Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ραγκούσης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ραγκούσης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

450 εκατομμύρια ευρώ τους "ξέφυγαν" εκ παραδρομής την ώρα που στερούν τη σύνταξη από γιαγιάδες και το μισθό από μητέρες!

Στην Κομοτηνή πραγματοποιεί το πρώτο Συνέδριό της η «νεοπαγής» ΚΕΔΕ-Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (καλλικρατική μετάλλαξη της παλιάς ΚΕΔΚΕ, που, ελέω Ραγκούση, έστειλε στον κάλαθο των απορριμμάτων ογδόντα χρόνια ιστορίας…).

Στην Κομοτηνή, όπου, κατά τις προσδοκίες τής (κατόπιν παρατεταμένου εκλογομαγειρέματος προκυψάσης) πράσινης πλειοψηφίας της ΚΕΔΕ, θα ήταν δυσχερής η «δυναμική» παρουσία διαμαρτυρομένων «ομάδων πίεσης» (εργαζομένων στους Δήμους, ανέργων, απειλουμένων με απολύσεις, και άλλων πονεμένων κατηγοριών).  Του καιρού μη επιτρέποντος και της τραγικής τροϊκανής επικαιρότητος βοηθούσης, το Συνέδριο φαίνεται να διεξάγεται σε ένα «στενότερο», οικογενειακό, περιβάλλον.


Αυτό βεβαίως δεν εμποδίζει τους μεν αυτοδιοικητικούς να διεκτραγωδούν την δεινή κατάσταση, στην οποία έχουν περιέλθει απαξάπαντα τα καλλικρατικά καμάρια τους, τους δε κυβερνητικούς να υποδύονται τους συμπάσχοντες τεθλιμμένους συγγενείς, και να επαναλαμβάνουν το «ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος».  Όμως, αλήθεια, ποιος είναι ο «έχων»;  Και πόσο γνωρίζει το «έχει» του;


Στην εναρκτήρια ομιλία του, στο Συνέδριο της Κομοτηνής, ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ κύριος Κώστας Ασκούνης, Δήμαρχος Καλλιθέας, αποκάλυψε:  «…Σε νέες συναντήσεις (των Δημάρχων) με την πολιτική ηγεσία των Υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών, θέσαμε το πρόβλημα των μεγάλων περικοπών των πόρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι είχαν εγγραφεί στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2012. Με βάση τα στοιχεία και τις προβλέψεις του Κρατικού Προϋπολογισμού, οι Δήμοι της χώρας θα ήταν αδύνατον να λειτουργήσουν. Επισημάναμε ότι αυτές οι περικοπές οδηγούν αντικειμενικά στη διακοπή της λειτουργίας των Δήμων και την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε κατάρρευση. Μετά από αυτή τη δραματική έκκληση, την οποία απευθύναμε προς τους αρμοδίους Υπουργούς και έντονες συζητήσεις, διαπιστώθηκε ότι το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν είχε υπολογίσει ένα επιπλέον ποσό ύψους 450 εκατομμυρίων €, τα οποία προέρχονται από θεσμοθετημένους πόρους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκ παραδρομής δεν είχαν εγγραφεί στον Προϋπολογισμό του 2012. Κατά τη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Οικονομικών, υπό την προεδρία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης κ. Ευάγγελου Βενιζέλου και με τη συμμετοχή του συνόλου της ηγεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών, το λάθος αναγνωρίστηκε και η Κυβέρνηση δεσμεύτηκε για την απόδοση αυτών των επιπλέον 450 εκατομμυρίων €!».


Αντιλαμβάνεται ο μνημονιόπληκτος δημότης την φρικτή ομολογία του Προέδρου όλων των Δημάρχων της Χώρας;  450 εκατομμύρια αγνοήθηκαν «εκ παραδρομής»!!! Κι αν δεν υπήρχε ζήτημα ζωής ή θανάτου, για τους Δήμους, ούτε που θα το καταλάβαιναν εκεί στα έγκατα του οικονομικού στρατηγείου της τρισυποστάτου Κυβερνήσεώς μας!  Κατά τα άλλα, ο κύριος Βενιζέλος και η κουστωδία του διαπραγματεύονται ασυστόλως το μέλλον μας. Εκ παραδρομής!

http://filotimia.blogspot.com/2012/01/450.html

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Σύστημα Ε2-92: Έτσι υπονομεύουν την ελληνική αμυντική βιομηχανία!


F16IliakisL.jpgΠροβληματισμό όσον αφορά την ποιότητα της ενημέρωσης που έλαβε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Αμύνης Γ. Ραγκούσης από τις αρμόδιες υπηρεσίες προκαλεί η απάντησή του  στην ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Πολατίδης αναφορικά με το ελληνικό σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου αεροσκαφών Ε2-92.

Ο ΑΝΥΕΘΑ στην απάντηση που έδωσε περιέλαβε πολλές αλήθειες, αλλά και πολλές ανακρίβειες, οι οποίες θέτουν σοβαρά ερωτηματικά ως προς το κατά πόσο οι αρμόδιοι που έγραψαν την απάντηση του Γ. Ραγκούση, γνωρίζουν το σύστημα Ε2-92 και την χρησιμότητα του.

Πιο αναλυτικά ο Γ. Ραγκούσης αναφέρει στην απάντηση του στην Βουλή, ότι το σύστημα Ε2-92 απέδωσε ικανοποιητικά στις δοκιμές του επί των αεροσκαφών Α-7 το 2003, αλλά η πρόταση της ΕΑΒ να κατασκευαστούν 40 κομμάτια για να τοποθετηθούν στα Α-7 δεν προχώρησε, επειδή τα αεροσκάφη αυτά επρόκειτο να αποσυρθούν. Στο σημείο αυτό ο ΑΝΥΕΘΑ έχει δίκιο, αλλά ξεχνά να αναφέρει ότι ενώ τα Α-7 Η αποσύρθηκαν το 2008, τα 40 Α-7 Ε υπηρετούν ακόμα επτά χρόνια μετά την πρόταση της ΕΑΒ!

Ο Γ. Ραγκούσης αναφέρει στην απάντηση του ότι το Ε2-92 θεωρείται τεχνολογικά ξεπερασμένο και ότι μπορεί να είναι αποτελεσματικό μόνο κατά των F-16. Στο σημείο αυτό φαίνεται πως πέφτει για άλλη μία φορά θύμα των πληροφοριών που του παρείχαν οι υφιστάμενοι του και αυτό διότι το σύστημα δεν θεωρείται ξεπερασμένο τεχνολογικά αφού πριν από μερικά χρόνια (2005) δοκιμάστηκε με απόλυτη επιτυχία εναντίον αεροσκαφών F-16 Block 50 της ΠΑ με 72 αεροσκάφη του ιδίου τύπου να υπηρετούν και στην τουρκική Αεροπορία.

Όσον αφορά το επιχείρημα ότι το Ε2-92 είναι αποτελεσματικό μόνο κατά των F-16 και επομένως υπάρχει ζήτημα ως προς την προστασία που παρέχει το σύστημα στο αεροσκάφος φορέα έναντι άλλων τύπων αεροσκαφών, θα υπενθυμίσουμε στον Γ.Ραγκούση ότι ο κορμός της τουρκικής Αεροπορίας, 209 αεροσκάφη, αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις του συγκεκριμένου μαχητικού (F-16)  με πιο πρόσφατη την έκδοση F-16 Block 50Adv.

Από την άλλη πλευρά τα 49 F-4E 2020 Terminator που διαθέτει η τουρκική Αεροπορία είναι διαμορφωμένα για αποστολές κρούσης και ο μόνος οπλισμός αυτοάμυνας που φέρουν είναι οι πύραυλοι μικρής εμβέλειας AIM-9 Sidewider. Επομένως όπως φαίνεται η μόνη και κύρια απειλή για την ΠΑ είναι τα 209+2 F-16 των τεσσάρων διαφορετικών εκδόσεων Block 30/40/50/50+ με το Ε2-92 να μπορεί να αντιμετωπίσει με βεβαιότητα τις τρείς πρώτες εκδόσεις του τύπου αυτού, αφού τα 30 αεροσκάφη  της  τελευταίας έκδοσης, Block 50Adv είναι ακόμα υπό παράδοση.

Άρα για ποια αναποτελεσματικότητα του ελληνικού συστήματος μπορούμε να μιλήσουμε όταν το Ε2-92 μπορεί εξ αρχής να αντιμετωπίσει με επιτυχία την κύρια απειλή της ΠΑ, δηλαδή τα τουρκικά F-16.

Δηλαδή και επειδή το ελληνικό σύστημα δεν μπορεί να παρεμβάλει μόνο το ραντάρ του 19% των αεροσκαφών της τουρκικής Αεροπορίας τα οποία μπορούν να εκτελέσουν μόνο αποστολές κρούσης και που σύντομα πρόκειται να αποσυρθούν λόγω ηλικίας η Ελλάδα δεν κατασκεύασε τελικά μαζικά τον ελληνικό και ικανότατο παρεμβολέα Ε2-92!

Το παραπάνω αναμφισβήτητα μπορεί να αποτελέσει μελλοντικά αντικείμενο μελέτης και διατριβής για όσους κάνουν μεταπτυχιακό στην ψυχολογία. Άραγε ποιοι αρμόδιοι αναλυτές τα γράφουν αυτά και εκθέτουν τον ΑΝΥΕΘΑ;  Μήπως οι  άνθρωποι που συνέταξαν την απάντησή του εργάζονται για αλλότρια προς τα ελληνικά, συμφέροντα ;

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Σε τεντωμένο σχοινί το ΠΑΣΟΚ!


Δεν έχει εισαχθεί τίτλος

Μάλλον, στο ΠΑΣΟΚ είναι σε τεντωμένο σχοινί και κανείς πλέον δεν γνωρίζει που θα οδηγήσει αυτό.

Έχουμε και λέμε:

1. Ο Γιώργος Παπανδρέου, χθες, στην συνάντησή του με τον Μιχάλη Καρχιμάκη, είχε... νεύρα με τον Ευάγγελο Βενιζέλο για τις εκλογές και μάλιστα έδωσε εντολή να βγει non paper... εναντίον του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, δείχνοντας πως στις σχέσεις τους υπάρχει... πάγος!

2. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, δείχνει έτοιμος να... παραιτηθεί από την κυβέρνηση, ώστε... απτόητος να βγει μπροστά στο ΠΑΣΟΚ και να παίζει άνετα στην επόμενη ημέρα του κόμματος.

3. Η τρόικα του ΠΑΣΟΚ (Διαμαντοπούλου, Ραγκούσης, Λοβέρδος + Μόσιαλος), συναντήθηκαν σήμερα και συμφώνησαν πως οι εκλογές είναι βλαπτικές για τον τόπο, διαχωρίζοντας και εκείνοι την θέση τους από τον υπουργό Οικονομικών.

Φαίνεται λοιπόν ξεκάθαρα πως οι εντάσεις και οι... συνωμοσίες είναι στο κατακόρυφο και οι εξελίξεις είναι ραγδαίες!

parapolitika.gr

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Νέο κόμμα ετοιμάζει η διαπλοκή για να εμποδίσει την αυτοδυναμία της ΝΔ!


Οι δυνάμεις της διαπλοκής και του συγκροτήματος του μνημονίου προετοιμάζουν το κόμμα της διαπλοκής και της πλήρους τραπεζοκρατίας, της νέας τάξης πραγμάτων και της παγκόσμιας υποτέλειας (συγγνώμη, διακυβέρνησης θέλαμε να πούμε!), με προσωπείο και με πρόσχημα τη κρίση για τη περαιτέρω υποστήριξη της λιτότητας και των επιχειρηματικών συμφερόντων. Μεταλλαγμένοι από το ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΤΗΣ ΝΔ μαζί! Κύλισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι!!!


Σε συναντήσεις για την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού επιδίδονται βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Η "μυστική" συνάθροιση στον Λυκαβηττό, ποιοι πήραν μέρος και ποιο όνομα ακούγεται για την αρχηγία...

Για νέο κόμμα φαίνεται πως ψάχνονται βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ καθώς από τη μια η απελευθέρωση της έκτης δόσης και από την άλλη οι δημοσκοπήσεις που καταβαραθρώνουν τον δικομματισμό εντείνουν τις "μυστικές" διεργασίες επί τούτου. Όπως αναφέρει η "Real" της Κυριακής, το βράδυ της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε συνάθροιση σπίτι του οικονομολόγου Α. Δοξιάδη στη περιοχή του Λυκαβηττού στην οποία έδωσαν το παρόν η Άννα Διαμαντοπούλου και ο Γιάννης Ραγκούσης, οι οποίοι έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε συζητήσεις με συναδέλφους τους από τη ΝΔ και με κινήσεις πολιτών για τη συγκρότηση ενός νέου φορέα.

