Ηδη έχει παρατηρηθεί μείωση της τάξεως του 13%, η οποία αντιστοιχεί σε 5,1 δισ. ευρώ, εμφάνισαν οι γερμανικές εξαγωγές προς την Ελλάδα το 2011, σύμφωνα με …τον επικεφαλής Εξωτερικού Εμπορίου του Γερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Φόλκερ Τράιερ.
Η μικρότερη ζήτηση αφορά στα οχήματα και τις μηχανές.
Στην Ελλάδα το ρεύμα άρνησης αγοράς γερμανικών προϊόντων εντείνεται καθημερινά σε όλα τα επίπεδα από τις πωλήσεις τροφίμων στα σούπερ – μάρκετ, μέχρι τα γερμανικά αυτοκίνητα που πλέον έχουν καταρρακωθεί οι πωλήσεις τους…
Για το 2012 υπολογίζεται ότι οι μειώσεις των γερμανικών εξαγωγών θα ξεπεράσουν το 17% και το συνολικό ποσό τα 17 δισ. ευρώ. «Κομμένα πια τα δανεικά» λένε οι Γερμανοί, «κομμένα πια και τα γερμανικά προϊόντα» λένε οι καταναλωτές, όπου το σύνθημα είναι “Και το τελευταίο ευρώ οπουδήποτε αλλού εκτός από γερμανικά προϊόντα”…
Short URL: http://www.greenspot.gr/?p=8834
Ναι,είμαι σιγουρος οτι τα γερμανικ αυτοκινητα εχουν μειωμενη ζητηση λογο του εμπαρκο και οχι λογο τηw τιμης τους που σε σχεση με αλλα αυτοκινητα αλλων χωρων ειναι ακριβοτερα!
ΑπάντησηΔιαγραφή:P
Και επισης αναλογη ειναι και η μειωση εξαγωγων και απο αλλες χωρες προσ την δικη μας!
Αρα μηπως,λεω μηπως,αυτη η μειωση οφειλεται στην μειωση της αγοραστικης μας δυναμης?
Και ποτε επιτελους θα σταματησει αυτος ο λαικισμος για τους "κακους Γερμανους"?
Οι "συμμαχοι" μας (απο το παρελθον) Αγγλοι νομιζω οτι αξιζουν περοσσοτερη προσοχη απο οτι οι Γερμανοι!
;)