεια!
Τρίτος ακολουθεί ο Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος είναι γνωστό τοις πάσι ότι υπερψήφισε το νέο Μνημόνιο με βαριά καρδιά και ύστερα από αφόρητες πιέσεις!
Τέταρτος και καταϊδρωμένος έρχεται ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος νιώθε όλο και πιο πολύ την απειλή της μη επανεκλογής του.
Αλλάζουν τα πάντα στην Ελλάδα και μαζί και το πολιτικό σκηνικό!
Καθώς μπαίνουμε στην προεκλογική περίοδο, η οποία θα είναι αρκετά σύντομη, θα σας κρατούμε ενήμερους για όλες τις πολιτικές εξελίξεις και το παρασκήνιο που διαδραματίζεται, καθώς η μάχη του σταυρού πλέον έχει μετατραπεί σε μάχη ζωής ή θανάτου-πολιτικής επιβίωσης!

http://www.prionokordela.gr/politikh/dio-antimnimoniakes-vouleytines-flertaroyn-me-tin-korif/

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Θα έδιναν 440.000 ευρώ για τα "ιπτάμενα" σάντουιτς των πολιτικών!


Ενώ οι τροϊκανοί ασκούν ασφυκτικές πιέσεις για ακόμα μεγαλύτερο μισθολογικό περιορισμό, στέλνοντας ουσιαστικά τους πολίτες στην οικονομική κατάρρευση, αίσθηση προκαλεί το γεγονός πως στο ΥΕΘΑ αγοράζουν σάντουιτς 440.000 ευρώ για τα VIP αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας. 
Μπορεί οι εταίροι μάλιστα να ζητούν και μειώσεις αμυντικών δαπανών, αλλά αυτό φαίνεται πως δεν μας πτοεί και για αυτό διακηρύσσεται διαγωνισμός κέτερινγκ στις 21 Φεβρουαρίου προκειμένου οι διακεκριμένοι επιβάτες να έχουν την ανάλογη περιποίηση.

Ο προϋπολογισμός της επόμενης διετίας, μόνο για τα σάντουιτς και τα ποτά του VIP κέτερινγκ, σύμφωνα με δημοσίευμα της "Real", ανέρχεται στις 440.000 ευρώ, τη στιγμή μάλιστα που ο κόσμος συνωστίζεται στα συσσίτια για ένα πιάτο φαγητό! 
Το ποσό είναι εξωφρενικό όταν μάλιστα στις Ένοπλες Δυνάμεις υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ακόμη και με την προμήθεια ανταλλακτικών για οπλικά συστήματα και οι περικοπές που έχει υποστεί το προσωπικό είναι τραγικές!


Εξίσου παράδοξο είναι ότι μέσα σε αυτή την οικονομική θύελλα την οποία βιώνουμε, οι ώρες πτήσεις των VIP αεροσκαφών δεν μειώνονται, όπως θα ήταν και το αναμενόμενο. Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν κατατεθεί στη Βουλή, το 2010 και το 2011 έγιναν περίπου οι ίδιες πτήσεις 134 φέτος και περίπου 140 πέρσι. Η ώρα πτήσης κάθε VIP αεροσκάφους κοστίζει στον Έλληνα φορολογούμενο κατά μέσο όρο 5000 ευρώ το μήνα. Να σημειωθεί πως πτήσεις με τα VIP αεροσκάφη της Π.Α. μπορούν να κάνουν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός και μέλη της κυβέρνησης.

Μόλις πληροφορήθηκε την προκήρυξη του συγκεκριμένου διαγωνισμού, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Δημήτρης Αβραμόπουλος, έδωσε άμεσα εντολή για την ακύρωσή του!



http://pelekis.blogspot.com/2012/02/440000.html

Χωριστά ζουν 2.000 οικογένειες των Ενόπλων Δυνάμεων!




Περισσότερες από 2.000 οικογένειες στελεχών των ενόπλων δυνάμεων έχουν χωριστεί λόγω της ανικανότητας των αρμοδίων υπηρεσιών να διευθετήσουν θέματα συνυπηρέτησης συζύγων.

Για τις περιπτώσεις που και οι δύο σύζυγοι είναι ένστολοι, το ΓΕΕΘΑ έχει συστήσει διακλαδική επιτροπή. Ακόμη μεγαλύτερο, όμως, είναι το πρόβλημα με τη συνυπηρέτηση στρατιωτικού με σύζυγο δημόσιο υπάλληλο ή λειτουργό. Η κατάσταση είναι χαώδης… Δεν είναι δυνατόν κάποιοι, χωρίς κανένα ηθικό φραγμό να χωρίζουν τόσο εύκολα τόσες οικογένειες! Εργαζόμενοι είναι και αυτοί οι άνθρωποι και έχουν δικαιώματα! Απλά τυγχάνει να υπηρετούν τη πατρίδα!


Ο κ. Αβραμόπουλος άραγε θα πάρει κάποια θέση για αυτό το ζήτημα;

Πηγή

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

"Κλείδωσε" η Άμυνα: 400 εκατ. περικοπές...Καταστρεφουν εντελως τις Ε.Δ.!


"Κλείδωσαν" οι περικοπές στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας κατά τις διαπραγματεύσεις με την τρόϊκα με περιστολή των δαπανών περίπου κατά 5% για την ερχόμενη διετία (400 εκατ. ευρώ), καμία αξιολόγηση και καμία απόλυση στελέχους, αλλά και με τους ΕΠΟΠ που λήγει η σύμβασή τους από εδώ και στο εξής, να είναι "στον αέρα".

Ο Δ.Αβραμόπουλος αντιτάχθηκε στην ένταξη των στελεχών στο ενιαίο μισθολόγιο και βέβαια στην αξιολόγηση και στην μείωση του προσωπικού. Το ποσοστό μείωσης των αμυντικών δαπανών μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά έρχεται μετά από μία διετία μείωσης των δαπανών κατά 40% συνολικά που βρίσκει εξαντλημένες, χωρίς καύσιμα, χωρίς ανταλλακτικά και με χαμηλή ηθικό τις Ένοπλες Δυνάμεις. Η απόφαση αυτή δεν πρέπει να περάσει...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ο Τούρκος πρεσβευτής θέτει θέμα «τουρκικής μειονότητας»!


Μόνο τυχαίος δεν είναι ο νέος πρεσβευτής της Τουρκίας στην Ελλάδα  Kerim Uras και φυσικά μόνο ως τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί η τοποθέτησή του στην Αθήνα από το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών. Γνωστός για τις σκληρές γραμμές του και τις νέο-οθωμανικές του αντιλήψεις ο Kerim Uras ήταν πρεσβευτής  στο Ισραήλ κατά τη διάρκεια του ναυτικού επεισοδίου του «Μαβί-Μαρμαρά»  ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η προκλητική συμπεριφορά του –ζητώντας επίμονα τη συγγνώμη του Ισραήλ- ανάγκασε τον ισραηλινό υπουργό στρατηγικών θεμάτων και αναπληρωτή πρωθυπουργό του Ισραήλ, Μοσέ Γιαλόν να τον πετάξει κυριολεκτικά έξω από το γραφείο του.

Ταυτόχρονα ο Kerim Uras εμφανίζεται και ως ο προστάτης των εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών μουσουλμάνων που ζουν στην Ελλάδα κάνοντας ουσιαστικά υποδείξεις προς την ελληνική πολιτεία για επίλυση τοιυ θέματος του τζαμιού! «Πιστεύουμε επίσης ότι οι προσδοκίες των Μουσουλμάνων που φτάνουν τις εκατοντάδες χιλιάδες στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, για την απόκτηση τόπου λατρείας και νεκροταφείου θα πραγματοποιηθούν πολύ σύντομα»(!), αναφέρεται χαρακτηριστικά στο κείμενο της τουρκικής Πρεσβείας.

Παράλληλα με την απαλοιφή του όρου «ρωμαίικη» μειονότητα και την αντικατάστασή της  από τη λέξη Ελληνική από το επίσημο κείμενο του μηνύματος  του νέου Τούρκου Πρεσβευτή  προς τον ελληνικό λαό επί της ευκαιρία της ανάληψης των νέων του καθηκόντων αντέδρασε η  τουρκική Πρεσβεία στην Αθήνα, μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος από το defencenet.gr. Δεν είναι όμως τόσο η αλλαγή του προσδιορισμού της Ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία, όσο το ότι ο νέος Τούρκος Πρέσβης έθεσε για πρώτη φορά από το 1923 θέμα τουρκικής μειονότητας στην Ελλάδα.

Μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν έχει υπάρξει η παραμικρή αντίδραση από το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, για τις δηλώσεις του Τούρκου Πρέσβη περί τουρκικής μειονότητας. Να σημειώσουμε τέλος ότι ο Kerim Uras είναι φίλος και ομοτράπεζος του υπουργού Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου.

Περαστικά μας… 
------------------------------------------------------------------------------------

(Αρχικό κείμκενο) Καινοφανής και ανήκουστη τοποθέτηση που παραβιάζει ευθέως την Συνθήκη της Λωζάννης είχαμε από το νέο πρεσβευτή της Τουρκίας στην Αθήνα, Ουράς Κερίμ, ο οποίος σε δηλώσεις του, με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων του, μίλησε για ... "ομογενείς Τούρκους στην Ελλάδα" και μάλιστα ανενδοίαστα τόλμησε να θέσει και θέμα "ανάγκης βελτίωσης της διαβίωσης της τουρκικής μειονότητας στην Ελλάδα"!

Το επίσης τραγικό είναι ότι κανείς από το ΥΠΕΞ που κόπτεται να εκδίδει ανακοινώσεις κατά της Ρωσίας, δεν έχει απαντήσει μέχρι στιγμής στην εκπληκτικά προκλητική δήλωση του Τούρκου πρεσβευτή που "ανοίγει ασκούς του Αιόλου" και την έχουν δεχθεί περίπου ως "φυσιολογική δήλωση"! Έχει συμβεί κάτι στο παρασκήνιο, έχει υπογραφεί κάτι και δεν το ξέρουμε;

Ιδού όλη η δήλωση του Κερίμ Ουράς: «Θεωρούμε τους ομογενείς μας στην Ελλάδα και τη ρωμαίικη (σ.σ.: προσέξτε: λέει "ρωμαίικη, όχι ελληνική. Όπως αποκαλούσαν επί τουρκοκρατίας τους Έλληνες!) μειονότητα στης χώρα μας σημαντική γέφυρα φιλίας για την πρόοδο των ελληνοτουρκικών σχέσεων.
Στο πλαίσιο αυτό, με ευχαρίστηση βλέπουμε ότι οι ομογενείς μας (σ.σ.:!) κινούνται ως πολίτες που είναι συνδεδεμένοι με το κράτος τους και σέβονται το νόμο. Επιθυμούμε δε, να συνεχίσουν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της χώρας τους σε όλους τους τομείς και δίνοντας προτεραιότητα στην μόρφωση να ανελίσσονται σε κάθε κοινωνική στιβάδα. Υπό αυτή την έννοια, πιστεύουμε ότι ο ορθότερος δρόμος και για την Ελλάδα αλλά και για την Τουρκία είναι να κινηθούν με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών υπό τις οποίες διαβιούν οι μειονότητές τους, ανεξάρτητα από την αρχή της αμοιβαιότητας»!

Σε μία κανονική χώρα με στοιχειώδη αξιοπρέπεια που βιώνει καθημερνικά την τουρκική επιθετικότητα, θα έπρεπε να του ζητηθεί να εγκαταλείψει άμεσα ο έδαφός της. Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής: Δεν υπάρχει τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα. Και δεν υπάρχει τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα γιατί δεν υπήρχαν Τούρκοι εναπομείναντες μετά την ανταλλαγή πληθυσμών. Μουσουλμάνοι Έλληνες, εξισλαμισθέντες και επίσης Πομάκοι, σλαβικής καταγωγής, επίσης εξισλαμισθέντες.

Αντίθετα, υπήρχε (αλλά λόγω τουρκικών διωγμών έχει πάψει ουσιαστικά να υφίσταται) ελληνική μειονότητα στην Κωνσταντινούπολη, η οποία μετά το προγκρόμ του 1955 και τον δεύτερο διωγμό των ετών 1974-1985, έπαψε ουσιαστικά υφίσταται. Αντίθετα οι μουσουλμάνοι, αδεία των δημοκρατικών κυβερνήσεων από το 1974 μέχρι σήμεραγίνονται δέκτες μιας τεράστιας πίεσης από το τουρκικό κράτος, το οποίο διαθέτει μεγάλα κεφάλαια προκειμένου να "υιοθετήσει" με το "έτσι θέλω" τους μουσουλμάνους της Θράκης, και των Δωδεκανήσων (Κω, Ρόδο).

Και έρχεται τώρα ο πρεσβευτής της Τουρκίας για να μας πει, τι; Ότι η Ελλάδα έχει "Τούρκους ομογενείς"! Βάζοντας με αυτό το τρόπο στο τραπέζι επίσημα θέμα μειονότητας, όπως δεν έχει μπει ποτέ στο παρελθόν. Γιατί άλλο να το λένε αόριστα και να το υπονοούν και άλλο να τίθεται από τον διπλωματικό εκπρόσωπο της Άγκυρας στην Ελλάδα. Η παραβίαση της Συνθήκης της Λωζάνης του 1923 είναι κάτι παραπάνω από σαφής. Είναι και προκλητική. Και όταν σου παραβιάζουν την Συνθήκη της Λωζάννης εν ψυχρώ μέσα στην Αθήνα και δεν αντιδράς, μην περιμένεις να την σεβαστούν στο Αιγαίο ή στην Θράκη, βέβαια... Για να μην μιλήσουμε για την "αυτοκρατορική" οθωμανική αντίληψη που έδειξε ο Κερίμ Ουράς, μιλώντας για"ρωμαίικο" σαν να ήταν ο Αλή Πασάς ο Τεπελενλής!

Ακούει κανείς στο (νεοδημοκρατικό) ΥΠΕΞ; Ακούει ο Α.Σαμαράς; Γιατί για να μιλήσουμε για Παπαδήμο, ΠΑΣΟΚ κλπ., μάλλον χάνουμε το χρόνο μας...


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Οι πέντε «yesmen» που παίζουν με την Υγεία των παιδιών μας!

Οι πέντε «yesmen» που παίζουν με την Υγεία των παιδιών μας!


Ανυπεράσπιστους απέναντι σε κάθε είδους ασθένειες, λιμούς και επιδημίες αφήνει τους Έλληνες πολίτες η κυβέρνηση Παπαδήμου. Με μια καταστρεπτική της απόφαση, μειώνει κι άλλο τη φαρμακευτική δαπάνη, στα 2,88 δισ. ευρώ για το 2012. Μια δαπάνη που είχε διαμορφωθεί στα 5,6 δισ. ευρώ το 2009 και στα 3,6 δισ. ευρώ το 2011. Με άλλα λόγια, μείωση της δαπάνης στο μισό, σε μόλις τρία χρόνια!

Η εθνικά επικίνδυνη αυτή απόφαση, θα οδηγήσει σε απίστευτες ελλείψεις φαρμάκων (που ήδη ταλαιπωρούν τους Ελληνες ασθενείς), στο βαθμό που βαριά άρρωστοι δε θα έχουν πρόσβαση καν σε φαρμακευτική αγωγή απαραίτητη για την ίδια τη ζωή τους. Οι Ελληνες θα υποχρεωθούν να λαμβάνουν –αποκλειστικά- κάκιστης ποιότητας, πάμφθηνα φάρμακα που παράγονται σε χώρες του τρίτου κόσμου, με συνέπεια όχι μόνο να μην αντιμετωπίζονται οι ασθένειες, αλλά στην πραγματικότητα να επιδεινώνεται η Υγεία του πληθυσμού και να είμαστε όλοι απόλυτα εκτεθειμένοι ακόμη και σε λιμούς και επιδημίες.

Την ώρα που ήδη παρατηρούνται πρωτοφανείς ελλείψεις ακόμη και βασικών φαρμάκων από τα ράφια των φαρμακείων, οι φονικοί εκβιασμοί της τρόικας και συνδυασμό με τους πέντε Ελληνες «yesmen» που δεν τολμούν να υψώσουν το ανάστημά τους απέναντι στις αξιώσεις των ξένων, τινάζουν στον αέρα τη Δημόσια Υγεία. Και καθιστούν βέβαιο ότι ο Ελληνας ασθενής θα στερηθεί το στοιχειώδες αγαθό της Υγείας, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμη και ζωές παιδιών!

Με την απίστευτη αναλγησία του δανειστή που απαιτεί τα λεφτά του ακόμη κι αν χρειαστεί να πατήσει πάνω σε πτώματα, η τρόικα απαιτεί να μειωθεί η φαρμακευτική δαπάνη σε όρια τα οποία δε διασφαλίζουν καν τη minimum προστασία του ελληνικού πληθυσμού. Η απαίτηση για μείωση στα επίπεδα των 2,88 δισ. ευρώ ή, αλλιώς, σε ποσοστό περί το 1,25% του ΑΕΠ είναι πρωτοφανής. Σε καμία ευρωπαϊκή χώρα η φαρμακευτική δαπάνη δεν κινείται κάτω από το 1,5%, καθώς θεωρείται ότι το ύψος αυτό διασφαλίζει το απόλυτο minimum της Δημόσιας Υγείας. Κι όμως! Οι τροϊκανοί, σε αγαστή συνεργασία με τους Ελληνες «yesmen», ζητούν να θυσιάσουμε την Υγεία μας, την ίδια μας τη ζωή, για να πάρουν ταχύτερα πίσω τα χρήματα που μας «φέσωσαν» με τα ληστρικά τους επιτόκια και τους εκβιασμούς τους.

Τους το είπε ακόμη και ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος: Ηδη, έχει επιτευχθεί τεράστια μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης στην Ελλάδα. Μάλιστα, δικός του στόχος είναι να μειωθεί περαιτέρω το 2012, στα 3,2 δισ. ευρώ. Ωστόσο, αυτό το όριο είναι η κόκκινη γραμμή. Μείωση πέραν του ορίου αυτού –όπως παραδέχεται ο ίδιος ο υπουργός Υγείας σε προηγούμενες τοποθετήσεις του!- θα είναι καταστροφική. Ουδείς, όμως, έκανε τον κόπο να ακούσει τον Λοβέρδο, ο οποίος υποχρεώθηκε –τελικά- και ο ίδιος να υπαναχωρήσει μπροστά στην ομοφωνία των άλλων τεσσάρων «yesmen» και, βέβαια, να αναλάβει το μέρος της ευθύνης που του αναλογεί στην Ιστορία…

Διότι, προφανώς, η ευθύνη δε βαραίνει μόνο την τρόικα, η οποία –στο τέλος τέλος- κάνει τη δουλειά της: εξυπηρετεί τα συμφέροντα των αφεντικών της με κάθε μέσο. Η ευθύνη βαραίνει τους πέντε Ελληνες πολιτικούς που δεν είχαν το ηθικό ανάστημα να πουν «ως εδώ και μη παρέκει –με την υγεία των Ελλήνων δε θα παίξετε!». Ποιοι είναι, λοιπόν, αυτοί που θυσίασαν την υγεία των παιδιών μας για γίνουν αρεστοί στους ξένους πάτρονες;

1. Λουκάς Παπαδήμος: Ο άνθρωπος που, μαζί με τον Κώστα Σημίτη, «μαγείρεψαν» τα νούμερα, δημιούργησαν μια πλασματική εικόνα ευημερίας και υποθήκευσαν το μέλλον πολλών γενεών Ελλήνων, με αντάλλαγμα λίγες ψήφους.

2. Ανδρέας Λοβέρδος: Ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός Υγείας, ο οποίος –αν και καμία σχέση δεν έχει με το αντικείμενο του φαρμάκου- είναι ο μοναδικός που έδειξε να καταλαβαίνει την επερχόμενη καταστροφή, αλλά χρεώνεται το γεγονός ότι αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει υπό το βάρος της ομόφωνης προθυμίας των υπολοίπων να δείξουν καλό πρόσωπο στην τρόικα.

3. Γιώργος Κουτρουμάνης: Ο παντελώς άσχετος με το φάρμακο υπουργός Εργασίας, η μόνη γνώση του οποίου σχετικά με το αντικείμενο προέρχεται προφανώς από το γεγονός ότι η βοηθός του και γενική γραμματέας του υπουργείου, Αθηνά Δρέττα, είναι οδοντίατρος!

4. Δημήτρης Αβραμόπουλος: Ο προθυμότερος να καταστρέψει την Υγεία υπουργός όλων των τελευταίων ετών, στις «πρωτοβουλίες» του οποίου οφείλεται το χάλι της Δημόσιας Υγείας που πληρώνουν σήμερα οι Ελληνες με τη ζωή τους.

5. Μάκης Βορίδης: Ο υπουργός Υποδομών (!) που εκπροσώπησε το ΛΑΟΣ στη σχετική (μη) διαπραγμάτευση, προφανώς ως ο καθ’ ύλην (αν)αρμόδιος για το θέμα…

Το newsbomb.gr καταγράφει τους πέντε «yesmen» που ξεπούλησαν την Υγεία των παιδιών μας. Ετσι, όταν θα πηγαίνουμε στα φαρμακεία και δε θα βρίσκουμε φάρμακα, όταν θα κοιτάμε ανήμποροι τα άρρωστα παιδιά μας, να ξέρουμε τουλάχιστον ποιος φταίει γι’ αυτό!


http://www.newsbomb.gr/

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Μας χαρίζουν 400 άρματα μάχης (που τα πήγαιναν για...παλιοσίδερα βέβαια!) και δεν έχουμε λεφτά να τα μεταφέρουμε στην Ελλάδα!


Η υπόθεση των αρμάτων μάχης Abrams, έκλεισε. Η "παραχώρηση" 400 αρμάτων μάχης από τον Αμερικανικό Στρατό έχει γίνει αποδεκτή και η επιλογή των 400 αρμάτων -από τα συνολικά 1000 που ήταν διαθέσιμα - ολοκληρώθηκε.


Το μοναδικό πρόβλημαπου υπάρχει και για το οποίο αναζητείται λύση είναι τα έξοδα της μεταφοράς των αρμάτων μάχης από τις ΗΠΑ,τα οποία εκτιμώνται, σύμφωνα με το ΥΕΘΑ σε περίπου 7 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται τα ασφάλιστρα κινδύνου για τη μεταφορά. Ωστόσο άλλες πληροφορίες κάνουν λόγο για δεκάδες εκατομμύρια.

Το ποσό μπορεί να φαίνεται μικρό, αν συγκριθεί με τον αριθμό των αρμάτων που εισάγονται στο ελληνικό οπλοστάσιο, ωστόσο στις ημέρες που ζούμε, αυτά τα χρήματα δεν θεωρούνται δεδομένα. Ήδη έχουν γίνει επαφές με Έλληνες εφοπλιστές για τη διάθεση πλοίων τους που θα μπορούσαν να κάνουν αυτή τη μεταφορά, αλλά μέχρι στιγμής τουλάχιστον δεν φαίνεται να υπάρχει καμία ανταπόκριση.


Πάντως η ταχύτατη αποδοχή της αμερικανικής πρότασης, μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά του ο κ. Αβραμόπουλος, δείχνει ότι οι "εξοπλιστικές" ελληνοαμερικανικές σχέσεις έχουν περάσει σε νέα πολύ "θερμή" περίοδο και αυτό μάλλον εκενυρίζει πολλούς Ευρωπαίους και ειδικά τους Γερμανούς, οι οποίοι μέχρι τώρα θεωρούσαν ότι ειδικά στις προμήθειες αρμάτων μάχης στον Ελληνικό στρατό δεν είχαν αντίπαλο. 


Μην ξεχνάμε πάντως ότι μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες από το "δεν υπάρχει θέμα Abrams", που είχε πει με κατηγορηματικό τρόπο ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος Η. Μόσιαλος, φθάσαμε στην αποδοχή της αμερικανικής πρότασης χωρίς πολλές συζητήσεις.



onalert

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Έλληνας διοικητής στη Δύναμη Ταχείας Αντίδρασης του ΝΑΤΟ


Έλληνας στρατηγός ανέλαβε τη διοίκηση των χερσαίων δυνάμεων της Δύναμης Ταχείας Αντίδρασης του ΝΑΤΟ (NRF 2012), και σήμερα παρέλαβε από Τούρκο διοικητή σε εκδήλωση, που έγινε στο Στρατηγείο NDC-GR, στις εγκαταστάσεις του Γ' Σώματος Στρατού, στη Θεσσαλονίκη.

«Σήμερα, εδώ στη Θεσσαλονίκη, παρεδόθη σε Έλληνα στρατηγό η διοίκηση της Δύναμης Ταχείας Αντίδρασης του ΝΑΤΟ. Συνάμα αναγνωρίστηκε και αποδόθηκε η τιμή που αναλογούσε σε ξένους στρατηγούς και αξιωματικούς οι οποίοι όλο αυτό τον καιρό, συνεργαζόμενοι με τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, έχουν συνεισφέρει στην κοινή μας υπόθεση, της ειρήνης, της ασφάλειας, της σταθερότητας στην περιοχή», δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος παρακολούθησε την τελετή παράδοσης-παραλαβής.
«Σήμερα, μέσα από αυτή τη γεμάτη συμβολισμούς εκδήλωση, αναδεικνύεται κάτι το ξεχωριστό και το σημαντικό. Ο υψηλός δείκτης αξιοπιστίας, το αξιόμαχο και ο επαγγελματισμός των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων», πρόσθεσε ο υπουργός και τόνισε: «Είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνεται από το ελληνικό στρατηγείο εδώ αυτή η υψηλή αποστολή και θα ήθελα δημόσια να εκφράσω τον έπαινο της Πολιτείας και την αναγνώριση προς τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, στην ηγεσία τους και το εδώ στρατιωτικό προσωπικό όλων των δυνάμεων για το εξαιρετικό τους επίπεδο. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η συμμετοχή μας στο ΝΑΤΟ έχει να κάνει με τη νέα αποστολή του, η οποία υπόκειται στον ΟΗΕ και στο διεθνές δίκαιο. Η χώρα μας, ως μέλος της Ατλαντικής Συμμαχίας, και διαπνεόμενη διαχρονικά από ηθικά νοήματα, όπως το να υπηρετηθεί η δημοκρατία, η ασφάλεια, η γαλήνη και να προωθηθεί η συνεργασία και η συνεννόηση ανάμεσα σε όλους τους λαούς του κόσμου και ειδικότερα τους λαούς της ευρύτερης περιοχής μας, αντιλαμβάνεστε ότι σήμερα αισθανόμαστε όλοι ιδιαίτερα υπερήφανοι για το γεγονός ότι μια τέτοια αποστολή ανατίθεται στο ελληνικό στρατηγείο».
Στη διάρκεια της τελετής, την οποία παρακολούθησαν επίσης ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας, οι πρόξενοι των ΗΠΑ, της Τουρκίας και άλλων χωρών, ανακρούστηκαν οι εθνικοί ύμνοι των χωρών που συμμετέχουν στη Δύναμη Ταχείας Αντίδρασης.
Έξω από το Στρατηγείο του Γ΄Σώματος Στρατού, συγκεντρώθηκαν μέλη του ΚΚΕ με πανό και κόκκινες σημαίες, φωνάζοντας συνθήματα εναντίον του ΝΑΤΟ. Λίγη ώρα μετά την άφιξη του υπουργού Εθνικής Άμυνας αναχώρησαν και έκαναν πορεία μέχρι το προξενείο των ΗΠΑ στην οδό Τσιμισκή.

http://www.imerisia.gr

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

«Κλειδώνει» η αύξηση της θητείας

«Κλειδώνει» η αύξηση της θητείας


Τρεις μήνες επιπρόσθετη στρατιωτική θητεία σε Στρατό Ξηράς, Αεροπορία και Ναυτικό προτείνει η μελέτη που έκανε το ΓΕΕΕΘΑ, οι άξονες της οποίας παρουσιάστηκαν στη συνεδρίαση της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής. 

Με την υιοθέτηση της πρότασης- που όλα δείχνουν ότι θα προχωρήσει, αφού ο υπουργός Εθνικής Άμυνας είπε ότι πρόκειται για την άποψη των ειδικών!- η θητεία διαμορφώνεται ως εξής: στον Στρατό Ξηράς από 9 σε 12 μήνες και σε Πολεμική Αεροπορία και Ναυτικό από 12 σε 15 μήνες. 

Το βασικό επιχείρημα για την αύξηση της θητείας είναι ότι εφόσον δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις ΕΠΟΠ, λόγω της κρίσης, δεν ικανοποιείται ο λόγος για τον οποίο μειώθηκε η θητεία το 2009 και ο μόνος δρόμος είναι η επαναφορά στα παλιά επίπεδα.


newsbeast

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Φάκελο για τα «κυκλώματα νοθείας καυσίμων» στο στρατό έδωσε στον Αβραμόπουλο ο Σούρλας



Την άμεση παρέμβαση του υπουργού Εθνικής Αμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου για πάταξη των κυκλωμάτων που, όπως υποστηρίζει, διακινούν νοθευμένα καύσιμα στις ένοπλες δυνάμεις, από τις οποίες τα προμηθεύονται και η Αστυνομία και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, ζητεί με επιστολή του ο πρώην υπουργός και αντιπρόεδρος της Βουλής, Γ. Σούρλας.


Σε σχετικό φάκελο που διαβίβασε στον Υπουργό, περιέχονται μεταξύ άλλων 25 χημικές αναλύσεις δειγμάτων καυσίμων που έγιναν από το Γενικό Χημείο του κράτους και που ελήφθησαν από δεξαμενές του ενόπλων δυνάμεων καθώς και από οχήματα της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.


Onalert.gr

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Χωρίς καύσιμα Στρατός – Στόλος!


Σε οικονομική κατάρρευση βρίσκονται πλέον οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις, γεγονός που προβληματίζει έντονα την πολιτική και τη στρατιωτική ηγεσία, οι οποίες καθημερινά αναζητούν λύσεις για να διατηρηθεί το στράτευμα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα.
Στο πλαίσιο αυτό μόλις την περασμένη Παρασκευή, με απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, αναστέλλεται ακόμη και η προμήθεια πολεμοφοδίων του Στρατού Ξηράς προκειμένου να εξοφληθούν ο λογαριασμός της ΔΕΗ και οι δαπάνες μεταφοράς στρατιωτών και αξιωματικών!
Λίγες ημέρες νωρίτερα και πιο συγκεκριμένα την περασμένη Τρίτη υπήρξε παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας στον ιδιοκτήτη των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛ.ΠΕ.) για να πάρουν καύσιμα τόσο το Πολεμικό Ναυτικό όσο και η Πολεμική Αεροπορία.
Ειδικότερα ο κ. Αβραμόπουλος υπέγραψε απόφαση η οποία αφορά την ανακατανομή πιστώσεων του προϋπολογισμού του ΥΠΕΘΑ προκειμένου να εξασφαλιστεί ένα κονδύλι 8.440.000 ευρώ στο ΓΕΣ. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην απόφαση, η ανακατανομή των πιστώσεων γίνεται προκειμένου να ικανοποιηθεί η απαίτηση του στρατού για να καλύψει «ανελαστικές λειτουργικές ανάγκες για την πληρωμή λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος», αλλά και για να ξοφλήσει τα χρωστούμενα σε μεταφορικές εταιρίες.
Οι λογαριασμοί ρεύματος φτάνουν τα 4.660.000 ευρώ, ενώ οι δαπάνες μεταφοράς «έφεδρων αξιωματικών, δοκίμων και οπλιτών» είναι άλλα 3.780.000 ευρώ. Όπως αναφέρεται εντός του εγγράφου, το μεγαλύτερο ποσό -φτάνει το 1.000.000 ευρώ- στο οποίο «πέφτει ψαλίδι» είναι από τον κωδικό για την προμήθεια πολεμοφοδίων, ενώ και σε πολλά άλλα έγιναν περικοπές. Για παράδειγμα, στην προμήθεια κύριου υλικού (320.000 ευρώ), μεταφορικών μέσων (565.000 ευρώ), στις κατασκευές (430.000 ευρώ), στον ιματισμό (770.000 ευρώ), στην υπόδηση (465.000 ευρώ), στα είδη καθαριότητας (270.000 ευρώ).

Σε ακινησία ο Στόλος…
Παράλληλα στα πρόθυρα ακινησίας των πλοίων του Στόλου έφτασε πριν από λίγες ημέρες το Πολεμικό Ναυτικό, καθώς παρουσιάστηκε εμπλοκή στην υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια καυσίμων με τα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛ.ΠΕ.). Η εξέλιξη αυτή αναδεικνύει για μια ακόμη φορά τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Ενοπλες Δυνάμεις, ως συνέπεια της δημοσιονομικής κρίσης που ταλανίζει την ελληνική οικονομία και έχει αποκαλύψει κατ’ επανάληψιν η «δημοκρατία».
Ειδικότερα χωρίς καύσιμα άφησαν για λίγες ώρες τον Στόλο τα ΕΛ.ΠΕ., καθώς την περασμένη Τρίτη παρουσιάστηκε εμπλοκή στην υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια του Πολεμικού Ναυτικού με καύσιμα. Το πιο εντυπωσιακό από όλα αυτά είναι ότι τα ΕΛ.ΠΕ. αρνήθηκαν να υπογράψουν τη σύμβαση, παρά το γεγονός ότι γνώριζαν πως θα εισπράξουν αμέσως το σύνολο του ποσού, που ανέρχεται σε 10.000.000 ευρώ.
Μάλιστα σε ανακοίνωσή της η εταιρία, η οποία κάποτε ήταν δημόσια, με το ελληνικό κράτος να κατέχει (14/11/2011) το 35,48% των μετοχών, «διακόπτει τη συνεργασία με το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, διότι οι συνολικές οφειλές ανέρχονται σε 80.000.000 ευρώ». Τελικά, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «δημοκρατία», η λύση δόθηκε με παρέμβαση του υπουργού Εθνικής Αμυνας Δ. Αβραμόπουλου, ο οποίος συνομίλησε για το θέμα με τον Σπύρο Λάτση, ο οποίος και έδωσε την εντολή να δοθούν τελικά καύσιμα στις Ενοπλες Δυνάμεις.
(Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την έλλειψη καυσίμων, λόγω της άρνησης των ΕΛ.ΠΕ. να συνεργαστούν με το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, το Πολεμικό Ναυτικό αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης ανταλλακτικών, που επηρεάζουν σε ένα ποσοστό τις δυνατότητες του Στόλου να επιχειρεί!)
Και όλα αυτά, τη στιγμή που το τουρκικό ναυτικό αλωνίζει στο Αιγαίο, αφού, όπως το ίδιο το ΓΕΕΘΑ αναφέρει στην ιστοσελίδα του, έως τον Σεπτέμβριο του 2011 είχαμε 168 παραβιάσεις των ελληνικών χωρικών υδάτων από το τουρκικό ναυτικό. Αλλωστε προχθές μια τουρκική κορβέτα έφτασε έως την Ανδρο, ενώ στις αρχές Οκτωβρίου τουρκική φρεγάτα έφτασε σε απόσταση αναπνοής από την παραλία του Σουνίου…

Ουρανία Γαλανού, στην “Δημοκρατία”
antinews

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΕΙΔΗΣΗ-ΣΟΚ! ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ;;;

Συσσίτια για το κατώτερο προσωπικό που ο μισθός τους δεν φτάνει πια ούτε για την αποπληρωμή των επιπρόσθετων φόρων ξεκίνησαν σε όλες τις στρατιωτικές μονάδες με απόφαση του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ και με την σύμφωνη γνώμη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Άμυνας. Το «καμπανάκι» χτύπησαν οι ίδιοι οι διοικητές μονάδων, οι οποίοι διαπίστωσαν με μεγάλη ανησυχία ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν πληθύνει τακρούσματα ασιτίας επαγγελματιών οπλιτών και υπαξιωματικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες δραματικά ήταν τα στοιχεία που τέθηκαν στη
ν διάθεση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του Πενταγώνου τόσο από το Αρχηγείο Στόλου όσο και από τους διοικητές παραμεθόριων μονάδων του Έβρου και του Ανατολικού Αιγαίου. Το θέμα κρίνεται ιδιαιτέρως σοβαρό φυσικά, γι' αυτό και με εισήγηση του Δημήτρη Αβραμόπουλου θα απασχολήσει την επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Άμυνας.

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Έκτακτη σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής


Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, απέστειλε, σήμερα, προς τον υπουργό Εξωτερικών, κ. Σταύρο Λαμπρινίδη, επιστολή, με την οποία ζητά έκτακτη σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής.
Το πλήρες περιεχόμενο της επιστολής έχει ως παρακάτω:


«Η κινητικότητα που παρατηρείται, τον τελευταίο καιρό, στο Αιγαίο και στο θέμα της υφαλοκρηπίδας, έχουν δημιουργήσει μια ιδιαίτερα λεπτή κατάσταση, την οποία πρέπει συνολικά να εξετάσουμε και υπό το φως εξελίξεων στο Κυπριακό, μια περίοδο που η χώρα μας διέρχεται τη μεγαλύτερη οικονομική και κοινωνική κρίση των τελευταίων δεκαετιών.

Για το λόγο αυτό, η Νέα Δημοκρατία ζητεί την έκτακτη σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής, που προβλέπεται στο αρ. 82 παρ. 4 του Συντάγματος, βάσει του ν. 3132/2003 παρ. 3, με θέμα τα εθνικά μας ζητήματα και γενικότερα την ελληνική εξωτερική πολιτική και τη διεθνή θέση της χώρας και ειδικότερα στην Ανατολική Μεσόγειο και στον αραβικό κόσμο».

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Η αναθεώρηση του Συντάγματος, δρόμος προς τη Νέα Μεταπολίτευση

Άρθρο του αντιπροέδρου της ΝΔ Δημήτρη Αβραμόπουλου

Η βαθιά κρίση, την οποία βιώνουμε ως χώρα και ως κοινωνία, δεν είναι μόνο οικονομική. Είναι θεσμική, πολιτιστική, κοινωνική. Όλοι πλέον τιθέμεθα προ των ευθυνών μας και πάνω απ΄ όλα οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας.
Ωστόσο, η κρίση αναδεικνύει αλήθειες και δείχνει το δρόμο για τολμηρές και θαρραλέες πολιτικές, που στο ξεκίνημα του 21ου αιώνα θα ανοίξουν το δρόμο για μία νέα, σύγχρονη, λειτουργική, Ελληνική Πολιτεία.
 
Η Νέα Δημοκρατία έχει επαγγελθεί τη Νέα Μεταπολίτευση, η οποία περνάει μέσα από την αναθεώρηση του Συντάγματος. Οι προτάσεις της απηλλαγμένες από νομικισμούς και με πολιτικά όσο και εθνικά κριτήρια, θα διαμορφώσουν πλαίσιο διαλόγου.
 
Πρώτο βήμα, η πρόταση του Αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά, με την οποία συμφώνησε και ο Πρωθυπουργός, για τον ορισμό της επόμενης Βουλής ως αναθεωρητικής. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζουμε πολύτιμο χρόνο, ώστε οι μεταπολιτευτικές μας εμπειρίες και κυρίως η πολιτική μας βούληση να μεταφραστεί το συντομότερο δυνατόν σε συγκροτημένη, συνολική, αναθεωρητική πρόταση.
 
Αυτή τη φορά η σύνθεση πρέπει να προκύψει μέσα από τη συναίνεση.
 
Η Ελλάδα με αναθεωρημένο το Σύνταγμά της και με βάση τα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά και με τις εμπειρίες που έχει αποκτήσει το πολιτικό μας σύστημα, καθ΄ όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης, καλείται να περάσει το κατώφλι μιας νέας εποχής, με ένα σύγχρονο και λειτουργικό Καταστατικό Χάρτη.
 
Εάν, όπως όλα δείχνουν, το πολιτικό σύστημα θέλει να βγει μπροστά από τις εξελίξεις και την αμφισβήτηση, στην οποία έχει οδηγηθεί στα μάτια της κοινωνίας, ο δρόμος είναι ένας. Ένα νέο Σύνταγμα, που θα αποτελέσει και το θεμέλιο για τη νέα αρχιτεκτονική της ελληνικής πολιτείας του       21ου αιώνα.
 
Ένα Σύνταγμα, που θα είναι συμπληρωματικό του πιο σύγχρονου Συντάγματος που είχε ποτέ η χώρα, αυτό του 1975. Ενός Συντάγματος, που εμπέδωσε τη Δημοκρατία στη βάση των πιο προοδευτικών αρχών και εννοιών. Το Σύνταγμα ωστόσο αυτό, με πολιτικές κυρίως ευθύνες δεν στηρίχθηκε από ισχυρούς και λειτουργικούς θεσμούς, με αποτέλεσμα την αποδυνάμωση της θεσμικής λειτουργίας του κράτους και την εκχώρηση δυνάμεων της Δημοκρατίας σε κέντρα που την υποκατέστησαν σε πολλές από τις λειτουργίες της.
 
Η Νέα Μεταπολίτευση θα εγκαινιαστεί από τη συνταγματική αναθεώρηση, την πρώτη ουσιαστική, βαθιά, θαρραλέα και σύγχρονη αναθεώρηση της μεταπολιτευτικής εποχής.
 
Μία αναθεώρηση που θα βλέπει πέρα και πάνω από το σήμερα και που θα λειτουργήσει ως ιστορικός μοχλός για τις μελλοντικές εξελίξεις, στην κοινωνία, στο δημοκρατικό μας πολίτευμα και στην πατρίδα μας.