Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Τη Χρυσή Μπάλλα για τρίτη συνεχή χρονιά κατέκτησε ο Messi



«Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για μένα που κέρδισα αυτό το βραβείο. Το καλύτερο κομμάτι της παραλαβής τέτοιων βραβείων είναι όταν τα μοιράζομαι μαζί σας. Πιστεύω ότι το μεγαλείο αυτού του αθλήματος, το πιο όμορφου παιχνιδιού απ΄όλα, παραδίδεται από την ομάδα.

Έτσι, ομάδα μου, φαν μου, οικογένεια μου, φίλοι μου, συμπαίκτες μου. Αυτό το βραβείο είναι για όλους εσάς. Επίσης, θα ήθελα να ανταποδώσω την αγάπη σας και την εμπιστοσύνη σας. Όσο αισθάνομαι την υποστήριξη σας, δεν μπορώ να χάσω. Πασάρω την μπάλα κατευθείαν σε εσάς. Συγχαρητήρια και σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου