Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

"Εγώ μ...ας ήμουν που δεν έστελνα τα ΜΑΤ στην Κερατέα";

Έντονες φήμες κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες στα δημοσιογραφικά γραφεία, ότι προχθές το βράδυ πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, υπό τον υπουργό Χρήστο Παπουτσή, στην οποία εξετάστηκε η κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες μέρες στην Κερατέα.

Προβληματισμένος έντονα δείχνει να είναι ο υπουργός, σύμφωνα με τις ίδιες παντα πληροφορίες, καθώς δεν περίμενε ότι οι Δυνάμεις Καταστολής, θα συναντούσαν τοσο μεγάλη αντίσταση από τους κατοίκους της Κερατέας.
Οι ίδιες φήμες, που φαίνεται ότι  τελικά δεν είναι φήμες αλλά πραγματικότητα, κάνουν λόγο και για την παρουσία  του πρώην υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδή, ο οποίος εξέφρασε την άποψη ότι "κακώς ενεπλάκη η αστυνομία και εστάλησαν τα ΜΑΤ"!




"Εγώ μ.... ήμουν που δεν έστελνα τα ΜΑΤ όταν μου το είχε ζητήσει πέντε φορές ο Περιφερειάρχης; Πολύ κακώς εστάλησαν οι δυναμεις των ΜΑΤ στην Κερατέα. Αυτοί, είναι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ!!! Ξέρετε τι σημαίνει "ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ";

Υπενθυμίζουμε, ότι παλαιότερα, ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη ο Μ. Χρυσοχοϊδης, είχε δηλώσει ως προς την πιθανότητα να επιβληθεί ο Χ.Υ.Τ.Α. με τα ΜΑΤ, οτι "ΕΓΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΝΕΚΡΟ"!!!!!!!!!!
Αυτό που άρχισε να φαίνεται έντονα πλέον, είναι ότι στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στην ΓΑΔΑ υπάρχει έντονος προβληματισμός, καθώς στην Κερατέα, αντί να εκτονώνεται η κατάσταση, υπάρχει κλιμάκωση του αγώνα και της αντίστασης των κατοίκων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου