Ένα ιδιωτικό “ΚΕΠ” στην γειτονιά σας…
Ο Ξενοφώντας Στρατηγός είναι ένας νέος άνθρωπος 31 ετών που πριν τη κρίση εργαζόταν σαν εξωτερικός συνεργάτης στον κατασκευαστικό τομέα και ειδικότερα σαν σχεδιαστής αρχιτεκτονικών μελετών. Με τη κρίση, η δουλειά αυτή σχεδόν αφανίστηκε και πριν λίγα χρόνια μπήκε κι αυτός στον μακρύ κατάλογο των ανέργων.
Ο Ξενοφώντας Στρατηγός είναι ένας νέος άνθρωπος 31 ετών που πριν τη κρίση εργαζόταν σαν εξωτερικός συνεργάτης στον κατασκευαστικό τομέα και ειδικότερα σαν σχεδιαστής αρχιτεκτονικών μελετών. Με τη κρίση, η δουλειά αυτή σχεδόν αφανίστηκε και πριν λίγα χρόνια μπήκε κι αυτός στον μακρύ κατάλογο των ανέργων.
Για τον Ξενοφώντα το επίδομα ανεργίας όμως δεν μπορούσε να χωρέσει τα νεανικά του όνειρα και, αποφάσισε να δημιουργήσει μια δική του επιχείρηση με μηδαμινό κεφάλαιο και να τη δουλέψει μόνος του.
Έτσι δημιουργήθηκε η πρώτη εταιρία «θελημάτων» ή «delivery» στην Ελλάδα και ο Ξενοφώντας με τους συνεργάτες του πληρώνουν τους λογαριασμούς, πηγαίνουν για ψώνια, στήνονται στις ουρές εφοριών, μεταφέρουν πακέτα, φέρνουν ταινίες, φαγητό, τσιγάρα, φάρμακα ακόμα και τα αποτελέσματα ιατρικών εξετάσεων!
Έτσι δημιουργήθηκε η πρώτη εταιρία «θελημάτων» ή «delivery» στην Ελλάδα και ο Ξενοφώντας με τους συνεργάτες του πληρώνουν τους λογαριασμούς, πηγαίνουν για ψώνια, στήνονται στις ουρές εφοριών, μεταφέρουν πακέτα, φέρνουν ταινίες, φαγητό, τσιγάρα, φάρμακα ακόμα και τα αποτελέσματα ιατρικών εξετάσεων!
Αυτό όμως που κατάφερε ο εμπνευστής της πρωτότυπης αυτής ιδέας είναι το μηδενικό κόστος για τον πελάτη καθώς όπως εξηγεί στο protothema.gr «το κόστος των υπηρεσιών, το αναλαμβάνουν τα συνεργαζόμενα καταστήματα με αποτέλεσμα να είναι δωρεάν για τον τελικό καταναλωτή» .
Το πρώτο κατάστημα deliverit – είναι το όνομα της εταιρείας – άνοιξε το 2009 στο Δήμο της Ραφήνας «και από την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του έτυχε θετικότατης ανταπόκρισης από το σύνολο των κατοίκων της περιοχής, αμέριστης υποστήριξης από όλους τους καταστηματάρχες της περιοχής όπως επίσης και από ηγετικούς παράγοντες της τοπικής κοινωνίας».
Το πρώτο κατάστημα deliverit – είναι το όνομα της εταιρείας – άνοιξε το 2009 στο Δήμο της Ραφήνας «και από την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του έτυχε θετικότατης ανταπόκρισης από το σύνολο των κατοίκων της περιοχής, αμέριστης υποστήριξης από όλους τους καταστηματάρχες της περιοχής όπως επίσης και από ηγετικούς παράγοντες της τοπικής κοινωνίας».
Στόχος του Ξενοφώντα είναι μέχρι τα τέλη του 2014, να έχει επιτύχει την κάλυψη 100 δήμων της Αττικής και όλων των μεγάλων πόλεων της Ελλάδας.
Οι χρήστες των υπηρεσιών της deliverit μπορούν να παραγγέλλουν οτιδήποτε από οπουδήποτε θελήσουν, από ένα πακέτο τσιγάρα έως τα ψώνια από το κρεοπωλείο, το μανάβικο, το φαρμακείο, το καθαριστήριο, το ζαχαροπλαστείο, το video club κ.λ.π. και να τους παραδίδονται στην πόρτα τους άμεσα μέσα σε 15 με 35 λεπτά, ή να πληρώσουν λογαριασμούς ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ κ.λ.π. χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από το σπίτι ή την εργασία τους .
Το πρώτο εταιρικό κατάστημα στη Ραφήνα, σύμφωνα με τον εμπνευστή «έκανε απόσβεση κεφαλαίου μόλις μέσα στους πρώτους 14 μήνες λειτουργίας του έως το Δεκέμβριο του 2009 και το 2010 είχε αύξηση του τζίρου του κατά 84,52 % σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Το πρώτο τρίμηνο του 2011 είχε αύξηση του τζίρου του κατά 28,05 % σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2010, νούμερα εξωπραγματικά αν λάβουμε υπόψη μας το γενικό εξωτερικό περιβάλλον της οικονομίας στην Ελλάδα αλλά και την καινοτομική φύση των υπηρεσιών που προσφέρει» .
Το πρώτο εταιρικό κατάστημα στη Ραφήνα, σύμφωνα με τον εμπνευστή «έκανε απόσβεση κεφαλαίου μόλις μέσα στους πρώτους 14 μήνες λειτουργίας του έως το Δεκέμβριο του 2009 και το 2010 είχε αύξηση του τζίρου του κατά 84,52 % σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Το πρώτο τρίμηνο του 2011 είχε αύξηση του τζίρου του κατά 28,05 % σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2010, νούμερα εξωπραγματικά αν λάβουμε υπόψη μας το γενικό εξωτερικό περιβάλλον της οικονομίας στην Ελλάδα αλλά και την καινοτομική φύση των υπηρεσιών που προσφέρει» .
Η εταιρία του Ξενοφώντα είναι μια ζωντανή απόδειξη , ότι ακόμα και μέσα στη χειρότερη οικονομική κρίση και σε μία πολύ μικρή από άποψη δημογραφικών στοιχείων περιοχή όπως η Ραφήνα, υπάρχουν ευκαιρίες, αρκεί όπως λέει «να υπάρχει μια εμπνευσμένη ιδέα που να ικανοποιεί μια ουσιαστική ανάγκη των καταναλωτών με την καλύτερη δυνατή υλοποίηση και με όραμα για ένα καλύτερο μέλλον και αξία για όλους»…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου