Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Στο Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων η τρόϊκα και ο υπουργός...λαγός!

Όχι μόνο κράτησε μυστική από τα ΜΜΕ την επίσκεψη και τον έλεγχο που πραγματοποίησε η τρόικα στο Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, αλλά ο αρμόδιος Υπουργός Γιάννης Διαμαντίδης απέφυγε και κάθε συνάντηση με τους Ευρωπαίους οικονομικούς ελεγκτές της Ελλάδας!

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του nextok.blogspot.com, οι ελεγκτές της τρόικα είχαν ενημερώσει από την περασμένη Παρασκευή ότι επρόκειτο να επισκεφθούν το ΥΘΥΝΑΛ στην ακτή Βασιλειάδη.

Η επίσκεψή τους πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Απριλίου 2011. Ο Υπουργός Γιάννης Διαμαντίδης, ανέθεσε το θέμα της ενημέρωσης των ελεγκτών, στον Γ.Γ. του Υπουργείου Νικόλαο Λίτινα. Ο ίδιος δε, φρόντισε να μην εμφανιστεί προφανώς διότι δεν θα ήταν σε θέση να λάβει μέρος στις συζητήσεις λόγω… έλλειψης πτυχίου lower η έστω και intermediate!
Καμποτάζ – Λιμάνια – Ασφάλεια

Υπηρεσιακοί παράγοντες – ανάμεσά τους και αυτοί που έπρεπε να είχαν συνοδέψει τον κ. Διαμαντίδη στο ταξίδι του στο Μαϊάμι – ενημέρωσαν τους «υψηλούς» επισκέπτες για τα θέματα του ενδιαφέροντός τους. Κυρίως ζήτησαν λεπτομέρειες για την άρση του καμποτάζ και για τις ενέργειες που έκανε το Υπουργείο προκειμένου να προσελκύσει ξένα κρουαζιερόπλοια στα Ελληνικά λιμάνι.

«Υπήρξε αντίδραση από τις εταιρίες κρουαζιέρας;», ρώτησαν οι ελεγκτές. «Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε το αποτέλεσμα του νέου νόμου» απάντησε ο κ. Λίτινας ενώ οι Ευρωπαίοι ελεγκτές ζήτησαν και έλαβαν το κείμενο του νόμου στην αγγλική γλώσσα.
Αυτό που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στην τρόικα, ήταν η ενημέρωση που έλαβαν για τις σοβαρές ελλείψεις που υπάρχουν στα ελληνικά τουριστικά λιμάνια και η ανάγκη για νέες επενδύσεις σε υποδομές καθώς όπως τους εξήγησαν υπηρεσιακοί παράγοντες, στην πλειοψηφία τους τα Ελληνικά λιμάνια δεν είναι σε θέση να υποδεχθούν τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια της σύγχρονης ναυπηγικής.

Ανασφαλές το Ηράκλειο

Παρενθετικά αξίζει να τονιστεί ότι την Κυριακή 3 Απριλίου 2011, το κρουαζιερόπλοιο LOUIS MAJESTY το οποίο φιλοξενούσε τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, δεν κατάφερε να καταπλεύσει στο λιμάνι του Ηρακλείου, εξ’ αιτίας των ισχυρών ανέμων που καθιστούσαν το λιμάνι ανασφαλές για τη προσέγγιση και τη πρόσδεση του πλοίου. Μάλιστα ο Πρόεδρος του ΟΛΗ, Γιώργος Τσικνάκης ζήτησε να συναντηθεί με τους ναυτιλιακούς και τουριστικούς συντάκτες που επέβαιναν στο πλοίο, σε μία προσπάθεια να …διαφημίσει το λιμάνι του Ηρακλείου και τις ομορφιές και τα αξιοθέατα της περιοχής. Δυστυχώς όμως, ο Αίολος άλλα είχε αποφασίσει με αποτέλεσμα το πλοίο να αλλάξει ρότα αφού παρέμεινε στη ράδα του λιμανιού για περίπου 30 λεπτά.

Αμηχανία για την …ασφάλεια

Ο τομέας του ελέγχου και της ασφάλειας των ελληνικών λιμένων ήταν ένα ακόμα θέμα για το οποίο ζήτησαν να ενημερωθούν οι ελεγκτές της τρόικα, αλλά εκεί οι απαντήσεις που έλαβαν ήταν εξαιρετικά αμήχανες. Οι υπηρεσιακοί παράγοντες αναφέρθηκαν ακόμα και στα προβλήματα ασφάλειας που παρουσιάζει το «Ολυμπιακό» λιμάνι του Πειραιά με τα αγορασμένα πλην μη τοποθετημένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας που τόσο διαφημίστηκαν από τον τέως υπουργό Μανώλη Κεφαλογιάννη παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Όπως γίνεται κατανοητό, από πλευράς του ελεγκτικού μηχανισμού που «περιφρουρεί» την διαχείριση των οικονομικών της χώρας, υπάρχει η γνώση ότι τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια δεν πρόκειται ποτέ να ορίσουν την Ελλάδα ως σταθερό τουριστικό προορισμό, εξ’ αιτίας της πλήρους ανυπαρξίας ασφάλειας στα λιμάνια. Όλοι ακόμα θυμούνται ότι οι 2.000 από τους περίπου 4.000 επιβάτες μεγάλου κρουαζιερόπλοιου που κατέπλευσε στη Θεσσαλονίκη, δεν πρόλαβαν να αποβιβαστούν εξ’ αιτίας της ανυπαρξίας οργανωμένου συστήματος ασφάλειας.

Οι ελεγκτές αποχώρησαν με την διαβεβαίωση ότι θα επανέλθουν στην Ακτή Βασιλειάδη, ενώ όσο βρίσκονταν στο κτήριο του Υπουργείου, οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι δεν συναντήθηκαν με τον Υπουργό Γιάννη Διαμαντίδη.

Πάντως οι επικριτές του Υπουργού, εκτιμούν ότι ο κ. Διαμαντίδης, κρατήθηκε σε απόσταση προκειμένου σε περίπτωση δημιουργίας προβλημάτων ή αποτυχίας, να χρεώσει τον "υποπλοίαρχο" υποχρεώνοντάς τον να "αποβιβαστεί" από το Υπουργείο. Φυσικά, όσο εντείνονται οι φήμες για επικείμενο ανασχηματισμό, πληθαίνουν και οι εκτιμήσεις - πληροφορίες ότι το ΥΘΥΝΑΛ θα αλλάξει σύντομα "καπετάνιο" διατηρώντας όλο το υπόλοιπο "πλήρωμα", ενώ και το ΥΕΝ θα επανέλθει σύντομα στην πρότερή του κατάσταση συνενωμένο με το Λιμενικό Σώμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου