Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επεισόδια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επεισόδια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Ο αντιδήμαρχος του Καμίνη αρνήθηκε την εθελοντική βοήθεια της ΟΝΝΕΔ!


Την ώρα που η Αθήνα πληγωμένη προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια της μετά από τους βανδαλισμούς και τις λεηλασίες τους, την ώρα που οι Αθηναίοι θα έπρεπε να είναι ενωμένοι, ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας του δήμου Αθηναίων, Ανδρέας Βαρελάς αρνείται τη βοήθεια για την ανασυγκρότηση της πόλης!

Πιο συγκεκριμένα, από την ΟΝΝΕΔ προτάθηκε η συμμετοχή 40 εθελοντών, ώστε να συνδράμουν στη προσπάθεια της δημοτικής αρχής, για την αποκατάσταση των ζημιών στο κέντρο της πρωτεύουσας αλλά η απάντηση, που έλαβαν από τον Βαρελά τους εξέπληξε αρνητικά: «Δεν χρειάζεται, τα καταφέρνουμε και μόνοι μας…» ήταν τα λόγια του αντιδημάρχου, ο οποίος (δυστυχώς) σκέφτηκε πολιτικά και όχι ως Αθηναίος.

Και το ερωτώ: Έχουν το δικαίωμα, κ. Καμίνη οι συνεργάτες σας να λειτουργούν με τόσο στενόμυαλη λογική, τη στιγμή που η Αθήνα τους χρειάζεται όλους; Μήπως, πρέπει να τους εξηγήσετε ότι οι στιγμές δεν προσφέρονται για επίδειξη δήθεν πολιτικής πυγμής και να σκεφτούν αποκλειστικά πως η πόλη θα γιατρέψει τις πληγές της;


http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_9445.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Άλλη μια ιστορία μαγκιάς του Κουλούρη από το 1987!


Το συμβάν έλαβε χώρα στην είσοδο του σταδίου Ειρήνης & Φιλίας (ΣΕΦ) στο Φάληρο κατά τη διάρκεια του Eurobasket του 1987 όπου η Ελλάδα κατέκτησε το Ευρωπαϊκό. 


Ο τροχονόμος που έλεγχε και άφηνε προς πρόσβαση τα αυτοκίνητα που είχανδιαπίστευση εισόδου στο παρμπρίζ τους ήρθε ξαφνικά αντιμέτωπος με ένα αυτοκίνητο το οποίο κινούταν με μεγάλη ταχύτητα κατά πάνω του. Από τη θέση του συνοδηγού ξεπρόβαλε αρχικά από το παράθυρο και κατόπιν κατέβηκε κάτω και ως μαινόμενος ταύρος άρχισε να με βρίζει και να προσπαθεί να με απωθήσει (τεχνικώς αδύνατο λόγω σωματικής διάπλασης), ενώ με έντονο και υποτιμητικό ύφος μου φώναζε: "Φύγε από εκεί ρε μαλάκα αστυφυλακάκο, δε βλέπεις, είμαι ο Βο(υ)λευτής Κουλούρης".  

Τον αγνόησα προς στιγμήν, αλλά συνεχίζοντας στο ίδιο ύφος, τον στόλισα με τα ίδια κοσμητικά επίθετα ενώ στο παρά πέντε γλίτωσε το ξύλο, χάρη στην επέμβαση συναδέλφων μου που με συγκράτησαν.
Αυτά κάνει λοιπόν ο Κίμων Κουλούρης, που είχε το θράσος το πρωί να βγει ραδιοφωνικά στον Real fm και να λέει για 12 ολόκληρα λεπτά ψέματα.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/1987.html?utm

Ο Κίμων Κουλούρης επιτέθηκε και τραυμάτισε αστυνομικό!


Επεισόδιο με άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ είχε σύμφωνα με την αστυνομία τη νύχτα ο πρώην υπουργός Κίμωνας Κουλούρης ο οποίος αφού παραβίασε αλλεπάλληλες φορές φωτεινούς σηματοδότες αρνήθηκε να υποβληθεί σε έλεγχο και μάλιστα στην προσπάθεια του να φύγει τραυμάτισε στα πόδια με το αυτοκίνητό του έναν αστυνομικό.
Σύμφωνα με την αστυνομία όλα έγιναν λίγο πριν τα μεσάνυχτα του Σαββάτου στη συμβολή των οδών Καλλιρόης και Βουλιαγμένης. Άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ βλέποντας μία μαύρη Μερσεντές να παραβιάζει το ένα κόκκινο φανάρι μετά το άλλο έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει, όπως και έγινε. Οι αστυνομικοί αν και είδαν τον πρώην υπουργό, του ζήτησαν τα στοιχεία του. Εκείνος, σύμφωνα με την αστυνομία, ήταν εκτός ελέγχου και άρχισε να υβρίζει και να ειρωνεύεται τους αστυνομικούς λέγοντάς τους ότι είναι αδύνατο να εργάζονται με το ευτελές ποσό των 500 ευρώ μηνιαίως.
Τότε ένας από τους αστυνομικούς ζήτησε τα στοιχεία του «όπως οφείλει ο κάθε πολίτης», όπως του είπε χαρακτηριστικά. Εκείνος έκανε προσπάθεια να φύγει και ο αστυνομικός μπήκε μπροστά από το αυτοκίνητο και του είπε ότι αν επιχειρούσε να φύγει θα έπρεπε να περάσει από πάνω του. Ο Κίμωνας Κουλούρης σε έξαλλη κατάσταση σύμφωνα με τους αστυνομικούς έβαλε πρώτη παρασέρνοντας τον αστυνομικό που τον τραυμάτισε στα πόδια. Η Ομάδα ΔΙΑΣ αφού ακινητοποίησε το αυτοκίνητο του κάλεσε περιπολικό της Τροχαίας και ο κ. Κουλούρης μεταφέρθηκε στην Τροχαία Καισαριανής.
Εκεί έφθασε λοιπόν η αστυνομική αυθαιρεσία. Να ζητούν τα στοιχεία του Κίμωνα Κουλούρη. Ψεύδονται κιόλας τα όργανα ότι ο πρώην (για πάντα στις καρδιές μας) Υπουργός περνούσε τα φανάρια με κόκκινο. Το ρεπορτάζ λέει ότι ήταν «πολύ βαθιά» πορτοκαλί.
Είχε δίκιο να είναι έξαλλος. Με 500 ευρώ δουλεύουν για να κάνουν ελέγχους τα μεσάνυχτα στις μαύρες «σοσιαλιστικές» Μερσεντές; Έχουν χαθεί όλες οι αξίες της δεκαετίας του ’80. Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο στις εποχές της δόξας του, οι αστυνομικοί θα παρατηρούσαν τα νερά του ποταμού Έβρου επί μακρόν…
Ο τρισμέγιστος Κίμων είναι ο κάθε πολίτης; Αδιανόητα πράγματα. Ο μέγας τελετάρχης του Ανδρέα, ο δαμαστής του τιμάριθμου, ο υπερασπιστής του «καλαθιού της νοικοκυράς», ο άνθρωπος που μιλά για τον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο, ο ωραίος Κίμων με τα κομψά κοστούμια και τα κασμιρένια παλτά να εξευτελίζεται έτσι από την ομάδα ΔΙΑΣ;
Να φαντασθούμε ότι η πολιτική και φυσική ηγεσία της αστυνομίας θα τιμωρήσει παραδειγματικά αυτόν που στάθηκε εμπόδιο στον Κίμωνα και θα ζητήσει εμπράκτως συγγνώμη…

antinews

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Δικαιώθηκαν για καταστροφές από κουκουλοφόρους, το κράτος οφείλει να τους αποζημιώσει!


Μια εταιρία ηλεκτρονικών ειδών δικαιώθηκε τελεσίδικα από το Συμβούλιο της Επικρατείας στην αίτηση της για αποζημίωση από το ελληνικό Δημόσιο για ζημιές που είχαν προκαλέσει κουκουλοφόροι.


Η υπόθεση αφορά τις καταστροφές στο Πολυτεχνείο και τους γύρω δρόμους το 1995 και η δικαίωση της εταιρίας εδράζεται στην ελλειπή φύλαξη της περιοχής από την αστυνομία αλλά και της καθυστερημένης επέμβασης της πυροσβεστικής.


Η πρωτόδικη απόφαση πάντως ήταν αρνητική, παρ’ όλα αυτά το Εφετείο δικαίωσε την επιχείρηση, της οποίας ένα φορτηγάκι γεμάτο εξοπλισμό καταστράφηκε ολοσχερώς. Το ελληνικό Δημόσιο προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας προκειμένου να αναιρεθεί η δευτεροβάθμια απόφαση αλλά η αίτηση του απερρίφθη. Το μόνο πλέον που απομένει είναι να οριστεί το ύψος της αποζημίωσης, κάτι που πλέον είναι μια ενθάρρυνση για την εταιρία, η οποία έχει υποστεί περισσότερες από 10 φορές πλιάτσικο από κουκουλοφόρους.

Η δικαίωση πάντως αυτή, αναμένεται να ανοίξει την πόρτα και για δεκάδες άλλες επιχειρήσεις που έχουν βιώσει την καταστροφή, ιδιαίτερα στο κέντρο της Αθήνας…

prionokordela.gr

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Από σήμερα δεν είσαι μόνος Κωστή Χατζηδάκη!


Η εικόνα του Κωστή Χατζηδάκη με αίματα στο κεφάλι, κάνει αυτή τη στιγμή το γύρο στο  facebook και σταblogs, αφού οι εργαζόμενοι του τύπου απεργούν. Είναι θλιβερό. Πολύ θλιβερό. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως ο όχλος των φασιστοειδών κάνει κουμάντο στο κέντρο της Αθήνας.

Δεν είναι τυχαίο το περιστατικό. Δεν είναι τυχαίο πως ο πρώην υπουργός πήγε σήμερα στο γραφείο του. Κάτι δείχνει. Δεν είναι τυχαίο πως οι τραμπούκοι επέλεξαν το συγκεκριμένο θύμα.

Ο Κωστής Χατζηδάκης δεν εκπροσωπεί τον εαυτό του μονάχα. Όχι επειδή είναι βουλευτής της ΝΔ. Αυτό είναι το έλασσον. Ήταν ο αρχηγός μιας φοιτητικής παράταξης που όταν όλοι οι άλλοι μιλούσαν στις Γενικές Συνελεύσεις για τη Νικαράγουα και το φύλλο των αγγέλων, εκείνος προέτασσε τον εξευρωπαϊσμό της ανώτατης εκπαίδευσης. Μεταπτυχιακά, erasmus, μη κρατικά ΑΕΙ, αυτοτέλεια. Όλα όσα σήμερα βρίσκονται στο επίκεντρο του δημόσιο διαλόγου.

Είναι εκείνος που ως ευρωβουλευτής και υπουργός μετέπειτα, επέμεινε στην κοινή λογική, μέσα στον ωκεανό του λαϊκισμού. Σταθερά προσανατολισμένος στις φιλελεύθερες ιδέες. Και από το πολυσχιδές υπουργικό του έργο, μια λέξη μονάχα αρκεί για να δώσει το στίγμα του: Ολυμπιακή. Αυτός ξέπλυνε τη ντροπή δεκαετιών, που κόστιζε ένα εκατομμύριο ευρώ τη μέρα στον Έλληνα φορολογούμενο.

«Ντροπή σου, Κωστή Χατζηδάκη!» φώναζαν οι τραμπούκοι, άξιοι συνεχιστές των δολοφόνων της Μαρφίν.

Συμφωνώ κι εγώ:
Ντροπή σου που δεν έβρισες ποτέ στα τηλεπαράθυρα.
Ντροπή σου, που δε διόρισες το μισό Ρέθυμνο στο Υπουργείο σου.
Ντροπή σου που δεν έχεις σπίτι στην Ηρώδου Αττικού.
Ντροπή σου που δεν υποκλίθηκες στον εθνικό  μας τηλεδιασκεδαστή, που σε εγκαλούσε παρέα με τους συνδικαλισταράδες της Ολυμπιακής.

Σήμερα δεν χτύπησαν εσένα. Χτύπησαν εκείνους που θέλουν να δουλέψουν, να σπουδάσουν, να ζήσουν. Που δεν μπορούν να ανεχθούν άλλο κλειστούς δρόμους, σχολές, λιμάνια. Που δεν μπορούν άλλο να φορολογούνται για να τρέφονται οι βολεμένοι.

Από σήμερα δεν είσαι μόνος σου, Κωστή Χατζηδάκη!

Τα ΜΑΤ απαγόρευαν σε Έλληνες να κρατούν ελληνική σημαία!



Μετά την πορεία προς την οικία του Αρχιεπισκόπου, ξεκίνησε πορεία προς τον Ιερό ναό του Αγίου Παντελεήμωνα στην οδό Αχαρνών για να εμποδιστεί η διεξαγωγή της συναυλίας μέσα στον ιερό ναό , που διοργάνωσε ο Αρχιεπίσκοπος κκ Ιερώνυμος και ο πρόεδρος του μεγάρου μουσικής Ιωάννης Μάνος.
ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΑΤΡΙΑΔΑ ΜΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!
Δείτε εδώ:
Στο βίντεο με τα ίδια σας τα μάτια είδατε ότι απαγορεύουν στους Έλληνες και σε όσους φέρουν ελληνική σημαία να προχωρήσουν από Σύνταγμα προς πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα, προκειμένου να αποφύγουν τις διαμαρτυρίες τους.
Η λέξη ΠΡΟΔΟΤΕΣ δεν ηχούσε αναίτια έξω από την εκκλησία. Το ερώτημα το οποίο απευθύνουμε προς τους Έλληνες υπηρετούντες στην ΕΛ.ΑΣ, είναι αν θα συνεχίσουν να δέχονται εντολές από προδότες. Θα πρέπει να καταλάβουν ότι διάλεξαν λάθος στρατόπεδο …οι Έλληνες είναι απέναντί τους. Τώρα καλά περνάνε αντιμετωπίζοντας γιαγιάκες και παππούδες.
Σε λίγο θα αντιμετωπίσουν τις σθεναρές δυνάμεις αντίστασης των Ελλήνων παντού, όπως συμβαίνει αυτές τις μέρες στην Κερατέα.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ... ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΩΝ ΜΑΤ.... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ!
http://www.elnews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2115&catid=34&Itemid=53

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του προέδρου της ΟΝΝΕΔ για τα σημερινά επεισόδια στο ΑΠΘ από μέλη της ΠΑΣΠ ΑΠΘ και της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ!

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο Πρόεδρος της Ο.Ν.ΝΕ.Δ., κ. Ανδρέας Παπαμιμίκος, σχετικά με τα σημερινά επεισόδια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η “ανασυγκρότηση” της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης που επιχειρεί η κυβέρνηση του μνημονίου, σε καμία περίπτωση δε μπορεί να επιβληθεί με τη χρήση φονικών αντικειμένων, εναντίον φοιτητών από τα μέλη της κυβερνητικής Νεολαίας ΠΑΣΟΚ.

Το να καταδικάσουμε τέτοιες επικίνδυνες συμπεριφορές, είναι το αυτονόητο και το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε, για να προστατεύσουμε την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση ιδεών στα πανεπιστήμια.

Σε αυτούς, λοιπόν, που προσπαθούν να συκοφαντήσουν το φοιτητικό κίνημα, εμείς απαντάμε με τα δικά μας “δημοκρατικά” όπλα, τις ιδέες, τις προτάσεις και τους αγώνες μας.

Καλούμε όλους τους νέους, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, να συμπορευτούμε, ώστε να αποτελέσουμε την ελπίδα σε αυτές τις δύσκολες ώρες για τη χώρα. Προς αυτή την κατεύθυνση απέστειλα επιστολή προς τον Πρωθυπουργό κ. Παπανδρέου».

Ακολουθεί η επιστολή του Προέδρου της Ο.Ν.ΝΕ.Δ., στον Πρωθυπουργό, κ. Γ. Παπανδρέου. 
Αθήνα 22.09.2010
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

Σας αποστέλλω την επιστολή αυτή για να σας ενημερώσω για περιστατικά πρωτόγνωρης βίας για τα ελληνικά Πανεπιστήμια που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό. Στελέχη της Νεολαίας του κόμματός σας  και της ΠΑΣΠ έχουν αποφασίσει να επιβάλουν το δικό τους «νόμο» προχωρώντας σε κινήσεις που παραπέμπουν σε άλλες εποχές και χαρακτηρίζονται από ενέργειες που δεν έχουν καμία σχέση με το ακαδημαϊκό περιβάλλον.

Πιο συγκεκριμένα:
  • 24 Σεπτεμβρίου 2009 – ΑΣΟΕΕ 
Μέλη της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΠ ΑΣΟΕΕ επιτίθενται σε μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ τραυματίζοντας 4 άτομα, τα οποία και διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο.
  • 30 Οκτωβρίου 2009 - ΑΣΟΕΕ
Μέλη της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΠ ΑΣΟΕΕ επιτίθενται με τη συνοδεία «εξωπανεπιστημιακών», για δεύτερη φορά σε μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, τραυματίζοντας 3 άτομα αυτή τη φορά τα οποία και μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο.

Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ και κατέθεσε έγγραφη διαμαρτυρία σε εσάς προσωπικά, αλλά και στον τότε Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Σ.Ξυνίδη προκειμένου να σταματήσουν τα περιστατικά βίας.
  • 19 Μαΐου 2010 - Φοιτητικές Εκλογές Νομική Αθήνας
Μέλη της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΠ επιτίθενται με μανία σε μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 2 φοιτητές, οι οποίοι και οδηγήθηκαν στο Νοσοκομείο.
  • 13 Σεπτεμβρίου 2010 - Εγγραφές Πρωτοετών Φοιτητών - Κομοτηνή
Επίθεση από μέλη της ΠΑΣΠ Κομοτηνής στον Υπεύθυνο της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με αποτέλεσμα να τον τραυματίσουν σοβαρά.
  • 21 Σεπτεμβρίου 2010 - Τμήμα Πολιτικών Επιστημών Αθήνας
Μέλη της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΠ επιτίθενται σε μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ προκαλώντας εκτεταμένα επεισόδια.
  • 22 Σεπτεμβρίου 2010 - Θεσσαλονίκη – Σχολή Θετικών Επιστημών (ΣΘΕ)
Ο Γραμματέας της ΠΑΣΠ της ΣΘΕ επιτέθηκε σε μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με τη συνοδεία «εξωπανεπιστημιακών», ένας εκ των οποίων επιτέθηκε και τραυμάτισε στο κεφάλι με τη λαβή περιστρόφου όπλου μέλος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Για το γεγονός αυτό έχει ενημερωθεί η Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, η οποία διεξάγει έρευνα.

Όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα χώρο ελεύθερης διακίνησης ιδεών, όπου οφείλουμε να αποτρέπουμε παρόμοιες συμπεριφορές αλλά και σε μια εποχή που η νεολαία πλήττεται από παντού λόγω των νέων οικονομικών μέτρων.

Κ. Πρωθυπουργέ και Πρόεδρε του ΠΑΣΟΚ,

Δυστυχώς, τα φαινόμενα αυτά πρέπει να σταματήσουν, ώστε να μην φτάσουμε  σε σημείο να θρηνήσουμε ακόμα και θύματα στα ελληνικά Πανεπιστήμια. Ίσως κάποιοι για τους δικούς τους λόγους να επιζητούν ακραίες εντάσεις με απώτερο στόχο να αποδυναμώσουν το φοιτητικό Κίνημα και να περιορίσουν προσεχώς τη δύναμη του, μέσα από κινήσεις που μόνο στόχο έχουν να το δυσφημίσουν.

Μήπως όμως, πίσω από τις πράξεις αυτές υπάρχουν και ηθικοί αυτουργοί που ωθούν τα στελέχη της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΠ σε πράξεις βίας προκειμένου να δημιουργήσουν εσκεμμένες εντάσεις και να εδραιώσουν την προσωπική τους θέση; Άραγε το κόμμα σας δεν πρέπει επιτέλους να καταδικάσει δημοσίως τις βιαιότητες αυτές και να σταματήσει άμεσα το νοσηρό αυτό φαινόμενο; Διότι σε διαφορετική περίπτωση θα αποδειχθεί και αυτό συνένοχο.

Σε όλα αυτά ζητάμε τη δική σας παρέμβαση, προκειμένου να επέλθει η λογική και η σύνεση στα μέλη της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΠ, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα στο χώρο των Πανεπιστημίων, σε μια δύσκολη περίοδο για το λαό και τη χώρα.