Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνέντευξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνέντευξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ «ΦΙΜΩΣΕΙ» ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΥΠΟ!


Θέση για το μείζον θέμα, που έχει προκύψει, με τον αποκλεισμό δεκάδων περιφερειακών εφημερίδων μη φιλικά προσκειμένων στο κυβερνητικό καθεστώς από τη δυνατότητα δημοσίευσης προκηρύξεων του δημοσίου πήρε ο πρόεδρος του κόμματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες», κος Παναγιώτης Καμμένος μιλώντας στον Ρ/Σ Ξάνθη FM100 και την εκπομπή Σχολιάζοντας την Καθημερινότητα, το πρωί της Παρασκευής.


«Αυτή τη στιγμή το καθεστώς της συγκυβέρνησης προσπαθεί να παραδώσει την εθνική κυριαρχία της χώρας. Προς αυτή την κατεύθυνση προσπαθούν να μειώσουν και να αποσιωπήσουν τις ελεύθερες φωνές, δηλαδή τα περιφερειακά ΜΜΕ που δεν τα παίρνουν από κανέναν και το διαδίκτυο που είναι ένας χώρος έκφρασης των ελεύθερων πολιτών» ανέφερε ο κος Καμμένος μιλώντας στην ίδια εκπομπή, ξεκαθαρίζοντας πως «πρέπει να λογοδοτήσουν αυτοί που συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο. Μιλάμε για προσπάθεια να κατασχέσουν οι τράπεζες τη δημόσια αλλά και την ιδιωτική περιουσία και θα λογοδοτήσουν και θα πληρώσουν και θα τους δεσμευτούν οι περιουσίες, δεν υπάρχει περίπτωση να γλυτώσουν».


Κληθείς να σχολιάσει τον νέο κόμμα του οποίου προΐσταται ο ίδιος, ανέφερε πως «εμείς είμαστε Έλληνες, είμαστε πολλοί μέσα σε αυτή την προσπάθεια με ένα κοινό χαρακτηριστικό, πιστεύουμε ότι η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει ανεξάρτητη, δεν μπορεί κανένας να παραδώσει το χαμόγελο των παιδιών μας και την ελπίδα για το αύριο σε κανέναν. Δεν μπορεί να μας κουνάει ο κος Σόιμπλε και ο κάθε κομπλεξικός το δάχτυλο και να μας λέει να κόψουμε τις συντάξεις στους παππούδες, οι άνεργοι να μην μπορούν να ζήσουν και την ίδια στιγμή να πληρώνουμε τοκογλυφικούς τόκους στην κυρία Μέρκελ, αυτά τελειώσανε».





http://maxitisthrakis.blogspot.com/2012/03/blog-post_9185.html

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Μπάχαλο τα έκανε ο Στεριώτης για το χαράτσι της ΔΕΗ!






Κίμων Στεριώτης, διευθυντής επικοινωνίας Δ.Ε.Η.: «Δεν έχουμε κόψει σε κανέναν καταναλωτή το ρεύμα λόγω μη πληρωμής του χαρατσιού, αλλά δεν μπορεί και κανένας να πληρώσει μεμονωμένα (δηλ. χωριστά από το χαράτσι) την αξία του ρεύματος που τού αναλογεί».

Δύο συνεντεύξεις έδωσε μέχρι τώρα ο Κίμων Στεριώτης. Μία στο Mega (χθες το βράδυ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων) και μία σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Γιώργου Χουδαλάκη και της Μαριάνθης Κωνσταντάτου στον Real FM. Και καλά, στην χτεσινοβραδινή συνέντευξή του, απλά τα έκανε ...μπάχαλο. Έλεγε άλλα αντ’ άλλων, μάλιστα η Όλγα Τρέμη τού το είπε ξεκάθαρα: «Φαίνεται ότι λίγο μπλέξατε τα πράγματα, άνευ λόγου». Και τού συνέστησε στη συνέχεια να επικοινωνήσει με το Υπουργείο Οικονομικών για να βρουν από κοινού κάποια λύση. Μια λύση που κρίνεται επιβεβλημένη πλέον, ύστερα από την δικαστική απόφαση περί μη δικαιοδοσίας της Δ.Ε.Η. να εισπράτει το χαράτσι (λέγε με, «Ειδικό Τέλος Ακινήτων»).

Σήμερα το πρωί, ο Κίμων Στεριώτης πήρε το ...μπαζούκας του και μπούκαρε στον Real FM (τηλεφωνική ήταν η συνέντευξη, αλλά μεταφορικά μιλάμε). Τσιταρισμένος, εριστικός, βρήκε τους ήπιους δημοσιογράφους Γιώργο Χουδαλάκη και Μαριάνθη Κωνσταντάτου – εμ, δεν ήταν τώρα ο Πρετεντέρης με την Τρέμη – και νόμισε πως θα τους κάνει όπως θέλει. Απλά νόμισε, όμως... Διότι, δυστυχώς γι’ αυτόν, οι Χουδαλάκης και Κωνσταντάτου τον άφησαν να λέει, να λέει, γινόμενος έτσι ρεζίλι των σκυλιών. Όλοι οι ακροατές είδαν πεντακάθαρα τα εσώψυχά του και κατάλαβαν περίφημα πώς σκέφτεται και πώς ενεργεί τούτος ο υψηλά ιστάμενος εκπρόσωπος της Δ.Ε.Η.

Με υπεκφυγές του τύπου, «οι υπάλληλοι θα δείξουν κατανόηση αν δεν μπορείτε να πληρώσετε», με απειλές του τύπου «θέλετε να συνεχίσουμε τη συνομιλία μας ή να κλείσω το τηλέφωνο;», καθώς και με ύφος πολιτικάντη, ο Κίμων Στεριώτης έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να ευχαριστήσει τα μέγιστα τους προϊσταμένους του και να πάρει τα μεγάλα «μπράβο». Κι όλοι όσοι ακούσαμε, αισθανθήκαμε ανυπεράσπιστοι πλήρως... Τι σόι κατανόηση είναι αυτή; Δηλαδή, αν με συμπαθήσει ο υπάλληλος θα έχω έκπτωση, αν δεν με συμπαθήσει θα πληρώσω; Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν σταθερά κριτήρια; Να ξέρω επιτέλους τι μού γίνεται; Θα πρέπει να είμαι και υποχρεωμένος από πάνω, για την καλωσύνη του υπαλλήλου; Ήμαρτον, τι άλλο με περιμένει πια;

Τι άλλο μας περιμένει πια; Ψυχραιμία...

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Για μετά τις εκλογές ετοιμάζουν...καμία αλλαγή!


Ναι στη στήριξη του Αντ. Σαμαρά από το ΠΑΣΟΚ εάν μετά τις εκλογές η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα και ανάλογα με τη διαφορά λέει μέσω του Real fm 97.8 o Ανδρέας Λοβέρδος. Μιλώντας στον Νίκο Χατζηνικολάου ο υπουργός Υγείας ξεκαθάρισε ότι η θέση του δεν έχει αλλάξει και πως δεν έχει κανένα πρόβλημα να δηλώσει πως η ΝΔ θα πρέπει να στηριχθεί από το ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές ανάλογα βέβαια με το αποτέλεσμα της Κυριακής των εκλογών.

«Βεβαίως και πρέπει να στηρίξουμε τη ΝΔ εάν είναι πρώτο κόμμα και αυτό είναι ένα μήνυμα που πρέπει να εκπέμπεται στο εξωτερικό» είπε ο κ. Λοβέρδος αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μετεκλογικής συνεργασίας των δυο κομμάτων υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρχει αυτοδυναμία.

Ο κ. Λοβέρδος εκτίμησε πάντως ότι τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η ΝΔ θα εμφανίσουν καλύτερα ποσοστά στην κάλπη από αυτά που εμφανίζουν σήμερα σε όλες τις μετρήσεις. Ειδικά για το ΠΑΣΟΚ εκτίμησε ότι χρειάζεται «χρόνος, αποτελεσματικότητα και αλλαγή ηγεσίας τώρα» για να επουλωθούν οι πληγές κάνοντας λόγο ακόμη και για...μίσος από ορισμένους ανθρώπους για όσα υπέστησαν εκείνοι και οι οικογένειες τους.

Για τις αποφάσεις του Eurogroup έκανε λόγο για «πρόσκαιρη ανακούφιση» σημειώνοντας πως εάν δεν γίνουν όλα εκείνα τα απαραίτητα βήματα για την τόνωση της ρευστότητας της αγοράς και τη διόρθωση του κράτους τότε πολύ σύντομα η Ελλάδα θα βρεθεί μπροστά στα ίδια διλήμματα.
Ο κ. Λοβέρδος εξέφρασε και πάλι επιφυλάξεις ως προς το ενδεχόμενο να επιστρέψουν στο ΠΑΣΟΚ οι διαγραφέντες του κόμματος σημειώνοντας: «Εγώ εξάρω τη στάση όσων ψήφισαν».




http://agiosgr.blogspot.com/2012/02/blog-post_24.html

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Nigel Farrage:"Θα πονέσει λιγότερο αν πάρετε τον έλεγχο του νομίσματός σας τώρα"


Νάιτζελ Φάραζ: Το Μνημόνιο δεν θα σώσει την Ελλάδα

Παράλληλα, καλεί τους Έλληνες, τους οποίους χαρακτηρίζει ένα υπέροχο έθνος με έναν υπέροχο Πολιτισμό, να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους για να καταφέρουν να σωθούν.
Σε συνέντευξή του στον «Ελεύθερο Τύπο» ο Νάιτζελ Φάραζ σημειώνει ότι η λιτότητα που επιβάλλεται σήμερα είναι κακή, πονάει και δεν πρόκειται να τελειώσει και υπερασπίζεται τη θέση του προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια για τον Βόλφανγκ Σόιμπλε.
«Δεν είναι δουλειά της Γερμανίας να επιβάλει κυβέρνηση στην Ελλάδα. Όταν η Δημοκρατία μπαίνει στην αναμονή, είναι πολύ δύσκολο να τεθεί ξανά σε τροχιά» λέει χαρακτηριστικά.
Ο κ. Φάραζ  εξαπολύει επίσης επίθεση στον πρωθυπουργό κ. Λουκά Παπαδήμο, τον οποίο χαρακτηρίζει έναν από τους αρχιτέκτονες της εισαγωγής της χώρας στο ευρώ με τεχνητά ποσοστά.
«Θα πονέσει λιγότερο αν πάρετε πίσω τον έλεγχο του νομίσματός σας» προσθέτει.


http://www.newsbomb.gr/politikh/story/115451/naitzel-faraz-to-mnimonio-den-tha-sosei-tin-ellada

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Φιλόδοξο σχέδιο αλλά η απόλυτα συστημική Αριστερά δεν θα το έκανε ποτέ κύριε Καζάκη!Δεν την ενδιαφέρει η σωτηρία της Ελλάδας,μόνο οι αντιμνημονιακές κορώνες άνευ προγράμματος εκ του ασφαλούς!


Δ. Καζάκης: «Η Αστυνομία να συλλάβει τον πρωθυπουργό»!

Συνέντευξη στον Γιώργο Ε. Χριστοφορίδη
«Η Αστυνομία να συλλάβει τον δοτό πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Τύποις. Οι Ενοπλες Δυνάμεις να τεθούν σε επιχειρησιακή ετοιμότητα, παραμένοντας στα στρατόπεδα. Οι δημόσιοι υπάλληλοι να αναλάβουν τη διοίκηση της χώρας, στους χώρους εργασίας τους».

Ο Δημήτρης Καζάκης έχει πολύ συγκεκριμένο σχέδιο για την επόμενη μέρα, μετά την ψήφιση του νέου μνημονίου. Και το καταθέτει μέσω του newsbomb.gr, λίγες μόνο ώρες μετά την ψηφοφορία στη Βουλή. Ο πρωταρχικός στόχος του γνωστού αναλυτή, που έχει τεράστια απήχηση και ρεύμα στη μετά-ΔΝΤ Ελλάδα, είναι ένας και μοναδικός: πώς θα αποφευχθεί το αιματοκύλισμα της χώρας.
Ηδη, σήμερα, ο Δημήτρης Καζάκης δρομολογεί επαφή με τη γενική γραμματέα του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα. Αύριο θα κάνει το ίδιο και με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα. Θα τους καλέσει να προχωρήσουν σε μια κοινή δήλωση, την οποία θα προσυπογράφουν και οι άλλες, εξωκοινοβουλευτικές, δυνάμεις –μεταξύ των οποίων και το ΕΠΑΜ- οι οποίες αντιτάχθηκαν στα μνημόνια.
Η κοινή δήλωση θα απευθύνεται στις Ενοπλες Δυνάμεις, στην Αστυνομία, στους δημοσίους υπαλλήλους και θα τους καλεί να πάρουν στα χέρια τους τις τύχες της χώρας. Ακολούθως, οι δυνάμεις της Αριστέρας που εκπροσωπούνται στο Κοινοβούλιο θα παραιτηθούν, ώστε να οδηγηθούμε άμεσα σε εκλογές. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του Δ. Καζάκη, την εκλογική διαδικασία πρέπει να αναλάβουν οι δικαστές, όπως προβλέπει το Σύνταγμα, για να διασφαλιστεί ότι θα καταγραφεί η πραγματική βούληση του ελληνικού λαού. «Αν αφήσουμε τις εκλογές στον κ. Παπαδήμο και την κυβέρνησή του, η βία και νοθεία του ’61 θα μοιάζουν με παιδική χαρά», τονίζει ο ίδιος στο newsbomb.gr.
Ο κ. Καζάκης δε μιλά για συνταγματική εκτροπή –όπως σπεύδει να ξεκαθαρίσει: «Το αντίθετο. Μιλώ για την περιφρούρηση του Συντάγματος, κατά το ακροτελεύτιο άρθρο του, το 120, σε μια κατάσταση χειρότερη από χούντα. Του Συντάγματος, που παραβιάζουν τα κόμματα και η κυβέρνηση».
«Αν δεν κινηθούμε γρήγορα», υπογραμμίζει ο γνωστός αναλυτής, «θα χυθεί αίμα. Όχι μόνο από τους πραιτοριανούς της κυβέρνησης, αλλά από τον ίδιο τον κόσμο που πλέον δε θα έχει καμία ελπίδα. Διότι, αν εφαρμοστούν όλα αυτά τα μέτρα, σε δυο-τρεις μήνες οι μισοί Ελληνες δε θα έχουν να φάνε. Όταν άνθρωποι αυτοκτονούν καθημερινά γύρω μας, όταν βλέπουν τα παιδιά τους να πεθαίνουν επειδή δεν έχουν γάζες τα νοσοκομεία, πόσο δύσκολο είναι να γυρίσει η βίδα του κόσμου και να έχουμε αιματοκύλισμα;».
kazakis333
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Δ. Καζάκη στο newsbomb.gr:
Κ. Καζάκη, χτες είχαμε διαδηλώσεις, φωνές, επεισόδια, φωτιές. Το νέο μνημόνιο, όμως, πέρασε ακάθεκτο από τη Βουλή. Στα στόματα όλων των Ελλήνων, η ερώτηση είναι μία: «Και τώρα τι γίνεται;».
Υπάρχει τεράστιο ζήτημα. Η χώρα δεν έχει κυβέρνηση. Στην ουσία. Οχι μόνο σε επίπεδο πρωθυπουργικού ανασχηματισμού, επειδή παραιτήθηκαν κάποιοι υπουργοί. Εχουμε παραδώσει τη χώρα ολοσχερώς στους ξένους δανειστές. Τώρα είναι η ώρα, οι δυνάμεις που αντιτάχθηκαν σε όλο αυτό να συγκροτήσουν ένα ενιαίο μέτωπο.
Πώς μπορεί να γίνει αυτό;
Με μια κοινή δήλωση. Να εκφράσουμε την αντίθεση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. Και περί της πλειοψηφίας πρόκειται, παρότι οι πραιτοριανοί της κυβέρνησης έκαναν ό,τι μπορούσαν για να μη φανεί η χτεσινή λαοθάλασσα. Ηταν η μεγαλύτερη συγκέντρωση από την απελευθέρωση, και είναι πραγματικά κρίμα που μπαχαλάκηδες και πραιτοριανοί κατάφεραν, με τις γνωστές τακτικές τους, να μη φτάσει ο κόσμος στην πλατεία Συντάγματος.
Τι θα λέει αυτή η κοινή δήλωση;
Θα καλέσουμε τις Ενοπλες Δυνάμεις να τεθούν σε επαγρύπνηση και επιχειρησιακή ετοιμότητα, παραμένοντας μέσα στα στρατόπεδα. Θα καλέσουμε την Αστυνομία να συλλάβει το δοτό πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τύποις. Θα καλέσουμε τους δημοσίους υπαλλήλους, στο χώρο της εργασίας τους, να αναλάβουν τη δημόσια διοίκηση. Προσέξτε: δε μιλώ για συνταγματική εκτροπή. Το αντίθετο. Πρόκειται για μια κίνηση περιφρούρησης του Συντάγματος, βάσει του ακροτελεύτιου άρθρου του 120, διότι αυτά τα μέτρα δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστούν!
Διότι είναι αδιανόητο ακόμη και να το σκεφτώ ότι η χώρα θα συνεχίσει με ένα τέτοιο πρωθυπουργό, με μια τέτοια διακυβέρνηση. Ποιος αποδέχεται σήμερα τον Βενιζέλο ως υπουργό Οικονομικών, την ώρα που το κόμμα του κατέρρευσε; Ποιος αποδέχεται τον Αντώνη Σαμαρά που έλεγε χτες αυτές τις κουταμάρες περί ανάπτυξης της χώρας, τις οποίες ο ίδιος κατήγγειλε πριν από λίγους μήνες;
Ποιοι θα υπογράφουν ένα τέτοιο κείμενο;
Οι ηγεσίες της Αριστεράς θα πρέπει αναλάβουν την ιστορική ευθύνη σε συντονισμό με τις υπόλοιπες δυνάμεις που αντιτάχθηκαν σε όλο αυτό. Οι δυνάμεις της Αριστεράς, που αντιτάχθηκαν στα μνημόνια, πρέπει να παραιτηθούν από το Κοινοβούλιο, ώστε να μη νομιμοποιούν με την παρουσία τους μια εκτεθειμένη στον ελληνικό λαό κυβέρνηση.
Και, άρα, να οδηγηθούμε σε εκλογές.
Δε φτάνει αυτό. Πρέπει και να περιφρουρήσουμε αυτές τις εκλογές. Γιατί, αν τις αφήσουμε να διεξαχθούν υπό τον Λουκά Παπαδήμο και την κυβέρνησή του, τότε η βία και νοθεία του ’61 θα μοιάζουν με παιδική χαρά.
Με ποιον τρόπο θα περιφρουρηθούν οι εκλογές;
Όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα. Να αναλάβουν οι δικαστές. Ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου, ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας να αναλάβουν τη διεξαγωγή των εκλογών, χωρίς τη διαμεσολάβηση της Singular ή οποιουδήποτε άλλου ιδιώτη καταμετρητή ψήφων. Ωστε να διασφαλίσουμε ότι το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που πραγματικά ψήφισε ο ελληνικός λαός.
Να συμπεράνω ότι έχετε αναλάβει προσωπικά την πρωτοβουλία να έρθετε σε επαφή με την κυρία Παπαρήγα και τον κ. Τσίπρα και να τους καταθέσετε την πρότασή σας;
Ναι. Βρίσκομαι ήδη σήμερα σε μια διαδικασία συνεννόησης με την κυρία Παπαρήγα και αύριο θα κάνω το ίδιο και με τον κ. Τσίπρα. Οι επαφές με τις υπόλοιπες, εξωκοινοβουλευτικές, δυνάμεις που βλέπουν θετικά μια τέτοια προοπτική έχουν ολοκληρωθεί νωρίτερα.
Σε περίπτωση που οι δύο ηγέτες δε δεχτούν την πρότασή σας και κινηθούν πιο «θεσμικά» -όπως έχουν κάνει μέχρι τώρα- τι προβλέπετε ότι θα συμβεί;
Να το ξεκαθαρίσω: Η πρότασή μου είναι μεν ακραία, αλλά είναι και θεσμική. Πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουν ότι δε ζούμε μια ομαλή κοινοβουλευτική περίοδο. Στόχος της πρότασης είναι η τήρηση του Συντάγματος, ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα. Αν δεν κινηθούμε γρήγορα, ακριβώς για να προστατεύσουμε το Σύνταγμα που παραβιάζεται από κόμματα και κυβέρνηση, θα χυθεί αίμα. Όχι μόνο από τους πραιτοριανούς, αλλά και από τον κόσμο που πια δε θα έχει καμία ελπίδα.
Η Αριστερά πρέπει να σκεφτεί ώριμα. Διότι, τι είναι η Αριστερά, αν όχι μια δύναμη ανατροπής; Ανατροπής, μιας κατάστασης που είναι χειρότερη από χούντα; Γιατί υπάρχουν, αν όχι γι’ αυτό;
Προσέξτε: δε λέμε να ενωθούμε. Δεν είναι αυτή η πρότασή μας. Μιλάμε για μια σύμπραξη, ώστε να οδηγηθούμε σε εκλογές. Ενόψει της κάλπης, κάθε κόμμα ξεχωριστά θα καταθέσει τις προτάσεις του και θα αποφασίσει ο ελληνικός λαός.
Ουσιαστικά, λέμε να εκβιάσουμε τους εκβιαστές και τους τρομοκράτες. Λέμε να προχωρήσουμε σε μα εκλογική διαδικασία που θα διασφαλίζει ότι θα καταγραφεί η πραγματική βούληση του ελληνικού λαού, γιατί αν την αφήσουμε στα χέρια αυτών των κυρίων…
Κι αν αυτό δε γίνει; Τι φέρνει η επόμενη μέρα, η εποχή του νέου μνημονίου, για τον Ελληνα πολίτη;
κ. Χριστοφορίδη, αν εφαρμοστεί το συγκεκριμένο μνημόνιο και τα άλλα μέτρα που έρχονται, μετά από δύο-τρεις μήνες η κατάσταση στην Ελλάδα θα είναι αβίωτη. Είναι ζήτημα αν ο μισός πληθυσμός θα μπορεί να τραφεί. Αν θα έχει, δηλαδή, την αγοραστική δύναμη να αγοράσει έστω και τα απαραίτητα. Μην ξεχνάτε ότι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, 3 εκατομμύρια Ελληνες ζούσαν κάτω από το όριο της φτώχειας το 2010. Προσθέστε σε αυτούς, τους ακόμη περισσότερους του 2011 και του 2012. Ο χειμώνας που ζούμε είναι χειρότερος από αυτόν του ’41-’42. Γνωρίζω προσωπικά την περίπτωση μιας 27χρονης μητέρας που αυτοκτόνησε, αφού αναγκάστηκε να κλείσει το ψιλικατζίδικό της και ο άντρας της ήταν άνεργος. Μιλάμε για αίμα που ήδη τρέχει. Καθημερινά. Ποιος εμποδίζει τους ανθρώπους που βλέπουν τα παιδιά τους να πεθαίνουν επειδή δεν έχουν γάζες τα νοσοκομεία… Πόσο δύσκολα μπορεί να στρίψει η βίδα του κόσμου και το αίμα να χυθεί ποτάμια;

