Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Η αθλιότητα του Μπουρούση


Ότι υπήρχε μαφία και αλητεία στο ποδόσφαιρο το ξέραμε χρόνια τώρα όλοι. Ότι ο υπόκοσμος καθόριζε τα πάντα στα γήπεδα (διαιτητές, αποτελέσματα, τιμωρίες, κ.λπ.) επίσης το ξέραμε. Έτσι, δεν εκπλαγήκαμε και πολύ με την παρέα Μπέου και «Μάκαρου» που πάνε τώρα πίσω από τα σίδερα.

Το πιο θλιβερό για μένα είναι αυτό που συνέβη με τον δίμετρο Μπουρούση με τον «τσάμπα μάγκα» του Ολυμπιακού που από τη μία μας απειλούσε με την απουσία του από την εθνική ομάδα μπάσκετ (γιατί δήθεν οι διαιτητές τον αδίκησαν σε κάποιον αγώνα του Ολυμπιακού ) έκανε χειρονομίες και παλικαρισμούς σε φιλάθλους αντίπαλης ομάδας του στιλ «ελάτε να πλακωθούμε εσείς όλοι μαζί και εγώ μόνος μου» και μετά έπαιρνε τον «Μάκαρο» τον γνωστό Μάκη Ψωμιάδη και τον εκλιπαρούσε να του στείλει την «ντόπα» του, το φάρμακο για να κάνει πρωταθλητισμό στους αγώνες για τα Play off του μπάσκετ.

Ξευτίλα! «Κύριε Μάκη μου τελείωσε το φαρμακάκι μου» τηλεφωνάει ο «τσάμπα μάγκας» σέντερ του Ολυμπιακού στον αξιότιμο κ. Μάκαρο ή «αγαπούλα» (όπως τον φωνάζουν οι φίλοι) ο οποίος τον διαβεβαιώνει: «Ναι αγορίνα μου στο στέλνω αύριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου