Ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργούμε σελίδες ελπίδας και προοπτικής για το αύριο... το αύριο που ανατέλλει και φτιάχνουν οι νέοι για τους νέους!Στους δρόμους της Ραφήνας και του Πικερμίου,στις τοπικές κοινωνίες της Ανατολικής Αττικής,σε κάθε θέμα που άπτεται της καθημερινότητάς μας και χρειάζεται παρέμβαση θα είμαστε εκεί...να σχολιάζουμε και να διεκδικούμε!

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Μέγα σκάνδαλο στα ΕΛΤΑ - 6.000.000 ευρώ "πέταξε" στα σκουπίδια το ΠΑΣΟΚ!


Περισσότερα από 6.000.000 ευρώ, χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, σπαταλήθηκαν για την κατασκευή του πολυσυζητημένου και υπερσύχρονου συνεργείου αυτοκινήτων και δικύκλων των Ελληνικών Ταχυδρομίων στο χώρο του κέντρου διανομής Αθηνών (Κρυονέρι), το οποίο έγινε… βίδες εν μία νυκτί.

Με τον πλέον απροκάλυπτο τρόπο, ενώ απέμειναν οι λεπτομέρειες για τη λειτουργία του, οι διοικούντες ανέθεταν την κατασκευή των οχημάτων σε… ιδιώτες έναντι αδράς αμοιβής, δίχως φυσικά να τηρούνται οι διαγωνιστικές διαδικασίες, καθώς έγιναν απευθείας αναθέσεις. Η «ταφόπλακα» για το «κόσμημα» των ΕΛ.ΤΑ. μπήκε τον Οκτώβριο του 2011, όταν αποφασίστηκε να δαπανηθούν επιπλέον 56.000 ευρώ για να γίνουν τα εργαλεία… παλιοσίδερα και ο χώρος να μετατραπεί σε αποθήκη!


Το διαχρονικό σκάνδαλο του Κρυονερίου

Σαν ένα σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, έτσι και το μεγαλεπήβολο σχέδιο κατασκευής του νέου υπερσυνεργείου των ΕΛ.ΤΑ. καταστρώθηκε εδώ και πολλά χρόνια. Στα τέλη του 2008 είχε κατασκευαστεί το μεγαλύτερο κομμάτι. Αιφνιδίως το 2009, μετά την αλλαγή της διοίκησης, τα σχέδια άλλαξαν και με μία κίνηση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά, πριν από περίπου ενάμιση μήνα, δόθηκε οριστικό τέλος στο έργο!

Πλέον, ο δρόμος είναι ανοικτός ώστε 2.000 οχήματα και δίκυκλα των Ταχυδρομείων να ελέγχονται, επιδιορθώνονται, συντηρούνται σε ιδιωτικά συνεργεία. Μάλιστα είναι αξιοπερίεργο με πιο κριτήριο οι υπεύθυνοι να αναθέσουν την επισκευή των βενζινοκίνητων οχημάτων σε ιδιώτες και να μην χρησιμοποιήσουν το συνεργείο των ΕΛ.ΤΑ. που λειτουργεί στους Αγίους Αναργύρους.

Ποιος ευθύνεται για την καταστροφή δημόσιας περιουσίας και για την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος που έφτασε τα 6.000.000 ευρώ για ένα έργο το οποίο αφέθηκε στην τύχη του, απαξιώθηκε και στην ουσία δεν επετεύχθη η εξοικονόμηση χρημάτων, τα οποία πλέον δίδονται αφειδώς στους ιδιώτες.

Μάλιστα, για το σκάνδαλο του Κρυονερίου κατατέθηκε σχετική ερώτηση στη Βουλή και στον νέο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκη Βορίδη, ενώ οι εργαζόμενοι απέστειλαν στη διοίκηση εξώδικα για το ίδιο θέμα.

πηγή: zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου