Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου: Απεργίες στα Μ.Μ.Μ.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η εβδομάδα που ακολουθεί (και όχι μόνο) θα είναι ιδιαίτερα ταλαιπωριακή. Με μια κίνηση ανωριμότητας, η κυβέρνηση κατέθεσε το νομοσχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών ΠΡΙΝ τελειώσει ο διάλογος με τους εργαζομένους, κοροϊδεύοντας τους, ουσιαστικά, ότι είχαν δήθεν δυνατότητα να το συζητήσουν με τον υπουργό.

Έτσι, τα σωματεία εργαζομένων της ΑΜΕΛ (Γραμμές μετρό 2 & 3) εξήγγειλαν 48ωρη απεργία για την Δευτέρα και την Τρίτη και της ΗΣΑΠ (Γραμμή μετρό 1) 24ωρη για την Δευτέρα.

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι στην ΕΘΕΛ (λεωφορεία) θα πραγματοποιήσουν
συνέλευση τη Δευτέρα 11:00 με 16:00 για να αποφασίσουν για το μέλλον των κινητοποιήσεων τους.

Σύμφωνα με το site των εργαζομένων της ΕΘΕΛ, το πρόγραμμα κινητοποιήσεων τους έχει ως εξής:


► 31-1-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00 ( και γενική συνέλευση )
► 1-2-2011 και 2-2-2011 48ωρη απεργία (1-2-2011 συγκέντρωση στην Ομόνοια και πορεία )
► 4-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 7-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 9-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 11-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 14-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00 ( και γενική συνέλευση )
► 24ωρη απεργία όταν θα πάει το νομοσχέδιο για ψήφιση

Ως γνωστόν, οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών θα καταγγείλουν τις απεργίες στην δικαιοσύνη, επομένως να είστε συνεχώς συντονισμένοι για αλλαγές της τελευταίας στιγμής!

Όλες οι κινητοποιήσεις, βέβαια, δεν έχουν κανένα
απολύτως νόημα πλέον, αφού η κατάθεση του νομοσχεδίου στην Βουλή σημαίνει ότι δεν υπάρχει σκέψη τροποποιήσης του και είναι θέμα χρόνου να γίνει νόμος του κράτους. Άλλωστε, πως να υπάρχει σκέψη τροποποίησης του, όταν φήμες κυκλοφορούν ότι ο πλέον αποτυχημένος οργανισμός του πλανήτη (και τον καλούμε αποτυχημένο γιατί ως τώρα δεν έχει καταφέρει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ αυτό που υποτίθεται οτι κάνει) που τιτλοφορείται ως "Διεθνές Νομισματικό Ταμείο - ΔΝΤ" θα προτείνει με τον ερχομό αυτή την εβδομάδα, την μερική ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου