Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΗΠΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΗΠΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Εκτρωμένα έμβρυα θα είναι τα νέα γλυκαντικά της Pepsi με...άδεια Ομπάμα!





Σε μία σοκαριστική απόφαση που παραδόθηκε στις 28 Φεβρουαρίου, η Επιτροπή Ασφάλειας και Συναλλαγών του Ομπάμα αποφάσισε ότι η χρήση υπολειμμάτων εκτρωμένων εμβρύων από την PepsiCo στην συμφωνία έρευνας και ανάπτυξης με την Senomyx για την παραγωγή ενισχυτών γεύσης υπόκειται στις ‘’συνήθεις επιχειρηματικές λειτουργίες’’!!!!


Επιπρόσθετα, το διοικητικό συμβούλιο της Pepsi συνεχίζει να δείχνει απάθεια καθώς δεν θέτει σε ψήφισμα και σε έλεγχο από τους μετόχους την υιοθέτηση μίας εταιρικής πολιτικής η οποία να αναγνωρίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και να χρησιμοποιεί δεοντολογικά πρότυπα τα οποία σαφώς και δεν θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη χρήση υπολειμμάτων εκτρωμένων μωρών τόσο στην ιδιωτική όσο και στη συνεργατική έρευνα.

Η Debi Vinnedge, η οποία είναι η Διευθύνουσα της Οργάνωσης Children of God for Life, έφερε πέρυσι στο φώς την συνεργασία της PepsiCo με την Senomyx. Ένιωσε φρίκη με την απάθεια και την αναισθησία τόσο των διοικούντων της PepsiCo όσο και της διοίκησης Obama.

“Δεν μιλάμε για ποιά είδη «μολυβιών» θέλει να χρησιμοποιήσει η PepsiCo –μιλάμε για την εκμετάλλευση των υπολειμμάτων ενός εκτρωμένου παιδιού με στόχο το κέρδος’’, δήλωσε. ‘’Η χρησιμοποίηση ανθρώπινων εμβυονικών κυττάρων από νεφρό (HEK-293) για την παραγωγή ενισχυτών γεύσης για αναψυκτικά έχει άπειρη απόσταση από αυτό που καλείται συνήθεις επιχειρηματικές πρακτικές!!’’

Η PepsiCo επίσης ζήτησε το ψήφισμα να αποκλειστεί επειδή  εισέρχεται σε πολύ βαθιά ζητήματα σύνθετης φύσης στα οποία οι μέτοχοι δεν μπορούν να προβούν σε πληροφορημένη και ορθή κρίση!!!!.

“Με άλλα λόγια, η PepsiCo πιστεύει ότι οι μέτοχοί της δεν είναι αρκετά έξυπνοι ώστε να καταλάβουν τι κάνει η εταιρία με τα υπολείμματα των εκτρωμένων παιδιών’’, δήλωσε φανερά ενοχλημένη η Vinnedge. 

Και πρόσθεσε: “Λοιπόν, ήρθε η ώρα να μάθουν πόσο έξυπνο είναι πραγματικό το αγοραστικό κοινό όταν ενταθούν οι αγώνες του παγκόσμιου μπουκοτάζ!’’.

Η Vinnedge προειδοποιεί τους καταναλωτές να βρίσκονται σε επιφυλακή σχετικά με την κυκλοφορία του νέου αναψυκτικού της PepsiCo το οποίο ισχυρίζεται ότι μειώνει τη ζάχαρη και τις θερμίδες κατά 50%.

Το προϊόν ονομάζεται Pepsi Next και αναμένεται να βγεί στην αγορά τις επόμενες εβδομάδες.

Η PepsiCo δήλωσε ότι ο κοινός στόχος της εταιρίας με τη Senomyx είναι να παράγουν νέα αναψυκτικά και ροφήματα με μειωμένη ζάχαρη και θερμίδες. Είναι λοιπόν η Pepsi Next το νέο τερατούργημα της Senomyx με την Pepsi;;

Καθώς τα εμβρυακά συστατικά δεν βρίσκονται στο τρέχον τελικό προιόν, υπάρχει μία αυξανόμενη ανησυχία στους καταναλωτές ότι αυτό θα συμβεί στο κοντινό μέλλον.

Με την έκρηξη των υγειονομικών τροφών στην αγορά, δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να σταματήσει τις εταιρίες από την χρησιμοποίηση εμβρυακών υπολειμμάτων ως συστατικά πρωτεινών.

Πάντως είναι πολύ ενθαρρυντικό ότι μέχρι τώρα το παγκόσμιο μπουκοτάζ έχει επεκταθεί και συμπεριλαμβάνει τον Καναδά, τη Γερμανία, τη Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, τη Σκωτία, την Ισπανία, τη Πορτογαλία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.


pentapostagma.gr

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

ΑΠΟΚΗΡΥΞΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!


Παρακολουθείστε τον Αμερικανό καθηγητή οικονομίας Michael Hudson να λέει για τον Ελληνικό λαό ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να αλλάξει την φασιστική τωρινή κυβέρνηση, να κάνει εκλογές αναδεικνύοντας δημοκρατική κυβέρνηση, και μετά να αποκηρύξει το επαχθές δημόσιο χρέος, γεγονός που γίνεται αφού αποτελεί βασική αρχή της διεθνούς οικονομίας να διαγράφονται τα χρέη χωρών που έχουν προκύψει με δόλιο τρόπο των κυβερνήσεών τους ΕΔΩ.

Ακολουθεί πρόχειρη μετάφραση του μεγαλύτερου μέρους των λεγομένων του καθηγητή Hudson.

"H ιδέα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας που κάνει συμφωνία με τις δικές της τράπεζες δεν είναι συμφωνία που έχει γίνει με την Ελλάδα. Ο λόγος που ο Ελληνικός λαός βρίσκεται στους δρόμους και που ο λαός της Ισλανδίας είναι στους δρόμους, είναι ο ίδιος λόγος. Αλλά δεν είναι ο ίδιος με λόγο για τον οποίο βρίσκονται στον δρόμο οι άνθρωποι της Wall Street...

Βρίσκονται στους δρόμους (οι Έλληνες) γιατί θέλουν να γνωστοποιήσουν ξεκάθαρα το γεγονός ότι οι όροι που απαιτεί η Ευρώπη από την Ελλάδα, το να φορολήσει δηλαδή τους χειρωνακτικά εργαζόμενους και το να χαμηλώσει τα μεροκάματα και αυτό που ονομάζουν "εσωτερική υποτίμηση", το οποίο είναι στην ουσία ταξικός πόλεμος, δεν πρόκειται να αποδώσει.

Αυτή τη στιγμή η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα προτείνει την δημιουργία πλούτου πάνω σε ένα πληκτρολόγιο κομπιούτερ που θα χρησιμοποιείται από την Ευρ. Κεντρική Τράπεζα και μετά θα πηγαίνει στις Γαλλικές Τράπεζες και στις Γερμανικές Τράπεζες και σε άλλες Τράπεζες ..., και μετά θα πάνε στην Ελλάδα και θα πούνε:

"Tώρα πρέπει να μειώσετε την κοινωνική ασφάλιση, να μειώσετε τα μεροκάματα, να μειώσετε τις συντάξεις..."

Οι Έλληνες είναι στους δρόμους επειδή θέλουν να γνωστοποιήσουν στους πάντες ότι ο,τιδήποτε αποφασίσει η κυβέρνησή τους, είναι μια σοσιαλιστική κυβέρνηση, στην Ευρώπη σοσιαλιστική σημαίνει αριστερά, αυτό που εμείς λέμε φασισμό αυτοί το λένε σοσιαλισμό σε μια απόπειρα να εξαπατούν τον κόσμο. Ο Ελληνικός λαός έχει πει, κοιτάξτε, η κυβέρνηση τώρα έχει περίπου 10% στήριξη. Εμείς είμαστε αντίθετοι σε ό,τι και να αποφασίσει η ΕΚΤ με την Γερμανία και την Γαλλία. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάνετε μια συμφωνία με την κυβέρνησή μας, την οποία δεν εγκρίνουμε, αφού οι περισσότεροι στην Ελλάδα δεν θέλουν σοσιαλιστική κυβέρνηση συνταγματαρχών, θα πληρώσουν οι συνταγματάρχες, δηλαδή οι σοσιαλιστές, κι εμείς ο λαός δεν έχουμε καμμιά σχέση μαζί τους.

Τα τελευταία 400 χρόνια υπάρχει μια βασική αρχή στην διεθνή οικονομία και αυτή είναι η εξής:

Οποιαδήποτε κυβέρνηση για να είναι αναγνωρισμένη διεθνώς είναι υποχρεωμένη να είναι δημιουργημένη με δημοκρατικό τρόπο και να ενεργεί δημοκρατικά.

Όταν έγινε παρόμοια απαίτηση από την Ευρώπη στην Ισλανδία, ο πρόεδρος της Ισλανδίας είπε, εάν πρόκειται να σπρώξουμε την Ισλανδία σε μια 10ετή κρίση μέχρις ότου να αναγκασθεί το ένα τρίτο του πληθυσμού της να μεταναστεύσει αφού θα έχουμε πτωχεύσει, θα πρέπει να κάνουμε δημοψήφισμα. Έτσι λοιπόν ψήφισαν και ο λαός απέρριψε την απαίτηση δύο φορές (της Ευρώπης).

Στην Ελλάδα συμβαίνει το ίδιο. Ο λαός λέει, κοιτάξτε, αν σκοπεύετε να μας εξωθήσετε σε κρίση, αν σκοπεύετε να επαυξήσετε την ανεργία εδώ, αν θέλετε να ξαναδοκιμάσετε την τακτική του ταξικού πολέμου, και να φέρετε φασιστικές πολιτικές, μην επιτρέποντάς μας να ψηφίσουμε, τότε, η πολιτική σας είναι δικτατορική, κι όταν εμείς ο λαός ανεβούμε στην εξουσία, όταν θα γίνουν εκλογές, τότε θα κάνουμε δημοψήφισμα, θα καταργήσουμε το επαχθές χρέος, κι εσείς οι μπάσταρδοι δεν θα πάρετε τίποτα.

Και μπορούν να το πουν αυτό βάσει της διεθνούς νομοθεσίας.

Ο λόγος που είναι στους δρόμους είναι για να προειδοποιήσουν δίκαια τον κόσμο ότι η κυβέρνησή τους δεν τους αντιπροσωπεύει.

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Και εάν η Ελλάδα πτωχεύσει, τι γίνεται μετά;

AΠΑΝΤΗΣΗ:

Δεν θα γίνει πτώχευση. Η Ελλάδα θα κηρύξει το χρέος επαχθές. Το χρέος δημιουργήθηκε δολίως. Οργανώθηκε από απατεώνες της Wall Street που απέκρυψαν το μέγεθος του χρέους και από τις Ευρωπαϊκές Τράπεζες που (εν γνώσει) τους αγόρασαν αυτό το χρέος που δεν μπορεί να αποπληρωθεί. Το μόνο που πρέπει να κάνει η Ελλάδα είναι να προτάξει μια απλή αρχή:

Xρέος που δεν μπορεί να αποπληρωθεί δεν θα αποπληρωθεί.

Και αυτό μας λένε. Μας λένε:

Δεν θα μας σπρώξετε στην κρίση. Η φασιστική κυβέρνηση μας λεει:
"Θα πουλήσετε τον Παρθενώνα σας, τα νησιά σας, την ακίνητη περιουσία σας, το νερό σας... στους ιδιώτες συνεταίρους μας και θα σας χρεώνουμε όσο θέλουμε μέχρις ότου όλοι εσείς οι Ελληνες να φύγετε μετανάστες. Θα πρέπει να φύγετε και να πάτε σε άλλη χώρα, γιατί δεν υπάρχει χώρος πια εδώ στην Ελλάδα για σας. Γιατί εμείς σας προκαλούμε την κρίση και αρπάζουμε και τους φυσικούς σας πόρους..."

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Wikileaks: Η 17Ν είχε άνθρωπο στην πρεσβεία των ΗΠΑ


Το ενδεχόμενο εμπλοκής υπαλλήλου της αμερικανικής πρεσβείας στην δολοφονία του σταθμάρχη της CIA Ρίτσαρντ Γουέλς στα τέλη του 1975 φέρνει στο φως η εμπιστευτική αλληλογραφία μεταξύ υψηλόβαθμου στελέχους της Stratfor και πρώην αξιωματούχων κυβερνητικών υπηρεσιών πληροφοριών και ασφαλείας των ΗΠΑ.


Η εφημερίδα «Τα Νέα» δημοσιεύουν απόρρητες πληροφορίες που...


περιλαμβάνονται στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της Stratfor, της αμερικανικής ιδιωτικής υπηρεσίας πληροφοριών που έχει χαρακτηριστεί ως «σκιώδης CIA».


Τα εν λόγω μηνύματα, που αναφέρονται σε σενάρια συνεργασίας της 17Ν με αμερικανό δημόσιο υπάλληλο στο συγκεκριμένο τρομοκρατικό χτύπημα, ανταλλάχθηκαν πριν από 11 μήνες.


Ηταν μεσημέρι της 17ης Απριλίουτου 2011 όταν ο Φρεντ Μπάρτον, αντιπρόεδρος της «σκιώδους CIA», όπως έχει χαρακτηριστεί η Stratfor, έστειλε email στο πρώην αφεντικό του από τις υπηρεσίες Ασφαλείας του Διπλωματικού Σώματος των ΗΠΑ.


«Ακουσα από μία πολύ καλή πηγή στην Υπηρεσία (σ.σ. εννοεί την CIA) ότι τον Γουέλς τον παγίδευσε ένας υπάλληλος στην πρεσβεία. Εχεις ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο;»ρωτούσε ο Μπάρτον, ο οποίος έχει διατελέσει αναπληρωτής διευθυντής των αντιτρομοκρατικών υπηρεσιών Ασφαλείας του Διπλωματικού Σώματος.


Σχεδόν μισή ημέρα μετά το ερώτημα του αντιπροέδρου της Stratfor Μπάρτον ήρθε και η απάντηση από το πρώην αφεντικό του στην Υπηρεσία Ασφαλείας του Διπλωματικού Σώματος των ΗΠΑ. 


Ανάμεσα σε άλλα έγραφε: «Θυμάμαι ότι πολλοί πίστευαν πως μέλη της 17 Νοέμβρη είχαν διεισδύσει στην (ελληνική) κυβέρνηση και όπως καλά γνωρίζεις, οι Ελληνες παρακολουθούσαν τους διπλωμάτες των ΗΠΑ για να αναγνωρίσουν τους αξιωματικούς πληροφοριών. Οι υπάλληλοι της πρεσβείας ήξεραν ποιος ήταν και ποιος δεν ήταν αξιωματικός πληροφοριών. Δυστυχώς ο Γουέλς θα μπορούσε να αναγνωριστεί και να στοχοποιηθεί εύκολα όχι μόνο από την ελληνική κυβέρνηση αλλά και τη 17Ν»


Οπως αναφέρεται στο email ο πρώην προϊστάμενος του αντιπροέδρου της Stratfor ήταν τοποθετημένος στο Γραφείο Επιχειρήσεων Ασφαλείας ως επικεφαλής επιθεωρητής. 


Η Ελλάδα, λέει ο ίδιος, ήταν μία από τις σημαντικές τρομοκρατικές απειλές και είχαν επικεντρώσει τις έρευνές τους στη χώρα εξαιτίας των επιθέσεων της 17Ν και της ανικανότητας της ελληνικής κυβέρνησης να συλλάβει τα μέλη της οργάνωσης.


Ωστόσο,το πρώην αφεντικό του κ. Μπάρτον παραδέχεται ότι δεν θυμάται πολλά για τον φάκελο Γουέλς και δεν θα εκπλησσόταν αν ένας υπάλληλος είχε κάποιο ρόλο στην υπόθεση.




http://24gr.blogspot.com/2012/03/wikileaks-17.html

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Με βομβαρδισμό νησιών απειλεί η Βόρεια τη Νότια Κορέα

Η Βόρεια Κορέα προειδοποίησε σήμερα τη Σεούλ ότι θα βομβαρδίσει νησιά κοντά στα αμφισβητούμενα θαλάσσια σύνορα των δύο χωρών στην περίπτωση που η Νότια Κορέα παραβιάσει τα χωρικά της ύδατα κατά τις στρατιωτικές ασκήσεις που πρόκειται να πραγματοποιήσει εντός της εβδομάδας στην Κίτρινη Θάλασσα. 

Το επίσημο πρακτορείο KCNA μετέφερε δηλώσεις...
 ανώτατων στρατιωτικών αξιωματούχων που κάλεσαν τους κατοίκους των πέντε επίμαχων νησιών να τα εγκαταλείψουν προτού ξεκινήσουν, αύριο Δευτέρα, οι στρατιωτικές ασκήσεις.

Η Πιονγκιάνγκ έχει κατ' επανάληψη απειλήσει με αντίποινα τη Νότια Κορέα, όμως είναι σπάνιο να κάνει εκ των προτέρων λόγο για εκκένωση των νησιών.

Σύμφωνα με το πρακτορείο, αν η Σεούλ «αρχίσει μια ριψοκίνδυνη στρατιωτική προβοκάτσια στα νερά αυτά, καταπατωντας τα απαραβίαστα θαλάσσια σύνορα (...) ο ΚΡΑ (σ.σ. ο Λαϊκός Στρατός της Βόρειας Κορέας) θα απαντήσει άμεσα με αμείλικτους ανταποδοτικούς βομβαρδισμούς».

Τα μέσα ενημέρωσης της Νότιας Κορέας ανέφεραν την περασμένη εβδομάδα ότι οι πενθήμερες στρατιωτικές ασκήσεις, στην Κίτρινη Θάλασσα, από κοινού με τις ΗΠΑ, θα ξεκινήσουν την Δευτέρα. Η πληροφορία αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημη πηγή.



http://greece-salonika.blogspot.com/2012/02/blog-post_5024.html#ixzz1mvugsdkw

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Το Πακιστάν θα υποστηρίξει το Ιράν σε περίπτωση σύγκρουσης με τις ΗΠΑ


20120218-175517.jpgΗ Ισλαμαμπάντ θα παράσχει υποστήριξη στο Ιράν σε περίπτωση που εκείνο δεχθεί στρατιωτικό πλήγμα, δήλωσε ο Πρόεδρος του Πακιστάν Ασίφ Αλί Ζαρνταρί.

Σε συνέντευξη Τύπου στην πακιστανική πρωτεύουσα μετά τη συνάντηση των ηγετών Πακιστάν, Αφγανιστάν και Ιράν, ο Ζαρνταρί επίσης υπογράμμισε ότι η Ισλαμαμπάντ δεν θα επιτρέψει εξασθένιση των στενών σχέσεων με το Ιράν υπό έξωθεν πίεση.
Ο Πρόεδρος του Πακιστάν διαβεβαίωσε ότι «δεν θα παράσχει οποιαδήποτε βοήθεια» στην Ουάσιγκτον στη σύγκρουσή της με το Ιράν.

Voice Of Russia

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Αφού πήραν ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ τις εμπράγματες διασφαλίσεις,τον πλούτο της Χώρας ,το αύριο του Έθνους μας μας ανακοινώνουν έμμεσα τη χρεωκοπία μας για να προχωρήσουν σε κατασχέσεις!

«Η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει μέχρι το τέλος Μαρτίου, προκαλώντας έτσι τη διάλυση της ζώνης του ευρώ».

Μέσα από αυτή τη δήλωση στο δίκτυο Bloomberg Businessweek ο δισεκατομμυριούχος hedge fund μάνατζερ John Paulson ανάβει «φωτιές» στην ευρωζώνη, τρίζοντας τα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας. 

«Το ευρώ δεν είναι διασφαλισμένο σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ σημείωσε ότι το εάν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι πιο καταστροφικό για το σύστημα ακόμη και από τη χρεοκοπία της Lehman Brothers.

Ο κ.Paulson έγινε δισεκατομμυριούχος το 2007 μέσα από την αγορά ενυπόθηκων δανείων υψηλού κινδύνου των ΗΠΑ.

«Η κρίση χρέους της Ευρωζώνης είναι ο βασικότερος κίνδυνος των αγορών», τόνισε. «Πιστεύω ότι μπορεί να οδηγήσει τον κόσμο σε χειρότερη καταστροφή από αυτή που υπέστη το 2008».

Διαβάστε αναλυτικά το ξένο δημοσίευμα εδώ





http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=177567#.Tzyy_Q7brDM.facebook

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Πιθανή σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας βλέπουν αναλυτές


http://www.antinews.gr/wp-content/uploads/2012/02/US-Ch11.jpg
Στα πλαίσια της προσπάθειάς της να αποκτήσει έναν νέο ρόλο, η Αμερική έχει ενισχύσει τους στρατηγικούς της δεσμούς με το Βιετνάμ, τις Φιλιππίνες, την Ινδία, την Αυστραλία, και την Ιαπωνία.
Θα πρέπει όμως να θυμόμαστε, ότι πολλές φορές, οι πόλεμοι γίνονται από λάθος υπολογισμούς, και όχι πάντα επίτηδες. Και αυτό είναι επίκαιρο σήμερα, που μια νέα αναδυόμενη δύναμη θέλει να επιβληθεί, απειλώντας τα συμφέροντα της κατεστημένης υπερδύναμης, και των συμμάχων της στη περιοχή. Έτσι ακριβώς ξεκίνησαν και οι δυο παγκόσμιοι πόλεμοι.
Την ώρα που το Ιράν βρίσκεται στο επίκεντρο ως η επόμενη ζώνη πολέμου στην Μ. Ανατολή, υπάρχει ένα άλλο μέτωπο, αυτό του ασιατικού Ειρηνικού Ωκεανού, που κινδυνεύει να τυλιχτεί σε πόλεμο, με κύριους πρωταγωνιστές την Κίνα και τις ΗΠΑ.
Με την Αμερική αποδεσμευμένη από το Ιράκ, και αποσυρόμενη από το Αφγανιστάν (μέχρι το 2014), η Ουάσιγκτον συνειδητοποιεί ότι η Κίνα κινείται δραστήρια και σταθερά στον Ειρηνικό, προσπαθώντας να την εκτοπίσει.
Η Κίνα θεωρεί την περιοχή στρατηγικά δική της, ενώ η Αμερική αρνείται να αποχωρήσει, ενισχύοντας μάλιστα την εκεί στρατιωτική της παρουσία.
Οι σχέσεις των δυο χωρών δεν ήταν ποτέ εύκολες. Σύντομα θα γίνουν ακόμη πιο πολύπλοκες, αφού πρόσφατα η Ουάσιγκτον ανακοίνωσε πως αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα στην περιοχή του Ειρηνικού. Αν και η Αμερική προχωρά σε γενναίες μειώσεις των αμυντικών της δαπανών, αυτές δεν θα επηρεάσουν την παρουσία της στον Ειρηνικό. Όπως άλλωστε δήλωσε ο Ομπάμα, η παρουσία των ΗΠΑ στον Ειρηνικό θα γιγαντωθεί.
Πρόσφατα ο Ομπάμα επισκέφτηκε την Αυστραλία, όπου συμφωνήθηκε η αμυντική συνεργασία, και η χρήση βάσεων στη χώρα από πλευράς Αμερικανών. Ο Ομπάμα μάλιστα, απηύθυνε έκκληση στο Πεκίνο, να συμπεριφέρονται ως ενήλικοι, και να τηρούν τους κανόνες. Τόνισε δε ότι «ευημερία χωρίς ελευθερία, είναι μια μορφή φτώχιας».
Σε σχέση με την Κίνα, η Αμερική ανεβάζει ψηλά τον πήχη στον Ειρηνικό. Δεν αποδέχεται την κυριαρχία του Πεκίνου στη θάλασσα της Νότιας Κίνας, και στα νησιώτικα συμπλέγματα. Μάλιστα έχουν σημειωθεί αρκετά ναυτικά περιστατικά μεταξύ Κίνας, και Ιαπωνίας, Βιετνάμ, και Φιλιππίνων. Για αυτό και η Ουάσιγκτον προχώρησε στην ενίσχυση των στρατηγικών της δεσμών με πολλά από τα κράτη της περιοχής.
Παρά τις μειώσεις στις στρατιωτικές της δαπάνες, η Αμερική, σύμφωνα με τον πρόεδρο της, «…θα διατηρήσει την στρατιωτική υπεροχή, με δυνάμεις που θα είναι πιο ευέλικτες, και πιο έτοιμες να αντιμετωπίσουν κρίσεις και απειλές».
Η αμερικανική εστίαση στην Ασία, ανησυχεί την Κίνα. Αυτό που θέλει είναι η ίδια να κυριαρχήσει εκεί, και η Αμερική, με τα οικονομικά της προβλήματα, να περιοριστεί στην Μ. Ανατολή. Σύμφωνα με τα κρατικά ΜΜΕ της Κίνας, όπως το πρακτορείο Xinhua: «Η Αμερική θα πρέπει να σταματήσει να μας δείχνει τα μπράτσα της, αφού κάτι τέτοιο δεν βοηθά στην επίλυση των τοπικών διενέξεων… αν επέμβει στρατιωτικά στην περιοχή, θα θυμίσει ταύρο εν υαλοπωλείω, και θα θέσει σε κίνδυνο την ειρήνη…». Μια εφημερίδα μάλιστα, ζήτησε από το Πεκίνο να αναπτύξει περισσότερους πυραύλους για να αποτρέψει το αμερικανικό ναυτικό.
Η Αυστραλία, που αποτελεί τον πιο καλό σύμμαχο της Αμερικής στην περιοχή, ανησυχεί πως η Κίνα αποσταθεροποιεί το κλίμα ειρήνης. Ο υπουργός Εξωτερικών Kevin Rudd δηλώνει την ελπίδα πως ένας πόλεμος Κίνας Αμερικής δεν είναι αναπόφευκτος. Όπως είπε, θα πρέπει οι δυο χώρες να συμβιώσουν, και η Κίνα να αναγνωρίσει τις αμερικανικές συμμαχίες που υπάρχουν. Παράλληλα, δηλώνει πως η συλλογική οικονομική ισχύς της Ιαπωνίας, της Κορέας, της Ινδίας, της Ινδονησίας, κλπ σε συνδυασμό με την στρατιωτική ισχύ των ΗΠΑ, θα παίξουν ισορροπιστικό ρόλο απέναντι στις κινεζικές βλέψεις.
Υπάρχουν πολλά σημεία τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε σύγκρουση, όπως είναι η Ταϊβάν, η Κορέα, η θάλασσα της Νότιας Κίνας, οι διαφορές Κίνας Ιαπωνίας, κλπ. Με την Κίνα να θέλει να κυριαρχήσει, και με την Αμερική να δηλώνει παρούσα, αρκεί μια σπίθα για να ανάψει η φωτιά.
Προς το παρόν, καμία από τις δυο αυτές χώρες δεν επιθυμεί πόλεμο. Η επίσημη θέση της Κίνας τέθηκε πρόσφατα από τον αντιπρόεδρο, και μελλοντικό πρόεδρο Xi Jinping, που εξέφρασε την επιθυμία οι ΗΠΑ «να αναγνωρίσουν τις στρατηγικές προθέσεις της χώρας του… με λογικό και αντικειμενικό τρόπο, και να συμβάλλουν κι αυτές σε μια εποικοδομητική συνεργασία». Τόνισε δε την ανάγκη να αποφευχθούν παρεξηγήσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αχρείαστη κλιμάκωση του δυσμενούς κλίματος.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι όπου εμπλέκονται εθνικά συμφέροντα, η αντικειμενικότητα πάει περίπατο. Για παράδειγμα, η Ουάσιγκτον διαμαρτύρεται διότι, όπως λέει, το στρατηγικό δόγμα της Κίνας στερείται διαφάνειας. Ο τεράστιος στρατιωτικός προϋπολογισμός του Πεκίνου, σύμφωνα με τους Αμερικανούς, δεν δικαιολογείται. Από την άλλη όμως, οι ΗΠΑ διατηρούν τον μεγαλύτερο στρατιωτικό προϋπολογισμό στον πλανήτη!
Ας ελπίσουμε πως οι δυο χώρες θα βρουν τρόπους να συμβιώσουν ειρηνικά, αν και η ιστορία δεν μας δίνει ελπίδες για κάτι τέτοιο. Μάλιστα, το παρελθόν μας διδάσκει ότι σε ανάλογες περιπτώσεις, ο πόλεμος είναι αναπόφευκτος.
globalresearch.ca

Ξένες δυνάμεις πεζικού εισέβαλαν ήδη στη Συρία, παραβιάζοντας το διεθνές δίκαιο!


Καναδικό ιστολόγιο Global Research
με αποκλειστικές πληροφορίες από την ιστοσελίδα Debka File


8 Φεβρουαρίου 2012

Σύμφωνα με έκτακτο δημοσίευμα της ιστοσελίδας Debka πριν από λίγες ώρες, ειδικές δυνάμεις από Βρετανία και Κατάρ έχουν εισέλθει σεσυριακό έδαφος.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το οποίο είναι αυτή τη στιγμή ακόμη πρωτοσέλιδο στην ιστοσελίδα, οι ειδικές αυτές δυνάμεις - που θα λειτουργούν σε συνεργασία με τις δυνάμεις των ανταρτών στην πόλη Homs -"δεν έχουν εμπλακεί σε πολεμικές συγκρούσεις"με τις κυβερνητικές δυνάμεις της Συρίας. Η ιστοσελίδα αναφέρει ότι μέρος των δυνάμεων αυτών αποτελεί ένα "συμβουλευτικό σώμα σε ζητήματα στρατηγικής", το οποίο θα ασχολείται με την υποστήριξη των μισθοφόρων ανταρτών στην χρήση συστημάτων επικοινωνιών, καθώς και την οργάνωση της προμήθειας και παράδοσης των όπλων και πυρομαχικών, που προέρχονται ως επί το πλείστον από την Τουρκία. Στο δημοσίευμα γίνεται επίσης λόγος για αποστολή "ξένων μαχητών".

Η ιστοσελίδα Debka αναφέρει επίσης ότι "δύο στρατιωτικές αποστολές από ξένες χώρες έχουν οργανώσει τέσσερα κέντρα επιχειρήσεων - στην περιοχήKhaldiya, που βρίσκεται βόρεια της Homs, στο Bab Amro στα ανατολικά, και στο Bab Derib Rastan στα βόρεια..."

Στην παρουσία των στρατευμάτων από Βρετανία και Κατάρ αναφέρθηκε ο Τούρκος πρωθυπουργός,Tayyip Erdogan, ότανπαρουσίασε το νέο αυτόσχέδιο στην τουρκική Βουλή, στην Άγκυρα, την Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου. Ο Εrdogan αναφέρθηκε στα στρατεύματα από Βρετανία και Κατάρ σαν τις πρώτες ξένες δυνάμεις που θα πρέπει να κατορθώσουν να εισβάλουν στη Συρία, και ανέπτυξε το σχέδιό του, σύμφωνα με το οποίοστρατεύματα που θα προέρχονται από την Τουρκία και κάποιεςαραβικές χώρες θα πρέπει να εισβάλουν μυστικά και να κατευθυνθούν προς την πόλη Homs, έχοντας την προστασία αυτών των δύο ξένων δυνάμεων. Στην επόμενη φάση, σύμφωνα πάντα με το σχέδιο Erdogan, οι ίδιες αυτές δυνάμεις θα προωθηθούν σε άλλες πόλεις, που θα αποτελέσουν σημεία ανάφλεξης.

Τα σχέδια των Δυτικών για την αποστολή των βρετανικών και καταριανών στρατευμάτων στην πόλη Homs ήταν επίσης στο επίκεντρο των συνομιλιών που έγιναν στη Δαμασκό, χθες, Τρίτη, μεταξύ του Σύριου προέδρου, Bashar al-Assad, του Ρώσου υπουργού Εξωτερικών, Sergei Lavrov, και του επικεφαλής της ρωσικής υπηρεσίας πληροφοριών (SVR),Mikhail Fradkov. Ανώτεροι αξιωματούχοι της υπηρεσίας πληροφοριών της Συρίας ενημέρωσαν την ρωσική διπλωματική αντιπροσωπεία και αντάλλαξαν δεδομένα και εκτιμήσεις".

Σύμφωνα με τις πληροφορίες περί μισθοφόρων που εισήλθαν στον Λίβανο, ίσως να βρισκόμαστε μπροστά σε έναν σύγχρονο "Κόλπο των Χοίρων", όταν οι ΗΠΑ είχαν αποτολμήσει ανακατάληψη της Κούβας χρησιμοποιώντας αντικαθεστωτικούς και ανθρώπους της CIA.

Όμως, προάγγελος της πολεμικής σύρραξης ήταν σίγουρα και η προσπάθεια της Τουρκίας να πάρει πίσω 49 πράκτορές της, οι οποίοι είχαν συλληφθεί για δράση εντός του Συριακού εδάφους.
Η Δαμασκός και η Άγκυρα είχαν ήδη ξεκινήσει "διαπραγματεύσεις για την απελευθέρωση 49 αξιωματικών των Τουρκικών υπηρεσιών πληροφοριών που δρούσαν στην παρανομία πριν συλληφθούν από τις συριακές αρχές", μετέδιδε χθες ο τουρκικός ραδιοσταθμός Cham FM, που πρόσκειται στην τουρκική κυβέρνηση.

«Η Συρία έθεσε τρεις προϋποθέσεις για την απελευθέρωσή τους: Την ανταλλαγή των Τούρκων αξιωματικών με μέλη του Ελεύθερου Συριακού Στρατού (ASL) που βρίσκονται στο έδαφος της Τουρκίας, να θέσει η Τουρκία τέρμα στη διείσδυση στοιχείων του ASL από το τουρκικό έδαφος προς τη Συρία, και να σταματήσει να εκπαιδεύει τα μέλη του ASL», διευκρίνισε ο Cham FM.

Η Δαμασκός έχει επίσης απαιτήσει «το Ιράν να είναι μάρτυρας της συμφωνίας μεταξύ των δύο μερών», προσέθεσε η ίδια πηγή. Η βιασύνη όμως των Τούρκων, ήταν ένα σαφές μήνυμα των εξελίξεων...




http://www.triklopodia.com/2012/02/ektakto-xenes-dynameis-pezikou.html