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Άδωνις Γεωργιάδης : «Είμαι φουλ μνημονιακός»...Θα τολμήσεις να ξαναβγείς στο δρόμο να ζητήσεις ψήφο ρε ξεφτιλισμένε;


σ.σ.netakias – Τελικά κατάλαβα ότι ο Υπουργός, δεν υπάρχει περίπτωση να διαβάζει τα βιβλία που πουλάει! Δεν υπάρχει σας λέω! Καλός έμπορος είναι, και σαμπουάν να του δώσεις θα το πουλήσει, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να τα διαβάζει!

Γιατί αν διάβαζε πχ. Ηρόδοτο θα είχε πάρει τ’αυτί του κάποιον Λεωνίδα (όχι τον αδελφό του), κάποιον Θεμιστοκλή ή κάποιον…Λυκίδη, που μέσα στην Εκκλησία του Δήμου, αντίθετα από τον Θεμιστοκλη, δήλωσε Μνημονιακός για να…σώσει την Πατρίδα αλλά οι Αθηναίοι τον πήραν με τις πέτρες! Ενώ οι σύγχρονοι Αθηναίοι έκαναν κυβέρνηση…"σωτηρίας" κι αυτόν Υπουργό! ΑΝ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ!

Από το BHMA FM και iefimerida.gr
Την πεποίθηση του ότι δεν φταίει το Μνημόνιο για την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, αλλά η κυβέρνηση Παπανδρέου που δεν εφάρμοσε πλήρως ότι ζητούσαν οι δανειστές μας επανέλαβε σήμερα ο υφυπουργός Ανάπτυξης για θέματα Ναυτιλίας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Μιλώντας σήμερα στον ραδιοφωνικό σταθμό BHMA FM, ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι ο Γιώργος Παπανδρέου γνώριζε την τραγική κατάσταση στην οποία ήταν η οικονομία της Ελλάδας πριν τις εκλογές του 2009, καθώς ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής είχε ενημερώσει τους πολιτικούς αρχηγούς σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις, ωστόσο πήγε στις εκλογές με πρόγραμμα παροχών για να τις κερδίσει.
Μάλιστα, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε πως στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους αρχηγούς ο Κώστας Καραμανλής είχε πει ότι «αν δεν πάρουμε μέτρα τώρα σε ένα χρόνο θα είναι εδώ το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο», ενώ θύμισε ότι και ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας είχε πει στην Βουλή -πολύ πριν τις εκλογές- ότι αν δεν ληφθούν μέτρα η Ελλάδα δεν θα μπορεί να δανειστεί από τις αγορές. «Αυτά τα είχα ακούσει εγώ στη Βουλή, αλλά δεν τα ήξερε ο Γιώργος Παπανδρέου;» ρώτησε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης.
Στη συνέχεια, ο υφυπουργός υπεραμύνθηκε του Μνημονίου τονίζοντας ότι έχει διαβάσει το Μνημόνιο και το πιστεύει. Όπως είπε, στην Ελλάδα είναι σύνηθες να ψάχνουμε αποδιοπομπαίο τράγο -στην περίπτωση αυτή το Μνημόνιο και η Τρόικα- και υπογράμμισε ότι δεν θα μάθουμε ποτέ αν το Μνημόνιο θα ήταν επιτυχές αφού η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν το εφάρμοσε ποτέ. Το αρχικό Μνημόνιο -είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης- είχε δύο σκέλη: αφ’ ενός την περικοπή δαπανών και αφ’ ετέρου τις αποκρατικοποιήσεις και την αύξηση των εσόδων. Το ΠΑΣΟΚ, είπε ο κ. Γεωργιάδης, έκανε το πρώτο, δηλαδή έκοψε μισθούς κλπ, αλλά δεν έκανε ποτέ αποκρατικοποιήσεις ούτε αύξησε τα έσοδα.

«Δεν υπάρχει κράτος»
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην αρχή της ραδιοφωνικής του συνέντευξης στο Βήμα FM, ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι στην Ελλάδα «δεν υπάρχει κράτος» καθώς τίποτα δεν μπορεί να προχωρήσει στην κρατική μηχανή χωρίς να παρέμβει ο αρμόδιος υπουργός. Όπως εξήγησε, αυτό οφείλεται στο ότι τα δύο κόμματα που κυβέρνησαν τα τελευταία χρόνια σκόπιμα δημιούργησαν ένα κράτος πελατειακό για να μπορεί ο πολιτικός να παίζει το ρόλο του διαμεσολαβητή.

olympia.gr

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Τι άλλο θα πει αυτός ο ξεδιάντροπος; Καρατζαφέρης : "Με πίεσαν οι εκδότες να μπω στην κυβέρνηση!"













Παλιά τραβούσε την προσοχή όλων των τηλεθεατών. Σήμερα έχει γίνει ένας.... «Φούφουτος» του συστήματος!

Μιλώντας στο kontra channel λέει μεταξύ άλλων "Αν είναι να επιζήσουμε να πουλήσουμε τον εαυτό μας και στον διάολο". ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΜΕ ΑΝΑΙΔΕΙΑ! Να θεωρεί ότι η εκποίηση της Ελλάδας και η πτώχευση των νοικοκυριών είναι ότι θεάρεστο μπορεί να προσφέρει ο ίδιος ως ευπατρίδης για την Ελλάδα πόρνη , όπως την κατάντησαν τα γουρούνια του ΛΑ.Ο.Σ. και οι συνεργάτες του στην εγχώρια τρόικα που στηρίζει τη ΧΟΥΝΤΑ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ!!!

"Σώνουμε την χώρα να μην πτωχεύσει! Ακόμα και οι μισθοί ή οι συντάξεις που δίνονται, ακόμα και αυτά τα λίγα, εάν πτωχεύσουμε δεν θα τα έπαιρναν οι έλληνες. Η νέα δανειακή σύμβαση θα σώσει την Ελλάδα..." είπε, και σε ότι αφορά τις εκλογές ζήτησε να γίνουν μετά το Φθινόπωρο…

Σε ότι αφορά την συμμετοχή του στην προδοτική κυβέρνηση είπε ότι τον πίεσαν οι εκδότες, και για να μην φανεί…μόνος του ,έβαλε και τον… Σαμαρά στον εκβιασμό!

ixnos

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Σοκ Χρυσοχοϊδη: «Τι; Είμαι γραμμένος στο ΠΑΣΟΚ;»


Μια σπάνια τηλεοπτική στιγμή έζησαν όσοι παρακολούθησαν τη σημερινή συνέντευξη του υπουργού Ανάπτυξης κ. Χρυσοχοϊδη, ο οποίος κατέρρευσε μόλις ανακάλυψε ότι είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ!

Η έκφραση του υπουργού Ανάπτυξης, μόλις συνειδητοποίησε πως είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ (του οποίου μόλις είχε παραδεχθεί πως δεν είχε καν διαβάσει το καταστατικό), είναι σχεδόν αδύνατον να περιγραφεί: Όταν του το ανακοίνωσαν οι δημοσιογράφοι στον αέρα, έμεινε για λίγες στιγμές κεραυνοβολημένος και στη συνέχεια βύθισε το πρόσωπό του ανάμεσα στα χέρια του και φώναξε με «σπάσιμο απόγνωσης» στη φωνή: «Πότε έγινε αυτό ρε γαμώτο και δεν με ρώτησε κανείς;»
Εσπευσμένα οι δημοσιογράφοι διέκοψαν για διαφημίσεις και όταν μετά από λίγο επαλήλθε η κανονική ροή στο πρόγραμμα, ο κ Χρυσοχοϊδης δήλωσε ότι τουλάχιστον εκείνος είναι ειλικρινής και δεν υποκρίνεται όπως τόσοι άλλοι συμμαθητές του, ότι έχει διαβάσει τα μαθήματά του. 
Πάντως, πολιτικοί παρατηρητές, αμέσως μετά το τέλος της εκπομπής, δήλωσαν ότι ο υπουργός Ανάπτυξης, με την αντίδρασή του αυτή, φέρνει ξανά στην επιφάνεια το ευαίσθητο ζήτημα του ορίου ηλικίας στην στρατολόγηση υπουργών, ώστε να είναι τουλάχιστον σε θέση να διαβάζουν και να γράφουν.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, πως πολλοί συνάδελφοι του κ. Χρυσοχοϊδη, ήταν ιδιαίτερα εξοργισμένοι μαζί του, γιατί καταλάβαιναν ότι τώρα θα έπρεπε να κάτσουν να διαβάσουν τουλάχιστον το καταστατικό του κόμματος για να μην τους πιάσουν αδιάβαστους οι υποψιασμένοι πλέον δημοσιογράφοι.

ΠΗΓΗ: Moufanet

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ..


Για πρώτη φορά ο Καμμένος ομολόγησε ότι είναι τρελός. "Τρελός είμαι. Να φύγεις από ένα μεγάλο κόμμα για να ιδρύσεις ένα μικρότερο σημαίνει ότι είσαι τρελός", η διαπίστωση για τον εαυτό του. Άλλα όμως ήταν τα σημαντικά που είπε το πρωί στον ΑΝΤ1 ο... Καμμένος. Βλέπει τη δημιουργία ενός νέου κόμματος με τη νεοφιλελεύθερη τάση της Ν.Δ. και την κεντρώα του ΠΑΣΟΚ. Ως παράδειγμα έφερε την χθεσινή εκδήλωση στην οποία μίλησαν η Άννα Διαμαντοπούλου και ο Κωστής Χατζηδάκης. Το έλεγε από παλιά ο Καμμένος για τη δημιουργία ενός τέτοιου κόμματος. Και μάλλον θα δικαiωθεί έτσι όπως πάνε τα πράγματα...





fimotro

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Το απόρρητο σχέδιο διάλυσης κρατών!


Δείτε την συνέντευξη με τον Δημοσιογράφο-Αναλυτή / Συγγραφέα Δημήτρη Κωνσταντακόπουλο. Όσα λέει ο κ.Κωσταντακόπουλος, συγκρίνετε τα με τα όσα από το πρωί άρχισαν να μας πιπιλάνε, από χρεοκοπία μέχρι καταστροφή αν δεν υπογράψουμε οτι μας ζητάνε και θα δείτε όλο το έργο από την ταινία προσεχώς μπροστά σας!

Και πάλι μπράβο στο ΚΡΗΤΗ-TV! Αλήθεια αυτά τα βλέπουν τίποτα πολιτικοί από όσους δηλώνουν έντιμοι και εγκλωβισμένοι, για να μας πουν τώρα έστω τι θα κάνουν; 





http://emprosdrama.blogspot.com/2012/01/blog-post_17.html

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Υμνητής του Καραμανλή, κόλαφος για Παπαδήμο-Παπανδρέου-Χρυσοχοϊδη και μνημόνιο ο Παυλόπουλος!


Λέτε να διαγραφεί;
Ή μήπως να περιμένουμε καμία κίνηση–έκπληξη;;

Και τι δεν είπε ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Καθηγητής Προκόπης Παυλόπουλος, σε συνέντευξή του στο SKAI και συγκεκριμένα στον δημοσιογράφο Βασίλη Κουφόπουλο!

Πρώτα-πρώτα κατήγγειλε ευθέως την πολιτική της κυβέρνησης Παπαδήμου για τα φορολογικά τεκμήρια, λέγοντας ότι όχι μόνον είναι κατάφωρα αντισυνταγματικά αλλά οδηγούν σε κοινωνική έκρηξη. Με αυτή την ευκαιρία τόνισε ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου, μ’ αυτή την πολιτική είναι ουσιαστικά συνέχεια της καταστροφικής κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου.

Με την ίδια αφορμή ο Προκόπης Παυλόπουλος τόνισε ότι υπό τα δεδομένα αυτά η διενέργεια εκλογών επιβάλλεται άμεσα. Διαφορετικά τίθεται, εκτός από την τραγική οικονομική κρίση, και μείζον ζήτημα Δημοκρατίας!!

Εκεί όμως που ο Παυλόπουλος έδωσε «τα ρέστα» του ήταν όταν επισήμανε πως η κυβέρνηση Παπαδήμου είναι ανίκανη να αντιμετωπίσει την κρίση, έχοντας στους κόλπους της όλους τους αποδεδειγμένα αποτυχημένους υπουργούς του Γιώργου Παπανδρέου!!!

Και το κορυφαίο: Όταν ο Βασίλης Κουφόπουλος άφησε να νοηθεί ότι ο ίδιος ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ομολόγησε πως δεν ήταν η κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή –την οποία ο Προκόπης Παυλόπουλος υπερασπίσθηκε με τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία όπως πάντα- αλλά η κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου που οδήγησε τον τόπο εδώ που έφθασε, ο Προκόπης Παυλόπουλος ξεσπάθωσε: Ποιος κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης; Αυτός δεν ήταν που υπήρξε «υμνητής» του «λεφτά υπάρχουν», «εραστής του Μνημονίου» και «απολογητής» του ανεκδιήγητου δημοψηφίσματος, αφού πήρε σβάρνα τα κανάλια για να υπερασπισθεί την επιλογή του Αρχηγού του, που διέσυρε τη χώρα;

Για να καταλήξει ο Προκόπης Παυλόπουλος: Αν ο κ. Χρυσοχοΐδης και οι άλλοι υπουργοί –δελφίνοι νομίζουν ότι με τέτοιες συμπεριφορές θα σώσουν το «πολιτικό τους σαρκίο», πλανώνται πλάνην οικτράν. Όλοι τους, μηδενός εξαιρουμένου, είναι συνυπεύθυνοι με τον Γ. Παπανδρέου για τον κατήφορο στον οποίο μας οδήγησαν.

Ε ρε γλέντια… Να δούμε αν στη Συγγρού θα δουν με «καλό μάτι» το ξέσπασμα Παυλόπουλου. Βάζουμε στοίχημα; Και αν διαφωνούν δύσκολα θα μπορούσαν να πουν κάτι άλλο, όταν ο Παυλόπουλος απλώς λέει τα πράγματα με το όνομά τους!


http://fonaklas.blogspot.com/2011/12/blog-post_6561.html

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος: Εμπαθής και με πολιτικές σκοπιμότητες η απόφαση προφυλάκισης του Ηγουμένου Εφραίμ!


Βαρυσήμαντη παρέμβαση του Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικολάου στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ. Μεταξύ άλλων, ο θαρραλέος Επίσκοπος τονίζει πως:

- Η απόφαση προφυλάκισης εμπεριέχει σκοπιμότητες από πολιτικούς και εκκλησιαστικούς κύκλους.
- Ο ιατροδικαστής που εξέτασε τον π. Εφραίμ θα έπρεπε να μας πει αν τον βρήκε να ζει σε ένα απλό κελί ή σε παλάτια, όπως άλλοι πραγματικοί απατεώνες.

- Η Εκκλησία δεν φοβάται τις φυλακές, αφού από την εποχή του Χριστού και των Αποστόλων μέχρι σήμερα, έχει μέλη της φυλακισμένους.
- Κάποιοι ενοχλήθηκαν από την συγκλονιστική παρουσία εκατομμυρίων Ρώσων στο πρόσφατο προσκύνημα της Τιμίας Ζώνης και θέλουν να καταστρέψουν τις ελληνορωσικές σχέσεις.
- Την ώρα που η “δικαιοσύνη” δίνει χάρη και αποφυλακίζει εγκληματίες, ετοιμάζεται να γεμίσει τις φυλακές με μοναχούς.
- Η υπόθεση χρησιμοποιείται από εκείνους που κατέστρεψαν και διέφθειραν τον τόπο, προκειμένου να καλύψουν τις βρωμιές τους, χτυπώντας παράλληλα την Ορθοδοξία.

- Με την φυλάκισή του ο π. Εφραίμ θα ανέλθει τον Γολγοθά της δόξης.


Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Περήφανος για τη διακυβέρνησή του ο Κύπριος πρόεδρος Χριστόφιας

Περήφανος, για τη διακυβέρνηση της Κύπρου στα τέσσερα χρόνια της προεδρίας του, δηλώνει ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας.


Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Χαραυγή», ο πρόεδρος Χριστόφιας αναφερόμενος στο Κυπριακό τονίζει ότι η κυβέρνηση έχει αναλάβει πληθώρα πρωτοβουλιών και υποστηρίζει ότι η Κύπρος «βγήκε από την γωνία, στην οποία βρέθηκε, άδικα βέβαια, μετά το δημοψήφισμα του 2004». Δόθηκε μεγάλη μάχη, προσθέτει, για να μεταπειστεί η διεθνής κοινότητα για την καλή θέληση και την αποφασιστικότητα της ελληνοκυπριακής πλευράς για λύση του Κυπριακού.

Αναφερόμενος στην οικονομική κρίση, ο πρόεδρος Χριστόφιας επισημαίνει ότι «είχε καταστροφικές συνέπειες για ολόκληρες χώρες και λαούς, αλλά στον τόπο μας η κυβέρνηση την αντιμετωπίζει, χωρίς να ρίχνει αποκλειστικά τα βάρη και να δημιουργεί συνθήκες δυστυχίας στον απλό άνθρωπο». Επίσης, προσθέτει ότι σε πλείστες όσες χώρες υπήρξε κρίση του συστήματος κοινωνικών ασφαλίσεων, ενώ στην Κύπρο η κυβέρνηση διασφάλισε τη βιωσιμότητά του.

Στην ίδια συνέντευξη, ο πρόεδρος Χριστόφιας χαρακτηρίζει απαράδεκτες τις παρεμβάσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου Χρυσοστόμου στην πολιτική και τον καλεί να τις τερματίσει.

www.kathimerini.gr

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Θεωρία ή ο πραγματικός λόγος που δολοφονήθηκε ο John F.Kennedy;

Πολλοί αναρωτιούνται ακόμη και σήμερα γιατί δολοφονήθηκε ο John Kennedy. Ποιον ενόχλησε τόσο πολύ που να θέλει να τον βγάλει από τη μέση γιατί του χαλούσε τα σχέδια. Ίσως αυτό το βίντεο δίνει μια ιδέα...



Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Καραμανλής: "Έζησα σε καραντίνα μέχρι το βράδυ των εκλογών!"...Αυτές και άλλες συνταρακτικές αποκαλύψεις αύριο!


Αθέατες πλευρές της πτώσης του Κώστα Καραμανλή έρχονται στο φως, με τον πρώην πρωθυπουργό να δίνει λεπτομέρειες για την περίοδο πριν από τη διενέργεια των εκλογών.
Σε αφιέρωμα του Γιώργου Τράγκα με τίτλο "242 μέρες ομηρίας" στο περιοδικό CRASH που κυκλοφορεί περιέχονται εξομολογήσεις του Κώστα Καραμανλή για την περίοδο που προηγήθηκε των εκλογών του Οκτωβρίου του 2009.
Ο Κώστας Καραμανλής φέρεται να λέει ότι έζησε σε καραντίνα  για πολύ μεγάλο διάστημα μέχρι το βράδυ των εκλογών.
Το περιοδικό συνδέει τις εξομολογήσεις του Κώστα Καραμανλή με τα wikileaks και τα μηνιαία δελτία της ΕΥΠ που έπαιρνε στα χέρια του!

Αλλαγή ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ ζητά ευθέως η Εύα Καϊλή


Αλλαγή ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ ζητά η Εύα Καϊλή
Να προχωρήσει το ΠΑΣΟΚ άμεσα στην αλλαγή ηγεσίας ζήτησε σήμερα η βουλευτής του κινήματος Εύα Καΐλή και μίλησε για ανάγκη μιας καινούριας αρχής.
Συγκεκριμένα, μιλώντας σήμερα το πρωί στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Πρώτη Γραμμή», η Εύα Καΐλή είπε ότι «υπάρχει θέμα για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ και θα ανοίξουν οι εσωκομματικές διαδικασίες» και συνέχισε τονίζοντας ότι «χρειάζεται αλλαγή για να μεταφερθεί η προσοχή του κόσμου σε νέα ζητήματα, χρειάζεται μία καινούρια αρχή».
Στη συνέχεια, η Εύα Καϊλή έριξε τα βέλη της εναντίον των 12 βουλευτών -ανάμεσά τους και ο Χάρης Καστανίδης-  που σε επιστολή τους πριν από λίγες ημέρες έκαναν λόγο για «υπονόμευση» του Γιώργου Παπανδρέου εκ των έσω. «Απόρησα με το κείμενο των 12 δεν το θεωρώ διόλου τιμητικό. Κάποιοι δεν μπορούν να αντέξουν ότι ο κ. Παπανδρέου είχε το σθένος να πάρει πίσω το δημοψήφισμα. Αν έχεις χάσεις την επαφή σου με την κοινωνία χρειάζεσαι συνωμοσιολογία. Δεν μπορείς να εκβιάζεις και να διχάζεις τον κόσμο» είπε χαρακτηριστικά και κατέληξε λέγοντας ότι «μας έχει ξεπεράσει η κοινωνία».
Η Εύα Καϊλή καταφέρθηκε και πάλι -το είχε κάνει και χτές στο Βήμα FM- κατά του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Σωκράτη Ξυνίδη για όσα είπε περί «καλτσοδέτας» επαναλαμβάνοντας ότι ο υπουργός πρέπει να της ζητήσει συγγνώμη για τη σεξιστική όπως είπε συμπεριφορά του. «Σε ένα κόμμα δημοκρατικό είναι υγιές να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, το ζήτημα με τον κ. Ξυνίδη είναι ζήτημα ηθικής τάξης και όχι προσωπικό», είπε η κ. Καϊλή.

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Υποψήφιος "εθνοσωτήρας" made in USΑ και ο Χρυσοχοϊδης!


"Γι’ αυτό το κράτος που γενά τα ξέστρωτα γαϊδούρια,
σικτίρ στα χρόνια τα παλιά, σικτίρ και στα καινούργια!
Δυστυχία σου Ελλάς, με τα τα τέκνα που γεννάς,
Ω Ελλάς σπουδαία χώρα, τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα!
"
 (Γ. Σουρής)

O κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μόλις αφίχθηκε στην Ελλάδα και θέτει έμμεσα υποψηφιότητα για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Λείποντας τόσα χρόνια εκτός Ελλάδας, δεν γνώριζε τίποτα για διαφθορά, κομματικά θαλασσοδάνεια, μνημόνιο κλπ. Εκτιμούμε ότι θα έχει συνωνυμία με τον γνωστό υπουργό...Χρυσοχοΐδη, γεγονός που προβληματίζει και τον Αλέξη, που μπέρδεψε την "γραμμή" της πρεσβείας στην Αθήνα και δεν ξέρει αν πρέπει να γράψει ή όχι για να τον προωθήσει!

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: «Δεν με ενδιαφέρει πως θα ονομάζεται το κράτος των Σκοπίων» (Εφημερίδα "Το Βήμα" 28/11/2004)
Ο τότε Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης για το ζήτημα της πΓΔΜ, με αφορμή την αναγνώρισή της από τις ΗΠΑ ως "Δημοκρατία της Μακεδονίας", απαντώντας σε ερώτηση του κ. Αλέξη Παπαχελά, δηλώνει απερίφραστα ότι «δεν τον ενδιαφέρει πως ακριβώς θα ονομάζονται τα Σκόπια» και ότι «η Ελλάδα δεν απειλείται από όποια ονομασία και αν πάρει η γειτονική χώρα» (!!!).

Χαρακτηρίζει επίσης τον αντιαμερικανισμό "εθνικό σπορ" που εκτρέφεται στους κόλπους της λαϊκής Δεξιάς, του πλέον συντηρητικού και αντιδραστικού κομματιού της ΝΔ! «Ο αντιαμερικανισμός έχει γίνει το εθνικό μας σπορ μετά το ποδόσφαιρο. Από τη μια ζούμε αμερικανικά, χωρίς όμως να έχουμε υιοθετήσει τα θετικά στοιχεία και πρότυπα του αμερικανικού τρόπου ζωής, και από την άλλη αποδίδουμε στην Αμερική όλα τα κακά της μοίρας μας», δηλώνει στον Αλέξη Παπαχελά ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης!
Πηγή: Ομογενειακή εφημερίδα των ΗΠΑ ΚΑΛΑΜΙ