Στο σπίτι του Α. Δοξιάδη παρόν ήταν τόσο ο ίδιος όσο και άλλα στελέχη της "Κίνησης των 32". 
Σύσσωμη η παρέα έκρινε πως απαιτείται η δημιουργία ενός νέου κόμματος για αυτό και οι διεργασίες ολοένα και εντείνονται με το περιβάλλον που δημιουργεί η κυβέρνηση Παπαδήμου να ευνοεί κάτι τέτοιο. Μάλιστα, αρχίζει να συζητείται έντονα το ενδεχόμενο πως θα μπορούσε να ηγηθεί του νέου αυτού κόμματος ο Λ.Παπαδήμος (τα λέγαμε έναν ολόκληρο μήνα πριν από το blog μας πως δεν είναι τυχαίος, είναι άνθρωπος των Rockefeller, της Goldman Sachs και της Νέας Τάξης και ήρθε για να μείνει!) πριν ή  μετά τις εκλογές, κάτι που έχει προτείνει και δημοσίως ο Θ. Βερέμης (εκείνος ο δοσίλογος που αλλοίωνε την ελληνική ιστορία στη σειρά 1821 του παραμάγαζου της Νέας Τάξης και των συμφερόντων της διαπλοκής ΣΚΑΪ!).

Παράλληλα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι συζητήσεις μεταξύ των Α. Διαμαντοπούλου, Γ. Ραγκούση, Η. Μόσιαλου και άλλων με την πεντάδα της ΝΔ (Α. Σπηλιωτόπουλο, Κ. Μητσοτάκη, Μ. Βαρβιτσιώτη, Κ. Χατζηδάκη και Ε. Αντώναρο) καλά κρατούν, ενώ και το πρόσωπο του Γ. Φλωρίδη δε μένει απέξω από τον χορό, ο οποίος τη περασμένη εβδομάδα συναντήθηκε με τον Α. Λοβέρδο.


Δέχτηκε πρόταση και ο Παπανδρέου

Πρόταση για την ίδρυση νέου κόμματος δέχτηκε και ο Γ. Παπανδρέου ενώ όπως αναφέρει το δημοσίευμα, και ο Ε. Βενιζέλος δήλωσε πως θα εξέταζε ένα τέτοιο ενδεχόμενο αν η κατάσταση για τη χώρα και την κυβέρνηση δεν ήταν εκτάκτου ανάγκης!


Ανακατατάξεις και "κινήσεις ματ"

Όσον αφορά τη ΝΔ σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας συζητούνται συγκλίσεις που θα περιλαμβάνουν τη ΝΔ και το ΛΑΟΣ. Μάλιστα διόλου τυχαίο ήταν και το γεγονός πως ο Α.Σαμαράς συμφώνησε να συμμετέχει και το ΛΑΟΣ στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Παράλληλα, η Ντ. Μπακογιάννη "φλερτάρει" με τον διαγραφέντα της ΝΔ Σ.Χατζηγάκη, ενώ στον ΣΥΡΙΖΑ επιταχύνονται οι διεργασίες για συνεργασία με στελέχη του ΠΑΣΟΚ.Τέλος, το δημοσίευμα αναφέρει πως ο Φ. Κουβέλης και η Δημοκρατική Αριστερά συνεχίζουν να διεμβολίζουν το ΠΑΣΟΚ που καταρρέει.

realnews

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Μεγαλώνει ο πόλος ανατροπής του Παπανδρέου στο ΠΑΣΟΚ!




Ως ο πέμπτος της ομάδας των τριών (Λοβέρδος, Ραγκούσης, Διαμαντοπούλου) που έγιναν κατόπιν τέσσερις (Μόσιαλος) θα πρέπει να θεωρείται ο Πάνος Μπεγλίτης. Πιο συγκεκριμένα, ο τέως υπουργός Άμυνας πνέει μένεα κατά του τέως πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου για την απομάκρυνσή του από τον θώκο που κατείχε με αποτέλεσμα να έχει βρεθεί κοντά με την ομάδα που αμφισβητεί τον ΓΑΠ.

Βέβαια όλοι θυμούνται πως ο κ. μπεγλίτης σε αντίθεση με την ομάδα των 4, είχε στηρίξει το δημοψήφισμα, όμως η θέση που έχασε είναι ακόμα πιο ισχυρή από το ευρωπαίκό μέλλον της χώρας. Χαρακτηριστικό πάντως της διάθεσης συνεργασίας του κ. Μπεγλίτη με την νέα ομάδα που θέλει να διώξει τον κ. Παπανδρέου από τη θέση του προέδρου είναι το γεγονός πως στο πρόσφατο δείπνο που οργάνωσε ο κ. Πάγκαλος, ο Π. Μπεγλίτης παρενέβη τηλεφωνικά για να στείλει το μήνυμα πως είναι μαζί με την νέα ηγετική ομάδα.

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΕΠΙΒΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΞ  ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑΝΝΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ....

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΔΟΛΙΟΥ ΨΕΥΔΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΦΙΜΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!!!